1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Alles werkte nog gewoon, je elastiek zat blijkbaar nog gewoon om de RT want je gaf vanaf de start volgas. ;)

2. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Controller was toch uit toen ik net keek, ong 120 wins. In ieder geval beter dan alles handmatig doen. 8)

Zou je me vanmiddag weer kunnen? Wil nog graag die Achievement van met elke Ferrari winnen. En als we dat nou combineren met de Japanse maps hebben we er ook een Epic badge bij voor die Achievement. : ]

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders gewoon vanacht weer? : ]

4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ben je nu nog online?!!!!

Ik kom net terug van een verjaardag, heb je zin om nu weer te gaan boosten?

5. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe nee toen sliep ik al. Als je willt kunnen we vandaag overdag wel verder en dan er bij blijven om op x te klikken zodat het wat sneller gaat? Let me know.

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik kan de hele middag/avond, zag maar hoelaat jij kunt. :)

7. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt binnen nu en 30 minuten, dan laat ik 'm gewoon aanstaan want ik ga zo toch naar de Mac om wat eten te halen. : ]

Zal ik je zo inviten?

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Sorry dat ik hem nu pas lees maar ik kom NU online. Zie je zo. ;)

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Niet dat er iets mis is om in topics af te spreken voor een potje, maar dit trekt meer op een slowchat tussen jullie beiden (2 pagina's lang enkel posts van jullie). Mag ik dan ook vragen om het in toekomst via MSN of een andere IM te regelen, zal zelfs nog sneller werken omdat jullie maar met 2 zijn.

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe klopt ja sorry, zal vanaf nu wel gewoon PMen. : ]

11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met 3 dagen er tussen hoop ik dat een dubbel post mag, anders a.u.b. mergen ofzo..

Maar.. Ik ga nu voor de Ferrari Nordschleife Endurance Achievement, wish me luck!

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik moet hem ook nog steeds halen, in het weekend wil ik er 2 uurtjes voor gaan zitten. NFS:confused:hift na een tijdje weer eens spelen had me echt weer aangenaam verrast: graphics en snelheidsgevoel zijn nog steeds _O_. Het slippen en het glijden vallen eigenlijk ook wel mee als je maar gewoon een beetje normaal rijdt.

@ Mr Xen0
    Succes. ^^

13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er inderdaad ook ongeveer 2 uur over gedaan, rond de 8ste lap kreeg ik honger en ben ik snel even wat gaan eten en drinken en toen het afgemaakt.

Tips:
    - Maak je niet druk over de punten, ik eindigde met 65k.
    - Kies niet de snelste auto maar ook niet de langzaamste, eentje waar je goed de bochten mee door kan is het beste.
    - Probeer zoveel mogelijk corners te masteren.

Heb nu ook de Ferrari Series Achievement net behaald.. Nu alleen nog de Ferrari World Tour + alle Badges en dan heb ik 100%.

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ziet er wel vet uit. Beter dan Forza DLC waar je alleen auto's krijgt. Nu krijg je er ook nog eens nieuwe challenges bij. 8 euro is dan helaas klein beetje prijzig.

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8 euro is wel een beetje prijzig inderdaad maar als ik zie dat ik er nu al bijna 60 uur op heb zitten moet het 't wel waard zijn. Hoop alleen dat ze er nu wel wat extra badges in stoppen.

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik hoop ook dat ze er nieuwe badges in stoppen, kan ik makkelijk de (epic) badge achievements halen. :+

Nja ik zie wel of ik hem aanschaf, het zijn wel vette auto's. :thumbs:

18. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je proberen de USA & EU tour op ik geloof Tier 2 te doen.. En dan die spin 4 opponents, god ben er circa 5 uur mee bezig geweest. Maar uiteindelijk wel gehaald!

Ik hoop gewoon dat ze paar badges erin stoppen voor de nieuwe maps alle corners masteren + clean laps. En hopelijk ook weer zo'n Achievement van zoveel races online doen.. Maar dan eentje die iets wat minder is. :+

19. El Exotico

El Exotico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me nu toch eventjes afvraag:

Sinds de laatste update zijn veel "handling-issues" verholpen, maar kan iemand met een MS Wheel misschien zijn nieuwe settings geven? De settings in dit topic zijn van voor de update...

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat de achievements van de nieuwe DLC nog niet op xbox.com zijn geupdate.
    Op x360a.org heb ik al vernomen dat er een paar man een aantal achievements zijn kwijt geraakt, was destijds ook met een of andere Fallout DLC.

Het zal vast worden opgelost, maar het is toch best kut.
    Dus ik wacht nog even.

Deel Deze Pagina