Heb hem op de one,maar heb toch wel wat framerate problemen,speeld ook niet echt lekker Meer die hier ook problemen mee hebben?
Ik vind hem ook niet helemaal lekker spelen, hij lijkt soms onder de 30 fps te schieten. Ik weet niet wat het is maar het voelt niet helemaal soepel.
Precies dit bedoel ik idd,hoop dat er een fix komt dit is niet nexgen waardig Heb deze game gekocht omdat het goede reviews kreeg maar heb er toch wel spijt van!
Zal wel iets met je One zijn. Bij mij draait ie lekker en geen frame-drops. Ik heb toch al zeker 12 uur in de game zitten.
Zo dan! Hoe speel je het spel/nog tips? Ik vind het, als er andere spelers online zijn, best onoverzichtelijk.
Ik heb ook niet echt last van framedrops maar het spel speeld ontzettend traag,tenminste dat idee heb ik als ik net van fm5 afkom. daarbij heb ik het idee dat die soms heel iets blijft hangen En het is gewoon een grote onoverzichtelijke bende! Ook elke keer als ik het spel opstart moet ie. Dik 5 minuuten joinen voordat ik verder kan gaan Echt een waardeloos k*t spel
Bij mij blijft die nu ook weer echt heel lang naar een game om te joinen zoeken,hebben jullie hier geen last van?
Serieus? Probeer de politie slim af te zijn, door power-ups te gebruiken en natuurlijk beuken. Gebruik ook veel je lachgas, dit is echt nodig wil je een race winnen of ontkomen aan de politie. Op de One Neophyte1986? Hier heb ik ook last van, en soms gaat ie wat sneller met laden ligt er maar net aan hoe druk het op EA server is.
Lees je reply net pas, net even een uurtje gespeeld en ik zat er al een stuk beter in. Had een score van 139.000 die ik even inde. Dunno of dat veel is, maar iig het meeste wat ik tot nu toe had gehaald.
Soms met een hoog heatlvl wordt je echt snel gesloopt door die politie, vind dat toch best wel lastig en best frustrerend als je dat je sp kwijt raakt
Ben nu als cop 18 & racer 10 op x360, Ik raad iedereen aan om eerst cop te doen veel minder frusterend (je raakt geen sp kwijt)
Zo, net 196K SP en bij mijn safe house maak ik een verkeerde inschatting waardoor ik de vangrail in knal. Vervolgens rammen twee cops op me in en bam weg punten. Toch is het zeker wel goed uitgewerkt. Echt een rush als het je wel lukt op tijd binnen te zijn wanneer je flink punten bent wezen grinden. Ben nu level 16 of 17 geloof ik. Wil die snelste twee Lambo's unlocken en helemaal upgraden. Daarna word ik cop.
Soms ramt een politie auto je een beetje en ben je meteen busted,ander x mag hij je zoveel x rammen en gebeurt er niets.