Ik hoop op wat gameplay, maar dat hopen we allemaal. Ik hoop ook trouwens dat Rockstar met Midnight Club: Los Angeles op de E3 staat, want dat is een game waar ik toch ook wel erg naar uitkijk.
Need for Speed: Publisher: Electronic Arts Release Date: sep 15, 2007 Latest: 1UP PREVIEW (jun 08, 2007) dat is al best wel snel, ik dach dat ie pas in november zouw kome
Ik vind september ook wel erg vroeg, volgens mij las ik ook ergens dat die op 31 oktober in Amerika uitkomt, dus als dat zo is zal die wel een week later in de EU zijn, dus rond 7 november, zoals bijna altijd. Maar de tijd zal het leren.
Ik heb de openingpost even geupdate, als er meer nieuws over bekend wordt gemaakt zou iemand het dan willen posten? Ik houd het topic bijna elke dag wel in de gaten dus dan kan ik het meteen updaten.
@ D-blaze, als hij niet word verplaatst komt hij volgens mij ook in september maar officieel is het nog niet bevestigd.
in een intervieuw hoorde ik november volgens mij. lijkt mij ook wel loghischer want mostwanted kwam in november 2005 en carbon kwam in november 2006
Eindelijk echte rook , ik erger me er dood aan bij forza als je een dikke drift neerzet krijg je van die mietege 'mist' achter je ( ook het 1nige minpunt van forza voorderest ik het de beste game tot nu toe samen met RB6V)
Ja, inderdaad! Dit is een van de vetste boxarts die ik ooit gezien heb. *) Ik zal ook even de OP updaten..
Ik denk eigenlijk wel dat dit NFS een betere naam gaat geven, heb ik zo de indruk. Moet es kijken joh! Die animatie van die bestuurder...
Dit wordt weer een NFS die ik ga kopen na Underground 2 Het nadeel is dat er eind dit jaar zoveel vette games uitkomen...