Need for Speed: Shift [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

1. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik haal gewoon de benodigdheden voor de Achievement net niet. : ] Wanneer ze dan wel unlocked zijn kan je ze snel halen.

Bovendien zijn die mensen ze niet kwijt, aangezien ze gewoon hun gamertag kunnen recoveren en dan laden ze de save en zullen de Achievements gewoon unlocken.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe weet je dan wat de benodigdheden voor de achievements zijn?

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staan wel gewoon in je Dashboard. : ]

En bovendien staan ze nu op xbox.com maar moet ik naar school, grmbl.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Afgelopen weekend bij Dimension Plus te Delft voor 23 euro gehaald, nieuw. Die kon ik gewoon niet laten liggen. Ben er nu mee bezig en het speelt heerlijk...ik hoop dat mijn auto er in zit maar dat kan ik eigenlijk niet verwachten. Volgens mij heeft geen enkele racegame mijn auto,maar het zou me zo tof lijken om in mijn eigne bakkie te rijden in een game.
    Een Mazda 323 Coupe uit 98 ;)

5. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet , ook niet echt een bekende sportauto natuurlijk :)

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    True true....in een game als GT zou je het misschien nog kunnen vinden. Maar ik ben lekker bezig met al die events, is er nog advies wat jullie kunnen geven? Wat ik nu doe is gewoon races rijden die voor bepaalde autos bedoeld zijn. Zo nu en dan koop ik een nieuwe auto die me gaaf lijkt..etc...

Niks online nog.

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0

De eerste trailer van Shift 2. Het laat nog niet veel zien, maar ik ben benieuwd. Ook welke kant ze deze keer op gaan. Het lijkt wel streetrace, maar ik hoop toch dat ze door blijven gaan met circuit racen.

EDIT: Op de officiële website staat dat de FIA GT1 en GT3 European er sowieso ook inzitten, dus ik denk dat dit wel vergelijkbaar met deel 1 zal worden. Dus met echte circuits.

http://www.needforspeed.com/game/shift-2-unleashed

Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou mooi zijn als het net zoals deel 1 is , al vind ik het driften niet zo leuk.

De besturing kan ook wel flinke opfrisbeurt gebruiken.

9. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat driften was ik ook niet zo weg van. Wat mij betreft mogen ze dat wel helemaal weg laten en mooi op het daadwerkelijke racen concentreren. Die 1st person view van deel 1 was wel echt gruwelijk overigens. Ik verwacht deze zeker wel terug in deel 2.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zou wel nice zijn als het weer zoals Shift deel 1 zou zijn inderdaad. Geluid + graphics waren al aardig in orde, dus de focus ligt hopelijk op het rijgedrag en besturing.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  12. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    De screens zien er echt heel erg vet uit. Dat was met deel één ook het geval, maar het uiteindelijke product had ook wel prachtige graphics. Ik verwacht eigenlijk dat ze wel de handling gaan verbeteren. Het is wel SMS die met deze titel bezig is en die hoorden toen met GTR2 en dergelijke altijd wel naar de community.

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit de trailer kan je niet veel afleiden,toch deze game maar eens volgen.

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen toch veel dingen moeten aanpakken.. sowieso de handling, die erg matig was voor de patch.
    En de hoeveelheid bugs was lachwekkend slecht, vlagmeisjes die in je auto staan, 2 porsches die opeens stuiterend over de baan gaan om de 1 of andere reden, settings die andersom werkten dan werd aangegeven, en nog wat andere dingen.

Ook wilde shift 1 een beetje van alles doen, maar uiteindelijk vondt ik lang niet alles even sterk.. en de pics die ik nu zie doen me hopen dat ze iets wat serieuzere opties in de game gaan stoppen voor de echte racers.. pitstops, bandenslijtage, benzineverlies, etc.

Het ziet er erg tof uit, maar ze zullen toch echt met verbeteringen en uitbreidingen moeten komen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Producer Interview.

16. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    supervet, alleen voor FIA GT1 haal ik deze game; vind dit veel vetter dan Hot Pursuit persoonlijk:)

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn wel mooie klassen idd , al hoop ik zwaar dat ze wel de besturing flink aanpakken.

Hot pursuit is ook wel errug leuk hoor!!

Deel Deze Pagina