1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed Rivals

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom een flop, Hybrid? De devs zijn voor 80 á 90% hetzelfde als Hot Pursuit en Most Wanted. Wat beide erg goede games waren.

    Ik blijf een beetje twijfelen over deze. Het is meer HP dan MW. En ik wil juist meer MW. :+
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik meer HP :cool:
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gevoel. Pre orders waren niet super ook. Dit topic was ook een beetje dood sinds E3 etc. Maar ja gelukkig krijgt het nu goede cijfers. :)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren de NFS gamespot videoreview gezien. Ik snap niet dat dat spel niet meer aandacht krijgt. De SP is totaal verweven met de MP in de zin dat de missies nu steeds met real life players zijn en dat die gewoon 'gebeuren' terwijl je speelt. Verder brute graphics en heerlijke gameplay. Ik vermoed dat ik dit spel samen met KZ ga halen.

    edit:

     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2013
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik dit zo lees, en ik me bedenk hoeveel plezier ik heb gehad met MW...dit wordt dan waarschijnlijk mijn 2e launch game.

    Enige wat me tegenhoudt is dat MW misschien wat te kort geleden is en Rivals niet fris genoeg aanvoelt...Altijd toch ergens een twijfel. :+
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Klinkt echt nice. Als ik twee games zou halen bij de launch zouden het waarschijnlijk ook Killzone en NFS zijn.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Same here, ik moet de laatste most wanted car nog verslaan. Ga ik zometeen maar eens doen :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet je toevallig of deze game ook weer billboards, gates, speedcams etc heeft? Ik vond dat zo heerlijk hoe ze dat hadden geintegreerd in MW, door de avatar te laten zien van diegene wat de beste afstand oid had neergezet. Ik hield me meer bezig met die records dan met de echte races. :+
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je wordt constant met je friendslist vergeleken:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Need_for_Speed:_Rivals

    en qua billboards etc:


    http://www.thesixthaxis.com/2013/10/18/need-for-speed-rivals-preview/
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, uit die quotes wordt me niet helemaal duidelijk of je ook weer prominent de avatar van je friends zal zien. Juist dát gaf het nog dat beetje extra tov de autolog versie van HP. :p
    Ik zal de links even verder doornemen.

    Ik vergeet wel iedere keer dat je je automobiel weer kunt customizen. Vleugje Hot Pursuit, snufje Most Wanted en een klein beetje... Underground :D
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb Most Wanted iig net uitgespeeld. Ik wordt echter heel vaak tijdens het spel uit Easydrive gegooid. Ik hoop dat Rivals dat niet heeft.

    Nu maar even niet verder racen, want anders heb ik sowieso geen zin meer in Rivals straks.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klopt, dat had ik ook heel vaak. Sterker, dat heb ik met iedere EA game. Die servers van hun haten me. Of het nu NFS is of Fifa. Mirror's Edge of Burnout. Ik heb altijd problemen.
    Dat wordt nog wat als ik op de launch én BF4 én NFS koop. :+
     
  13. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik sowieso halen, niet met de launch maar over een paar maanden als de prijs gedaald is.

    Even off-topic: Weet iemand of Blur 2 in de planning staat, daar beleefde ik namelijk heel veel plezier aan.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen Blur 2 :mad: Activision heeft de studio achter de game een tijd terug gesloten.
     
  15. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is minder, race game die mij het langst heeft bezig gehouden op Xbox 360. Split Second 2 komt ook niet, twee pareltjes waren dat voor mij geweest.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Eigenlijk zijn de meeste games die ik beschouw als pareltjes geflopt. :+ Geen Blur 2, geen S/S2, geen Kameo 2, geen Bulletstorm 2, geen Prince of Persia 2, geen Red Faction Guerilla 2, geen DJ Hero meer, geen Prototype meer. En dat is wat ik zo snel kan bedenken. :p
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ga deze ook maar halen (met dank aan Kevf's enthousiasme:+) Grafisch vind ik het wel erg matig maar goed het is wel leuk met een kamer vol ladderzatte vrienden.

    En geen Timesplitters 4 :mad:! daar schijt ik echt van...wat een vette serie was dat toen.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De filmpjes doen de game blijkbaar geen eer aan. De meeste mensen zijn erg positief over de graphics.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is Frostbite 3 en dat is gewoon goed.
    Ben alleen niet echt fan van de overbelichting etc in de game.
     
  20. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Heb de game ook maar vast besteld. ben heel benieuwd hoe het word, ziet er veel belovend uit. wordt wel een aparte manier van game met z'n open wereld. veel opener kan het denk ik niet :)
     

Deel Deze Pagina