1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

  1. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, paar legale races tussen een hoop streetraces was idd leuker geweest ja.
    maar ik vindt de handling van de wagens dan wel weer leuk.
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja mijn lieve luitjes,we zijn weer eens flink beetgenomen met Undercover en mocht weer geen topper zijn.
    Maar niet getreurt we kunnen nog altijd weer verder met een eerder deel,zoals deze en ik vroeg me af wie het nu weer zal opakken?

    Na het uitgebreider gespeelt te hebben vind ik deze titel wel erg tof,en sterker nog ik vind het racen het meest toffe van iedere racegame op next gen gebied verwegen dat het hier ook echt goed fout kan gaan.

    De game is zeker niet feiloos,afgezien de afgeraffelde menu structuren en slechte interface.
    Maar een ding heeft het wel,en dat is snelheid wat ik zeker waardeer.
    Wat dachten jullie ervan,weer nieuw leven inblazen of toch maar niet?
     
  3. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nou ook sinds pas, maar ik snap er niet veel van. Ik heb allle races gehaald, behalve een waar ik een drift auto voor nodig heb. Maar nu ben ik bij de showdown in chicago en die kan ik op een of andere manier maar niet halen. Elke keer gaat het bij de drag races mis. Het maakt niet uit hoe snel ik rijd, ook al heb ik allemaal perfect shifts en al, ik word maar geen eerste.... Hoe moet ik nou verder komen?
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Leuke game, heb hem voor 15 euro bij de Dynabyte gekocht met klantenkaart korting. De moeite waard, nog meer mensen die hem spelen?
     
  5. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gisteren maar weer opgepakt, maar ik ben hem nou eik al weer zat. Ik vind het maar een frusterend spel. Ik heb echt die snelste auto gekocht en alles helemaal geupgrade(een of andere zonda van 700000) MAar toch word ik er nog uitgetrokken de hele tijd door een of andere kerel. Ik snap er geen kloot van, is er miss nog een snellere auto die ik over het hoofd heb gezien ofzo.

    Hmmmm, ik denk niet dat ik hier veel reacties op krijg aangezien mijn eigen post van een half jaar terug 2 hierboven staat+)
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee er is geen snellere auto. ;) Maar over wat voor een event heb je het, sprint, circuit, drag...?
     
  7. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee he dat dat dacht ik ook. Ehm sector shootout met name. Ik start als laatste en die kerel als eerste. Die gast vlamt echt super snel weg:+EN ik krijg met geen enkele manier meer punten dan hem. EHmm is bij de speedking verslaan volgens mij als ik het zo goed heb. Nja zal het straks nog maar weer gaan proberen. Ik ben trouwens wel alles aan het dominaten. dat winnen stelt geen een zak voor. misschien dat het daarom wel wat moeilijker is:+
     
  8. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb m ook maar gehaald uiteindelijk.
    Al ben ik meer fan van echt simulatieracen bevalt dit me best goed.
    Waar ik me aan stoor is de framerate in de meeste races.
    Hopelijk wordt Shift wel het ultieme spel:+
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Waarom blijft het spel hangen tijdens het laadscherm? :+
     

Deel Deze Pagina