1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need For Speed Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 jun 2012.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Als ik dit allemaal zo lees dan vind men de eerste Most wanted beter, zoals gevolgen van de arrestaties enzo zit er niet bij, en setting boeit niet echt... was de Rockport dan leuker in verhouding? Most wanted vond ik best leuk om te spelen, maar die premie events dat vond ik maar niks, dat zit hier ook in ?

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het is anders. Eerlijk gezegd heeft buiten de titel om deze MW niets te maken met de oude MW.
    Most Wanted Criterion is meer arcade, meer Burnout Paradise. Zelf vind ik het geen één op één copy van Paradise. Maar er zijn wel degelijk een boel overeenkomsten. Als je die leuk vond, dan is dit ook wel wat voor je.

Oude Most Wanted is toch wat minder arcade vergeleken bij de nieuwe, meer old school NFS zeg maar. En inderdaad die had echt gevolgen bij arrestaties terwijl de nieuwe dat niet heeft.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ah okay, Thanks voor je uitleg :cool: Tja ik twijfel nog een beetje, het harde gescheur geniet ik in elk NFS zowel Burnout game van, en ik vind dat toch wel erg van belang waar ik in Forza de snelheid dan altijd te laag heb gevonden, alsof de wagen gewoon niet goed op gang komt ofzo. Natuurlijk 2 werelden van verschil, maar tegenwoordig focus ik me sowiezo meer op dit soort games omdat ze vrijwel direkt zijn. Dat het niet op MW lijkt is prima wat mij betreft, maar er moet toch wel uitdaging zijn zonder dat het te geforceerd gaat worden.

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Doordat je auto's vindt en niet zozeer moet unlocken is het al wel vrij snel dat je toegang heb tot een paar zeer snelle auto's. Maar aangezien de races die je kan doen afhankelijk zijn van de auto waarin je rijdt is het ook weer niet zo dat je met twee vingers in je neus alles wint omdat je toevallig een dikke Diablo gevonden heb.
    Zelf vind ik dit wel een grappig systeem, het is weer eens wat anders. Nadeel is wel dat je wat minder beloning krijgt van progressie in het spel.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet zeggen dat ik dit systeem van auto's unlocken tof vind. Vaak ben je uren bezig voordat je eens een keer een toffe auto krijgt. Of je bent uren aan het rijden (waarvan vaak races herhalen) om geld bij elkaar te rijden voor een auto. Bij Most Wanted kan ik gewoon vanaf het begin knallen met de auto die ik wil. Het systeem van aparte races per auto werkt tof.

Sinds ik Most Wanted heb gekocht heb ik Forza Horizon niet meer aangeraakt!

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Idd! hoor mensen zeuren dat NFS een sfeerloze stad heeft maar Horizon sloeg alles, dat was pas een dooie boel!

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Demo is uit las ik.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Gisteren de demo eens gespeeld, vond het zelf wel ok maar sta niet te springen ofzo.
    Maar mijn vriendin vindt het helemaal te gek. :D
    Dus ik ga m maar voor haar kopen en speel stiekem gewoon mee dan…

Alleen wel nog even over de muziek, echt WTF man….
    Dat ‘’dubstep’’ plaatje, direct in mijn top-5 allerslechtste tracks OOIT…

Oh en zit de slowdown bij drukte ook in de full game ?

9. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Valt me op dat niemand het heeft over dat je niet zelf kunt schakelen. Dat is de rede dat ik deze game wederom niet haal.

Hoe halen ze het in hun hoofd om de optie manual transmission eruit te halen?! What where they thinking??

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Het is juist heerlijk om niet zelf te hoeven schakelen.. Tevens heb je daar helemaal geen tijd voor, als je bijvoorbeeld in een snelle auto rijd en probeert weg te komen voor de politie. Ik moet er niet aandenken om dan ook nog te schakelen, want dit werkt niet echt goed met de controller.

Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Bij Wegmisbruikers zie je die gasten ook gewoon schakelen als ze moeten vluchten voor de politie hoor.... Als je dat dan 'vergeet' dan is het maar een korte vluchtpoging :+

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Daarom heb ik BF3 ook weggedaan... Zat ik in zo'n jeep, kon ik niet schakelen echt lamme :+

13. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Oké dat niet kunnen schakelen neem ik ff terug. Holy fuck, dat geluid van die wagens is echt erotiek!! Daar kan Horizon niet eens aan tippen. En wat rijdt die Aston Martin toch lekker zeg, tunneltje in.. gas onderin en WROAAMMM!!

Binnenkort toch maar eens deze game aanschaffen. The sound sold me! :)

Biedt iemand me Most Wanted toevallig te koop aan? Ben paar weken in NL nu.

Laatst bewerkt: 17 nov 2012
  14. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik :)

15. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Heb em al... hij is echt geweldig. Ik heb er meer plezier meer dan aan Forza Horizon zelfs, ondanks dat ik van realisme houd. Ik vind het vooral leuk om bij een stoplicht te wachten tot ie op groen springt en dan vol gas weg te rijden in een Impreza WRX STI :D

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de game nu ook sinds kort, maar was benieuwd hoe lang jullie er gemiddeld over hebben gedaan? Ik ben namelijk nu 3.5 uur bezig en sta al op de 6e plek in de Most Wanted lijst. Gaat wel erg snel lijkt me zo? Ik let ondertussen ook op Billboards, security gates, camera's en jackspots. Heb er nog niet echt daadwerkelijk naar gezocht, maar als ik ze tegenkom wil ik er wel een stukje voor omrijden zeg maar ;)

17. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Spel is redelijk snel uitgespeeld, maar als je voor de achievements gaat dan ben je nog wel ff bezig.

Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Alle achievements halen is wel mijn doel, heb ik ook met Hot Pursuit. Ik mis alleen wat overzicht in de game. Je kan niet snel even checken met welke auto je alle races al gedaan hebt. Dan moet je echt eerst in die auto zitten.

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, je kan het zelf voor je makkelijker maken. Pak je ieder keer de bovenste races en zo werk je naar beneden. Zo is het makkelijker bij te houden, wat je precies al gedaan hebt.:thumbs:

Heb je alle hekken al om ver gereden?

20. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Heb alleen die eerst most Wanted nog, verder alleen maar bezig geweest met tijden verbeteren van mijn vrienden en zorgen dat mijn kop op de billboards hangt. Oneindig houdbaar dus wat mij betreft :)

Deel Deze Pagina