1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    OMG die graphics, wat een bagger.
    Zal 'm zo is op 720p spelen, ipv 1280x1024. Misschien dat 't uitmaakt. Die auto's zien eruit alsof het NFS Underground is ofzo.. damn..

    Gameplay dan. Nou nou je slingert alle kanten op met die speed challenge (NFS is toch arcade?). Vergelijk het met NFS Most Wanted en die wagens rijden een stuk relaxter.

    Ik mis een replay als ik m'n BMW M3 tegen de berg omhoog heb gereden en 5x overdekop ben geslagen!

    De serie gaat weer de goede kant op =(
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    *zwijmel* Vond ik ook, wat een geweldige game was dat deel 2 ging ook nog, en de hot persuit reeks vond ik ook wel leuk. Komt allemaal omdat 1 ) er geen tuning in was 2 ) de afwisselende omgeving 3 ) realischtiscer snelheid 4 ) het verkeer wat je tegenkwam en de wilde achtervolgingen met de politie opweg van strand naar bos *zwijmel* :)
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Oh op 720p zien de auto's er wel wat beter uit en is de tekst weer scherp.
    Stomme upscalen met die resolutie...
    Maarja daar veranderd de gameplay niet mee, helaas
    Demo is gwn hardeschijfvervuiling ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  4. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind jij, dat vinden andere meschien ook, maar ik vind het je reinste onzin.
    die demo is eindelijk weer eens een egte NFS.
    dit word een topper in de reeks mensen let op mijn woorden.
    met de underground serie ging 't al bagger, toen kwam most wanted was wat beter ( vind ik dan ) daarna carbon tja moet em nog steeds eens uitspelen.
    voor de underground reeks was de NFS serie nog een egte race serie, met underground werd 't meer tuning en pimpen van je wagen.
    nu gaan ze weer een beetje terug naar het racen maar heeft het tunen ook nog eens effect op je rijgedrag.
    dus om te zeggen dat dit een slechte game word is je reinste onzin
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is hun kwestie van smaak en mening. Ik heb de demo zelf nog niet gespeelt dus hierover kan ik niet oordelen maar wat ik allemaal heb gelezen op verschillende fora's was niet erg lovend.
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nee dat is ook het beste,bedoel Demo's geven niet het beeld over de Kwaliteit van een Game,bijvoorbeeld de Demo van Test Drive Unlimited was ook bagger maar ondanks dat heb ik toen de Game toch gekocht..en meteen een Wereld van verschil ten goede :)

    Nu wil ik niet zeggen dat het beter zal zijn met NFS Pro Street,de makers van Pro Street hebben een andere kijk op Racen en zij gaan meer voor Tuning dan Kwaliteiten zoals reigedrag,Replay's en diepgang boeit ze schijnbaar niet en das gewoon jammer.
     
  7. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat ga ik beweren. En nu?
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    NSFS 3 was zeker wel goed. NFS hot pursuit was dat. Helemaal kapot gespeeld. Lekkere circuits met goed snel bochtenwerk.

    Deel 4 was een flop.
     
  9. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 4 vond ik geen flop, maar het was een beetje van hetzelfde. Ze hadden deze beter NFS 3SE kunnen noemen. NFS 3 heb ik ook helemaal kapot gespeeld. Ik had hem eerst een weekje met een ps1 gehuurd en later voor de pc gekregen. Het leukste vond ik dat er ook onoficiele tracks en auto's gedownload konden worden, zo had ik een Kennykart en een vette Monstertruck waarmee al het verkeer zo van de weg vloog. Echt top!
     
  10. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo is het maar net :b:
     
  11. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    haahahaha hij is leuk nee dat was niet hot pursuit
    kijk eens op nfsplanet welke hot pursuit was en als je er achter bent welke 3 was praat dan weer mee tnx
     
  12. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh... :):
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat me aan de filmpjes van Gametrailers opvalt en waarvan jullie het tegenovergestelde vertellen:
    - Grafisch ziet het er juist wél beter uit dan zijn voorgangers ( de auto's en details rond de baan zien er zeer straks uit.
    - De snelheden van de auto's zijn dus wel realistisch (een top van 190 km/h is toch niet overdreven) en door de nitrous kan dit nog iets hoger worden uiteraard.

    Ik wil Pro Street absoluut niet beschermen of de hemel inprijzen, maar waarschijnlijk is die demo al een behoorlijke tijd terug gemaakt. Al die in-game filmpjes zien er juist echt wel strak uit. De gameplay kan je op die manier niet zo heel veel over zeggen. Maar dat die auto nou zo onrealistisch te werk gaat? Ik heb er wel vertrouwen in:cool:
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    voor je een grote bek geeft moet je eerst eens kijken of je het wel zo zeker weet.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Need_for_Speed_series

    2.4 Need for Speed III: Hot Pursuit (1998)

    Miles per hour toch? :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2007
  15. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Nfs 1
    Nfs2 had je ook nog een special edition van geloof ik
    Nfs3
    nfs 4 High stakes hij had ook nog een andere naam maar was dezelfde game
    nfs 5 hot pursuit
    nfs6 hot pusuit 2
    nfs7 underground
    nfs8 underground 2
    nfs Most wanted
    nfs Carbon dat was de volgorde waarbij die uit gekomen is dus kom nie met die 2.1 2.2 2.3 en dat soort shit want dat klopt dus overduidelijk nie
    oh ja er zat ook nog ergens nfs porsche tussen volgens mij tussen high stakes en hot pursuit
    Man er staat zelfs nfs V-rally in die lijst ja nu ben je vrij geloofwaardig
    dus nogmaals ken je geschiedenis en anders praat nie mee
    Badmuts_0/
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Haha lul niet zo slap pannekoek. NFS5 was porsche unleased.


    http://www.gamespot.com/pc/driving/needforspeed3hotpursuit/



    Background:
    Need for Speed 5, Porsche Unleashed is the sequel to NFS: High Stakes. With a new 3D Engine, and with a whole line of 80 different Porsches to buy, upgrade, repair, and maintain in the game, you'll certainly have your hands full.
    Min System Requirements:
    200 MHz Pentium
    Microsoft Windows 95 or 98
    32 MB RAM
    4x CD-ROM drive
    150 MB hard disk space
    4 MB PCI or AGP video card with Direct3D support
    DirectX 7.0a compatible sound card
    Keyboard
    Mouse

    bla bla bla met ken je geschiedenis.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ga lekker een 'wie weet de geschiedeinis van nfs het best' topic maken ofzow, en praat hier dan over pro street.
    en voor jullie lijstje, pro street is deel 11
     
  18. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk heb me mee laten slepen door dat geouwehoer .
    Pro street wordt zeker deel 104 maar er verandert steeds weer wat daarom blijft het voor mij boeient
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    haha, nu heeft meneer zich laten meeslepen.

    wij hadden t gewoon over de oude delen met daar de specifieke voor- en nadelen voor en hij begint zelf mensen te betichten dat ze het mis hebben..

    anyway ontopic idd. Waar ik eerst dit spel als een must buy zag ga ik nu toch eerst ff de reviewcijfers afwachten.
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind je wel lief he dat weet je
     

Deel Deze Pagina