Die crash ben ik niet zo over te spreken. Auto stuitert als een stuiterbal op en neer Die rook is wel vet Eindelijk iemand die moeite doet om een burnout vet te maken Voor de rest ziet de game er top uit moet ik zeggen Dus ook hier even complimenten naar EA
Ik vind het er allemaal erg mooi uitzien, Pro Street. Ik kijk ook erg uit naar deze game. Maar ik hoop dat EA, bij de volgende NfS, weer terug gaat naar HP2, dat is en blijft de beste uit de reeks. Gewoon weer met exotics racen, Ferrari's, Lambo's etc. terug.
Wauw die gameplay filmpjes zien er echt top uit! Ik heb ook even de OP aangepast, even wat filmpjes toegevoegd
Dat hoort ook zo.. Als je in real life een auto over de kop gooit met 180 KM/H blijft ie echt wel rollen, in de meeste racegames kantelt ie en staat ie weer recht:{
Maar een auto stuitert niet 15 meter omhoog Deze dus: [gt]22160[/gt] Laat ze maar wat meer roll-overs maken ipv. dit gestuiter.
Ik zal ff opnoemen wat er gebeurde: Auto vliegt uit de bocht Auto rijdt op rots Auto raakt een punt ergens waarschijnlijk en springt Door die punt is de auto uit balans en vliegt over de kop, terwijl hij een sprong maakt Auto landt Auto raakt nog meer uit balans waardoor hij verder blijft rollen
Correctie: Hij stuitert 3x, en nadat ie een aantal onderdelen verliest, rolt ie 1x Hij hoort na zijn "landing" direct te gaan rollen, zoals ie dat doet nadat ie onderdelen verliest. Je ziet hem namelijk gewoon omhoog stuiteren, en dat ziet er niet uit.
Hmm, je ziet hem een beetje erg nep heen en weer slippen vlak voor die crash, maar dat komt zeker omdat dit een arcade racer is neem ik aan? Verder ziet het er wel mooi uit hoor.
Gelukkig arcade inderdaad. Gewoon auto kopen, pimpen, en onrealistisch hard over het wegdek knallen Kan heel vet zijn
Het is weliswaar geen Pro Street nieuws maar toch. Ik hoop dat dit het begin wordt van NfS Hot Pursuit 3, ik zeg het keer op keer HP2 is een blijft de beste uit de reeks.
Dazlindragon, dat klopt inderdaad maar ze willen NFSPS toch meer de richting van FM2 in laten gaan. Maargoed, ik denk wel dat dit weer veel fun gaat opleveren.
gameplay beelden http://www.insidegamer.nl/pc/needforspeedprostreet/videos/3693/?carrousel_id=1758#videointro
*zucht* zo veel mooie games , zo weinig tijd......en geld deze moet ik ook weer hebben , ziet er goed uit...
Ik weet het niet hoor, het ziet er toch een beetje saai uit.:{ Ik begrijp nog steeds niet waarom hij geen free roam heeft.