1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

  1. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat dit een leuke game werd.
    Maar het was boven mijn verwachtingen, PURE BAGGER!
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En daar sluit ik me helemaal bij aan,en vandaar dat ik ben overgegaan op op de PGR Serie.

    En vooral die Replay's van Need for Speed 2 en Hot Pursuit 2 waren echt Supertof met die Speed Cam's zodat je de Wagens zag langsscheuren,en vooral leuk bij sprongen op die OutBack vanuit NFS 2 echt Super :)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  3. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97

    Voor de race voor de optie "king" kiezen!
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Underground, midnight tuning was voor even leuk

    Underground 2, gaaf dankzij toevoeging van free roam

    Most Wanted, super game, speel ik nog steeds volop! _O_

    Carbon, een van de slechtste games die ik ooit gespeeld heb. Autosculpt en die blockers, drafters en scouts in races waren leuk, maar de politie A.I. was matig en de career veel te kort.

    Pro Street, wat een k*nk*r demo zeg. Besturing is egt bagger, je auto vliegt elke kant op als je alleen maar corrigeert. Remmen doet de auto automatisch net zoals in MW en Carbon. Die clutch werkt voor geen meter, de ene keer schakelt de auto automatisch, de andere keer schakelt ie gewoon niet, de andere keer kan je schakelen zonder clutch en de andere keer met. :mad: Bovendien moet je die clutch ook nog op laten komen, wat een heel leuk idee is, maar in die races in Pro Street heb je al genoeg aan je hoofd. WAT een sneu spel zeg. Bij EA hadden ze even de draad weer opgepakt met Most Wanted, maar nu zijn ze net zoals met Carbon volledig de weg kwijt. :mad:
     
  5. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik heb veel plezier gehad aan de Underground series maar vond dat het toen al de verkeerde kant op ging. En wat ik idd ook niet snap is dat de nieuwere games minder opties hebben, zoals het kiezen of je overdag of nachts wil rijden en weereffecten. En het leukste vond ik altijd de replays kijken, als je bijv een toffe crash maakte kon je dat mooi van alle kanten terugkijken. Dit was in Hotpursuit 2, waar ik nog veel plezier aan gehad heb, opeens niet meer mogelijk en in de underground series kon je helemaal geen replays meer kijken.

    De muziek was trouwens toen ook veel beter...

    We zijn van de oude generatie :+, de meeste mensen die de NFS games nu nog leuk vinden hebben nooit de eerste games, NFS 1, 2 en 3 etc gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ga je ook nog beweren dat NFS 3 wel goed was ??? want die was toch slecht .
    De beste blijft 1 goeie tijden beleeft met die game (486 en een hercules 3d kaart )
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft dat daar bij te maken :lol:.

    de makers van need for speed moeten gewoon wakker worden
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, meningen verschillen he :+
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    man man straks de demo gechecked, maar de graphics wtf, voor de race begint ziet het nog oke uit, maar tijdens het racen zelf, wat een kartels mijn god, dit kan echt niet, Carbon en Most Wanted zagen er gewoon nog 10 x mooier uit, op de rook na dan.

    Leek wel een race spel van 1997 op de pc :mad:. Ik wilde deze erg graag kopen maar nu is het 100% never.

    kan iemand dat confirmen btw, ik had serieus het idee dat me settings niet goed stonden van me xbox360, maar dat kan geloof ik niet :+
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  10. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Need for Speed: Porsche Unleashed die was pas vet :b: helemaal met een stuurtje. Na dit deel is het een heel stuk minder gegaan.
     
  11. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahoewel er nog wel leuke uitkwamen was de top idd bereikt bij Porche Unleashed.
     
  12. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een kut spel .. (demo dan he :p)

    ik vond Most Wanted het leukste :p heb most wanted en underground 1 gespeeld alleen maar gespeeld(en carbon heel even maar was niks aan :p)
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal exact mijn mening.
     
  14. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb elke nfs gespeeld en vind deze eigelijk best wel amusant.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    maar de grapics, dat kan toch echt niet?? vind je wel? lijkt wel een game uit 97 :mad:
     
  16. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei ook de "meeste" he :+
     
  17. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    de auto's zien er mooi uit, hetzelfde voor de baand. De rookeffecten vind ik vernieuwend en prachtig.
    Het enige wat ik lelijk vind is wat er zich allemaal rond de baan bevind.
    En van 97 is tochwel overdreven. Speel dit spel eens en speel dan nog eens bv gran turismo 1.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Speel je HDtv?
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat meen je niet he!!!! De teringlijers hebben het weer eens voor elkaar om WEDEROM een autobrake erin te zetten. HULDE HOOR!! :mad::mad:
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    voor dat je gaat racen heb je nog de optie of je hem laat remmen of nie.
    dus ga nie zeiken dat die zelf remt want dan blijkt wel weer hoeveel tijd je in de demo gestoken hebt
     

Deel Deze Pagina