1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

  1. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    MS kennende staat die er over 2 weken op.;)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Komt toch niet door MS maar door EA ? Ze zeggen altijd maar wat maar doen het toch niet, kijk alleen al naar de demo van Fifa 08 8)
     
  3. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij heel veel demo's licht het aan MS, ik heb al 100 keer gezien dat een demo is uitgesteld omdat die niet door het certificeringsproces (kutwoord) is gekomen.
     
  4. Vincant

    Vincant KriepKriep!

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me erg vet spel, die trailers zien er in ieder geval wel vet uit. Heb Need for Speed altijd wel vet gevonden, vond Carbon alleen niet echt vet. Ben ergens ook wel wat bang dat deze niet zo vet word, maar hopelijk bewijst de demo me het tegenovergestelde :)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    O, oke dan houd ik m'n mond! :)
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Een demo zegt niet alles he:) Kijk maar Fifa en PES 2008.
    Dit spel gaat echt wel vet worden , de uiteindelijke versie in ieder geval wel.
    Sterk verbeterde graphics, waaronder compleet andere locaties en een verbeterd schademodel en mooie rookwolken.
    Ik heb het gevoel dat ze met dit deel een nieuwe weg in gaan slaan, een ander idee dan Most Wanted en Carbon (waar politieachtervolgingen behoorlijk centraal stonden). Dit deeltje wordt iets realistischer en niet meer zo'n vaag verhaal:D
     
  7. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen demo..
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik denk dat hij dan pas vanmiddag komt
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    99 procent van de tijd komen demo's in de ochtend om 11 uur
    Edit: hij kwam dus wel
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hij staat erop hoor, ben hem nu aan het downloaden!\o/
     
  11. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  12. Vincant

    Vincant KriepKriep!

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat de demo niet altijd alles zegt, vond de demo van pes2008 trouwens wel vet, maar daar gaat het hier niet over haha. Maar toch geeft het je wel een beetje een beeld van hoe het spel is, zal hem zo ff downloaden :), zet dan wel ff hier neer wat ik er van vind :)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    654 MB! Zo dat is een kleine vergeleken met Carbon en Most Wanted. Beter voor mij :)
     
  14. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Of niet, want zoveel valt er niet te beleven in de demo. Bij die Speed Challenge heb ik ook niet het gevoel dat het lekker vloeiend loopt. Het voelt zo schokkerig. Plus dat het best irritant is om in te halen op zo'n smal weggetje. Laten we het erop houden dat ik niet ben weggeblazen door de demo
     
  16. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem ook tegenvallen, hopelijk is dit niet representief voor de volledige versie.
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze demo zal wel de zoveelste demo van de laatste tijd zijn die een niet al te goed beeld geeft van de uiteindelijke versie. In previews zijn alle sites heel erg positief over Pro Street. Alle filmpjes zijn ook wel behoorlijk cool, ik maak me absoluut geen zorgen:+
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Filmpjes zien er allemaal wel slick uit, media is er over te spreken. Heb de demo niet gespeelt [360 is in duitsland] maar ik ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jezus, deze NFS is de eerste die me vies tegen valt. De demo vindt ik lelijk qua graphics, het loopt voor geen meter en af en toe schokt het en het ergste van allemaal vindt ik nog het begin van de start bij die speed chalange. De rook die van je banden af komt is erg overdreven het wiebelen van je bak gaat helemaal nergens over..

    Nja, het is een demo dus kunnen we eigenlijk nog steeds niet echt veel concluderen maar ik ben net als Supremacy NL niet weg geblazen door de demo. Eigenlijk had ik wel wat meer verwacht, vooral na al die toffe trailers te hebben gezien..

    @ Dazlindragon, je ziet twee dezelfde avatars maar niet twee dezelfde mensen..
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, dat is dan verwarrend zoals je kunt zien. :)
    Ik merk dat mensen niet tevreden zijn met de demo. Maar hoe speelt het? Stuurt je bolide lekker, of is het net zoals Juiced dat je overal doorheen drift of wat?
     

Deel Deze Pagina