Opzich wel een leuk filmpje met goede info. Dus er zijn maar 4 race types: drift, drag, grip en speed. Ik ben ook zeer benieuwd naar die auto van die Street King! Ik hoop ook dat je die auto uiteindelijk mag houden, want in NFS:MW mocht je de BMW M3 GTR wel houden in career maar bij NFS:C mocht je die dikke Audi R8 weer niet houden in career. Dus ik hoop dat je de BMW M3 GTR, Audi R8 en de Lamborghini Murcielago LP640 in career krijgt als je de career helemaal hebt uitgespeeld.
Ik hoop tenminste dat je de R8 kan aanpassen, dat is pas een wagen. En hoeveel exotics kwammen er ook alweer in, iets van 5?? Ik hoop dat de R8 er één van is, de BMW is er al één. Die Pontiac GTO '67 is ook zeker vet.
Speedchallenge lijkt me wel tof. Gaat behoorlijk snel en het is cool dat andere racers ook gewoon crashen. Drift hoeft voor mij dan weer niet zo.
tja je heb altijd wel een race erin zitten die er eigenlijk niet in hoeft vind ik. hoop dat die drift wel wat anders in elkaar zit dan bij carbon daar is die egt hinderlijk.
Ja inderdaad.. Trouwens, bij elke voorgaande NFS had ik het gevoel in die drift races dat ze de baan met glijmiddel hadden ingesmeerd..
Beetje Ontopic, Maar ik heb bij Forza zo'n lekkere drift RX-7 en ik wordt er ook steeds beter in. Daar is het driften echt realistisch. Maar ik denk dat de drift banen wel weer met glijmiddel ingesmeerd zijn, want NFS blijft een arcade racer. Maar bij NFSU2 was het driften goed te doen, laat het zo maar zijn in Pro Street.
Inderdaad, erg weinig informatie vindt ik. Hopelijk kunnen we binnenkort ook zelf een demo gaan checken, kan niet wachten eigenlijk
Ik haal deze game toch wel. Veel meer autosculpt dingen, (vast wel) gave auto's, leuke gametypes en meer realisme dan voorheen. Wat nieuwe info (ik wil vooral de uiteindelijke carlist weten) zou prettig zijn!
Ben het met al je punten eens AntraXxX. En wat je al zei ik wil de complete carlist ook weten, maar de makers van Pro Street doen daar zo lang over, kijk maar naar Carbon. De demo zal ook niet eerdaags op Marketplace komen, de demo van Carbon kwam ook een maand voor de release, dus verwacht die demo begin oktober.
Nieuwe deel carlist: Lotus Elise Porsche 911 Turbo Nissan 240 SX Lexus IS350 Nissan Skyline R34 Acura RSX Eén nieuwe auto maar en dat is die mooi Lexus IS350. Ik hoop dat de volgende carlist veel Muscle Cars te beiden heeft.
Jammer dat er maar zo damn weinig Exotics in deze game komen... Een Acura RSX mogen ze bijvoorbeeld wel ruilen voor een Porsche Carrera GT.
Ik hoop en denk dat de exotics hun comeback weer maken in het volgende deel. De politie zal ook terugkeren, dus ik hoop een Hot Pursuit 3.
vanaf de eerste need for speed waren de wagens nog cool, alleen ferrari's lambo's, porsches. maar underground heeft dat verpest,nu heb je alleen maar ford en volkswagen, en honda en een paar muscles en zo, en dan een 2 lambo's in dodge en 1 porsche ofzow. nou, geef mij maar gewoon dat gevoel van de oude need for speeds hoor.
Most Wanted is eigenlijk veel leuker volgens velen: aardige storyline waar je niet zo snel mee klaar bent. Leuk politie systeem, het is overdag, een grote stad waarin je freeroam kunt racen (heeft Carbon ook), tunen, gave auto's en nog wel meer. Het is eigenlijk een geweldige mix tussen de oude NFS delen (Exotics, politie) en de Underground serie (tunen) Review Most Wanted: http://archief.xboxworld.nl/article/613/?page=1 Carbon heeft meer verschillende auto's als Most Wanted die onder zijn verdeeld in Exotics (Lambo's, Porsche, Aston Martin enzovoorts), Tuner (Nissan, Mitsubishi, Nissan enzovoorts) en Muscle (Chevrolet (Camaro ), Ford Shelby, Dodge enzovoorts). Je hebt ongekend veel tune mogelijkheden door het AutoSculpt systeem (veel meer dan in Most Wanted): http://www.youtube.com/watch?v=01N06HWnV7g&mode=related&search= en http://www.youtube.com/watch?v=McLgavgIU7k&mode=related&search= . Het speelt zich in de avond/ 's nachts af met leuke bossraces in de Canyons. De career is stukken korter dan die van Most Wanted. En de politie is in dit deel maar een aardige bijzaak. Review Carbon: http://archief.xboxworld.nl/article/680/?page=1