heb nog zoveel te doen met dit spel op de xbox 1, nu best zonde dat ik die heb gekocht toen, dan maar uitspelen in de zomer
moeilijk je hebt gelijk het is een behoorlijk moeilijk spel , maar als je een xtje een middagje vrij bent en lekker in te Groove bent dan is die zo uitgespeeld de meeste mensen vinden de cop agtervolgingen heel moeilijk , maar als je de hints goed leest kom je er wel *)
Ben er nu achter dat je af en toe helemaal niet kunt sturen. Ga een linker bocht in, kom eruit en wil uitwijken naar rechts. Auto scheurt rechtdoor de vrachtwagen in omdat de auto niet naar rechts wilde. Wanneer ik naar links stuurde gevolgd door een idiote actie om de auto weer recht te krijgen ging wel alles prima. Overigens ook vreemd dat je 10 seconde voor ligt en inene het pijltje van de tegenstander heel snel door een haakse bocht ziet gaan en de achterstand plots 3 seconde is Verder heeft de IA nog een paar van die rare dingetjes. Ook viel het me op dat de graphics niet echt super zijn. Wanneer ik in slow-motion ga word alles veel scherper. Burnout revenge ziet er vergeleken met NFS MW stukken scherper uit, of ligt dit aan mij? Leuk om eens te lenen maar geen spel wat ik zou aanschaffen.
AI bedoel ik, IA (Industriele Automatisering) is een bedrijf wat bij ons in hetzelfde pand zit. Per ongeluk verwisseld
Wat is er stupid aan dan? Gerne is het zelfde alleen de cops zijn er aan toegevoegd?!? Dus ze zijn weer beetje old school gegaan! en de andere NFS serie is gebasseerd om de rage van Tunen en straat races van nu!
Waarom in fel groen typen dat amper te lezen is? Anyway, het is maar wat je onder 'oud' verstaat. De allereerste delen, de underground delen et cetera.
Wat bedoel je nu? Ik lees hier drie talen door elkaar Het valt me zowiezo op dat het af en toe onmogelijk is om berichten te lezen. Niet dat ik foutloos type maar wel leesbaar.
ey weet al iemand wanneer need for speed most wanted of die black edition wordt afgprijst laat ff horen als je heet weet. Laterz
NFS:MW kost nu 30 euro bij de FRS. Maar ik hem weer terug brengen. Graphics zijn gaar, AI nog steeds bagger. Het principe is wel leuk, maar zoals gewoonlijk bij EA weer te slecht uitgewerkt. Ik vind het geen 30 euro waard. Het is wel een vermakelijke game maar voor 30 euro wil ik toch nog wel een wat betere game.
Hmm ik vond hem helemaal top ( Xbox 360) maar de graphics op de xbox I zullen zeker daar een ramp zijn.