Komt toch niet door MS maar door EA ? Ze zeggen altijd maar wat maar doen het toch niet, kijk alleen al naar de demo van Fifa 08
Bij heel veel demo's licht het aan MS, ik heb al 100 keer gezien dat een demo is uitgesteld omdat die niet door het certificeringsproces (kutwoord) is gekomen.
Lijkt me erg vet spel, die trailers zien er in ieder geval wel vet uit. Heb Need for Speed altijd wel vet gevonden, vond Carbon alleen niet echt vet. Ben ergens ook wel wat bang dat deze niet zo vet word, maar hopelijk bewijst de demo me het tegenovergestelde
Een demo zegt niet alles he Kijk maar Fifa en PES 2008. Dit spel gaat echt wel vet worden , de uiteindelijke versie in ieder geval wel. Sterk verbeterde graphics, waaronder compleet andere locaties en een verbeterd schademodel en mooie rookwolken. Ik heb het gevoel dat ze met dit deel een nieuwe weg in gaan slaan, een ander idee dan Most Wanted en Carbon (waar politieachtervolgingen behoorlijk centraal stonden). Dit deeltje wordt iets realistischer en niet meer zo'n vaag verhaal
Ik weet dat de demo niet altijd alles zegt, vond de demo van pes2008 trouwens wel vet, maar daar gaat het hier niet over haha. Maar toch geeft het je wel een beetje een beeld van hoe het spel is, zal hem zo ff downloaden , zet dan wel ff hier neer wat ik er van vind
Of niet, want zoveel valt er niet te beleven in de demo. Bij die Speed Challenge heb ik ook niet het gevoel dat het lekker vloeiend loopt. Het voelt zo schokkerig. Plus dat het best irritant is om in te halen op zo'n smal weggetje. Laten we het erop houden dat ik niet ben weggeblazen door de demo
Deze demo zal wel de zoveelste demo van de laatste tijd zijn die een niet al te goed beeld geeft van de uiteindelijke versie. In previews zijn alle sites heel erg positief over Pro Street. Alle filmpjes zijn ook wel behoorlijk cool, ik maak me absoluut geen zorgen
Filmpjes zien er allemaal wel slick uit, media is er over te spreken. Heb de demo niet gespeelt [360 is in duitsland] maar ik ben benieuwd.
Jezus, deze NFS is de eerste die me vies tegen valt. De demo vindt ik lelijk qua graphics, het loopt voor geen meter en af en toe schokt het en het ergste van allemaal vindt ik nog het begin van de start bij die speed chalange. De rook die van je banden af komt is erg overdreven het wiebelen van je bak gaat helemaal nergens over.. Nja, het is een demo dus kunnen we eigenlijk nog steeds niet echt veel concluderen maar ik ben net als Supremacy NL niet weg geblazen door de demo. Eigenlijk had ik wel wat meer verwacht, vooral na al die toffe trailers te hebben gezien.. @ Dazlindragon, je ziet twee dezelfde avatars maar niet twee dezelfde mensen..
Hmm, dat is dan verwarrend zoals je kunt zien. Ik merk dat mensen niet tevreden zijn met de demo. Maar hoe speelt het? Stuurt je bolide lekker, of is het net zoals Juiced dat je overal doorheen drift of wat?