1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het is geen Forza of Gran Turismo en ik vindt het ook geen PGR stijltje hebben. Ik vond het nogal lijken op de eerste juiced, daar kon je ook je bak naar links en naar rechts gooien zonder je zorgen te maken..

    Zometeen ga ik hem nog een keer spelen, kijken of hij me dan nog steeds zo tegen valt.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Jammer dat hij tegenvalt. Had een goede NFS verwacht.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou is NFS nooit echt een topgame geweest, maar de meeste waren redelijk tot ok. Pro Street vind ik aan de hand van de demo een van de slechtste delen uit de serie. Dit komt vooral door de controls. Die zijn zo belabberd slecht, vooral bij de Nevada Speedway race. Een en al geslinger. In de andere race stuurt het ook voor geen meter, het voelt gewoon raar aan. De game raced gewoon niet. Hou je van arcade racegames? Haal dan PGR4. Zelfs Juiced 2 vind ik beter aanvoelen dan Pro Street.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Inderdaad, NFS Pro Street is aan de hand van de demo nog slechter dan Carbon.
     
  5. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou jongens aan mij verkopen ze wel weer een game , ik vind het nog steeds lekker weg spelen en de fun factor vindt ik het belangrijkste
     
  6. Vincant

    Vincant KriepKriep!

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo net even gespeeld, viel me vies tegen. Had aan de hand van trailers(ok, dit geeft je natuurlijk nooit een perfect beeld maar toch), wel aardig hoge verwachtingen, maar vond de demo echt flink tegenvallen. Hoop dat de uiteindelijke versie toch beter is, maar daar ga ik, helaas, niet van uit.
     
  7. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    1e reactie: 3x niks dit spel. Graphics vallen tegen, framedrops bij het leven, speelt voor geen meter, reed bij de allereerste race ooit de rest al op 11 seconden (grip race) en het geluid vind ik ook maar irritant. NFS heeft voor mij echt afgedaan...
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hmm best wel slechte reacties over de demo van Pro Street. Maar ik ga hem toch wel halen, de fun factor en racen blijf ik leuk vinden.
     
  9. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind em maar niks. Het rijd niet lekker die graphics vallen echt tegen. De wielen zijn gewoon hoekig dat is toch beetje achterhaald. En de besturing wordt vanaf underground steeds beroerder.
     
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de demo momenteel helaas niet spelen, maar zo te horen valt het weer tegen, erg jammer...
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    pff.dan haal ik hem niet die reeks is nu al teveel hetzelfde
     
  12. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, bij voetbal games doe je niet de hele tijd hetzelfde he.

    Morgen eens zien of ik de demo kan downloaden.

    Peter M
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ook niet echt onder de indruk. Speed challenge was nog wel leuk door de snelheid maar grip race was totaal niet boeind
     
  14. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Vind hem ook tegenvallen. De graphics zijn matig, als je het vergelijkt met racegames van nu (PGR4, de iets oudere Forza2, SEGARALLY etc) Ik zelf had totaal geen gevoel van snelheid bij de griprace, net alsof ik in een invalidescooter zat te racen. Verder is het geluid ook niet al te top, en heb ik al reeks wat nitrious geluid bugs gehad waarbij deze bleef hangen.
     
  15. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze wel weer naar de oorsprong van NFS gaan, niet dat getune, geen nitrous en raar slowmotion gedoe. Gewoon weer een toffe game zoals NFS Hot Pursuit met exotische bolides.
     
  16. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind niet alle reactie's terecht hier. Heb de Demo ook gedownload en beide race's gedaan. Zijn wel meerdere dingen veranderd zoals je volgens mij bij elke race helemaal kapot kan gaan. Graphics vallen idd wel tegen. Maar is wel een ander soort game dan NFS carbon. Dat was een meer een Free Roam game wat dit niet is. Je hebt hier nl. geen stad waar alle races zijn. Denk zeker dat ik hem een keer ga halen. Niet gelijk, aangezien er zoveel brute games uitkomen. Eindelijk weer is een game waar je niet aan hoef te denken dat je op tijd remt en de bocht wel goed neemt.
     
  17. Ricardo1983

    Ricardo1983 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Nou Nou... Wat een drama weer uit het need for speed stalletje.....

    Underground 1, cool een nieuw concept....
    Underground 2, was leuk, door de extra tuning mogelijk heden...
    Most wanted, werd al minder...
    Carbon, 1e drama kwam tegemoed
    Pro street, 2e en hopelijk laatste drama deel.....


    De screens en trailers waren super, hoopte eindelijk weer een volwaardige need for speed te krijgen....
    Maar na deze demo, is het vrijwel zeker dat ik m zowiezo niet gaat aanschaffen.....

    Helaas, weer mis geslagen....
    Zonde hoor....
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Hij remt ook vanzelf bij mij, kun je dat ergens uitzetten?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een ding kan ik zeggen wat gaat het hard die speed challenge!!!
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    AMEN!

    wat was dit weer slecht zeg.. eerst al die underground rotzooi, dan in 1 keer most wanted wat goed was, dan die bagger genaamd carbon, en dit is zeker niet beter. (carbon is free roam, dan moet een game grafisch wat toegeven, dit zijn vaste tracks en het ziet er geen spat beter uit).

    Laat die blackbox EA studio nou eens weer wat moois gaan doen met de NFS franchise... te lang hebben ze deze engine nou al uitgemolken, te lang maken ze games die "iedereen" wel ligt en goed verkoopt... laat ze in vredesnaam gewoon weer teruggaan naar de wortels van NFS en een hot pursuit 3 maken!

    Wat NFS hot pursuit 1 en 2, high stakes, en unleashed allemaal al niet beter deden dan deze laatste 4 NFS games:

    - Replays.
    - pannen om je auto, dus geen statische camera.
    - weerseffecten.
    - politie achervolgingen waar je u tegen zegt.
    - Zelf spelen als de politie.
    - prachige en vooral gevarieerde omgevingen zoals in de bergen met sneeuw, en van canyons naar een snelweg, etc.
    - meer variatie in autos... ferrari's, ford GT90, meer van dat soort bakken, minder gelimiteerd.

    Dit zijn spellen uit de jaren 90 tot begin 2000... het is belachelijk hoe ze daar acheruit zijn gegaan de laatste 6-7 jaar.

    Ik snap dat er een publiek voor is, maar ik ben zeker niet de enige die al voor de zoveelste keer vraagt om een "ware" NFS game zoals het was in de goede oude tijd... dat waren nog eens klassiekers, en ik denk dat we over 10 jaar niet meer praten over NFS carbon of pro street als een ware klassieker.

    komop EA, tijd om wakker te worden en om aan de slag te gaan.. dit is niks meer zo.
     

Deel Deze Pagina