Volgens enkele need for speed site`s en online gamewinkels is Need for Speed Pro Street vertraagd, dit betekend dat Pro Street in Amerika minstens met 2 weken is uitgesteld en voor Europa een kleine maand. Ik vind het erg jmmr, maar aan de andere kant, morgen heb ik Halo 3 (of misschien vanavond al) dus dat zit wel goed.
Dat vind ik ook erg jammer, maargoed in deze tijd is het vrij normaal dat een game word uitgesteld...
Ben op het net eens wezen speuren over deze Game,en zoals het eruit ziet zit er geen In Car View in,maar aan de andere kant is dat al heel lang niet meer zo in Need for Speed omdat vanaf Hot Pursuit op de PSX zat die View er ook niet meer in. Bij Road Challenge wel weer waar je een code voor moest invoeren bij de PSX versie,maar die View zag er echt niet uit jammerlijk.
Filmpje van Speed challenge gezien. Ik vind de game wel mooi. Maar ze zeggen zoveel van die schademodel. Maar in dat filmpje ziet de schademodel echt fake uit.Erg slecht zeg maar...
Op de homepage staat dat ie 1 november uit moet komen Ik meende laatst te hebben gelezen dat het is uitgesteld naar 23 november toch? Ik vind dat schademodel er wel goed uitzien, nog niet net zo goed als in Forza, maar wel beter dan Carbon Zit er trouwens ook weer Pinkslip in? Dat je de auto kan winnen van degene waar je van wint?
Ik ben erg benieuwd naar de demo. Was zelf erg fan van de NFS series, deel 1 tot en met Hot Pursuit 2 hebben me erg kunnen vermaken. De underground series heb ik ook nog gekocht maar vond het sinds dien alleen maar minder worden. Ik hoop dat Pro Street daar verandering in brengt.