1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Most wanted

Discussie in 'Algemeen' gestart door xtreme-gamer, 18 jan 2005.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    mischien niet de goeie codecs... :confused: hoor je alleen geluid?

Moet je anders even Divx downloaden, www.divx.com

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, gaat niet lukken :'-( , spijtig, de computer flipt al als ik gewoon een bericht wil posten, allé, dan hapert hij al, zal ik het zo zeggen. Maarja, er staat veel te veel op, moet hem nog eens dringend formateren :confused:
    ps: maar need for speed ziet er wel heel cool uit(ook al is het een game van EA, maakt mij eigelijk niet veel uit, als de game maar goed is, velen hebben een afkeer voor EA), ik had een filmpje van de E3, en achteraf nog een paar filmpjes gezien en het was enorm cool, maar dit was allemaal van de 360 versie, de xbox versie heb ik nog niet gezien.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nou die filmpjes zijn echt de moeite waard om te kijken dan hoor :) allemaal ingame staan er nu 3 op Gamespot op. Mischien moet je je pc ff overnieuw opstarten...kan ook welis werken.

Maar goed ik ga me nest maar eens in :p

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    yeah, me to! Die filmpjes ga ik toch maar bekijken als de pc geformateerd is, zal ik zo snel mogelijk doen, maarja, ik geloof u op uw woord als je zegt dat ze enorm zijn :p , maarja nu slapen, slaapwel!

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    nfsu2 vond ik ronduit slecht vergeleken met de concurrentie die er was van andere race games... de tuning optie van dit spel is toch wel het beste tot nu toe vind ik... Maar qua andere aspecten, graphics gameplay is het veel minder geworden in deel 2 tov deel 1 zo heb ik een heel ander beeld van het nfs team gekregen... en als ik dan kijk wie de developer is (ea) moet ik toch nog maar afwachten of dit wat wordt....wordt vervolgd.

6. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Als hopeloze-Forza-fan kan ik niet aanzien dat die gast een stuk of 4 keer de wand raakt en gewoon doorrijd. Dit filmpje viel me eigenlijk zwaar tegen. Het zag er allemaal een beetje Burnout achtig uit, en das voor mij een minpunt. En wanneer leert EA de achterliggende techniek van NOS? Zou het realisme veel goed doen (en de gameplay ook, dan wint degene met de beste racepace en niet de gast met de meeste NOS).

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, NFS = arcade. Lekker racen en beuken.
    Vind het wel jammer dat er geen schademodel in zit. Dan maar liever geen licentie-auto's wat mij betreft.
    Die in-air camera change ga ik iig direct uitzetten, als dat kan.
    En miste een beetje de spannig, alsof diegene in het eentje aan het rijden was ala burnout style.
    Tevens lijkt het soms wel of het rijden even in slowmotion gaat wanneer de driver slippend door een bocht gaat.

Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Weet iemand hoe je een drag race kan winnen?

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gewoon zorgen dat je voor de rest uitkomt. Goed schakelen (good en perfect shifts) en met een beetje turbo voor de rest uitkomen. Als je de anderen langs hoort of ziet komen kan je met overgebleven turbo voorblijven en winnen.

11. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Oke, ik zal het proberen

Wat een k*t game type is dat :9

12. valt mee hoor, heb nog nooit een drag-race verloren.

gewoon doen zoals [2k] zegt en het komt goed :)

13. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Heeft trouwens iemand dit spel helemaal uitgespeeld want ik wil wel weten hoeveel Achievements punten voor je de laaste rival krijgt.

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

350 points, maar waarom stel je niet zulke vragen in de 360 sector omdat daar ook een toppic is van deze game :)

15. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook ff het spel gespeeld maar bij de drag races valt het me op dat het sturen helemaal kl*te reageert. Net of er af en toe en lag in het spel zit. Ontzettend vervelend vooral omdat de auto altijd naar de verkeerde kant een afwijking heeft. Met races heb ik hier weer geen last van.

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk maar ubermakkelijk spel, ben in een paar dagen al bij die Nummer 1 mafkees die je auto heeft gejat.

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Bij dragracen stuurt het inderdaad 'vreemd'. Een tikje om naar andere baan te gaan.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vind ik ook. Het schakelen met die analoge stick werkt voor geen meter maar goed. Volgende keer beter.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De besturing (van de demo iig) is echt waardeloos. Heb dit spel op pc gespeeld en dat ging toch even tig keer beter. Overigens is deze game ook geen reden geweest om een 360 aan te schaffen :9

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nee, een 360 koop je voor andere games..zoals.... ach dat weet je zelf ook wel:+

Deel Deze Pagina