1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Meh! Ik ben al een paar uur bezig met de master all corners badge op de Nurburgring. Ik heb alles gehaald tot nu toe, maar die verrekte Nurburgring Carousel (op de volledige ring, en de korte versie). Op youtube staat ook een filmpje van een stock rs4 die hem doet. Maar hoe perfect ik er ook doorheenga, het lukt gewoon niet :mad:

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat is eentje daar heb ik ook nog veel moeite mee die perfect te nemen, maar ook in andere racegames koste me het vaak uren dat ik er echt eens goed doorheen kon. De incar view blijven daarin altijd het best, of de view daarbuiten.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Doe je het voor je zelf omdat je alles wil completen of omdat je voor de Gold/Epic badges achievement aan de gang bent? Als het de 2e optie is -> lekker skippen en andere badges halen. :b: Want er zijn 27 verschillende badges en om die Epic Badge achievement te halen hoef je er maar 20 epic te maken.

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, ik denk dat ik sneller ben als ik 1 van de online badges haal :9. De badge van alle sterren gaat ook niet lukken omdat ik niet met die stuiterende Carrera GT @ de invitational events kan rijden :mad:. En de sterren waar je 4 oponents moet laten spinnen zijn ook niet echt te doen (de rest heb ik eigenlijk allemaal al).

Maar stiekem vind ik het ook wel erg stoer om over Nordschleife heen te rijden met een van de award auto's.
    BMW M3 GT2
    Dat ding rijd echt perfect, niet van de weg af te krijgen :D.

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Even een vraagje, als je de Tiers zo doorspeelt moet je dan perse overal alle sterren verdienen om alle wagens vrij te krijgen? Wat overgens wel cool is is als je in Quickrace bezig bent, je dan ook nog blijft levelen en bepaalde elementen vrij speelt zoals stickers en dat soort. :)

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nee als je een nieuwe Tier unlocked is het slimste om gewoon meteen in die nieuwe Tier races te gaan doen. Deze leveren meer punten op (niet altijd) en werk je dus sneller naar die 280 sterren toe voor het NFS Live Tour event.
    Alle wagens speel je gewoon vrij door Tier 4 te behalen, NFS Live Tour te winnen en uiteindelijk level 50 worden.

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ah oke, dankjewel voor je antwoord! :) Wat is het geluid overgens niet alleen vet maar ook klopt het, gisteren de Aston Martin DB9 gekocht maar ik moest gelijk denken aan de woorden van Jeremy Clarckson maar voor het eerst in een racegame dat het geluid echt klopt ook met terugschakelen. _O_

8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    MS wireless stuur 1 maand oud en alweer en zoals gewoonlijk interne bevestigingspootjes/plaat afgebroken. ( die binnenin de stuurwielbehuizing zitten)

Doe het zelf reparatie. Met vier dunne boutjes van binnenuit naar voorzijde stuur(net achter stuurwiel op de behuizing) de bevestigingsplaat vastgebout.
    Wel even met dun houtboortje gaatjes voorboren.
    Stuur is dan veel steviger en stabieler en kan tegen ruige behandeling>8):+
    Kan ik weer lekker Shift spelen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmmm ik kan die hele auto niet vinden bij mij. Is het een bonus auto?

Zelf nog even gedaan met photoshop. Ben daar er soms een noob in. Zoveel opties dus weet nog niet wat de beste dingen zijn. :)

10. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet of het al gepost is.

Ik zat in trier 2 in de America series met de Chevie Camaro SS.

Auto lekker afgesteld, totdat ik een van de laatste races kwam, ben ff kwijt welk circuit maar volgens mij time attack at Glendale club.

Stuiter de stuiter, zodra in bepaalde bocht kwam, of tegen iemand aan reed.
    Heb de race afgekapt en in tune menu de hoogte van de auto naar boven afgesteld.
    Raced weer als een zonnetje.

Alleen jammer dat je bij de invitational events niks kan aanpassen, blijf je met een auto zitten die dus te laag staat afgesteld voor bepaalde circuits.

Hoop dat er nog een patch gaat komen.

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Das eigenlijk best wel vet!! :) fotowtje ^

12. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De nissan GTR rijd echt zo super op de nurburgring , het klopt gewoon echt. In het echt is hij ook sneller dan een porsche in en dit spel dus ook.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is een beeld die weer exact klopt aan The good old days. Daar waar je ook merkte dat de verschillen echt klopte, en dat voor een arcade game. :cool::b:

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, Shift is het eerste spel dat mij zover gekregen heeft mijn controller te laten vliegen (mijn stuur ook). Bij deze race begon het! De problemen met het tunen zijn erg irritant.

Ik vond het raar dat mijn Works LP640 (Lambo) de ene race in de 5 (makkelijk)boven de 300KM/h kwam, en in de andere race met moeite boven de 250KM/h. Blijkt dat het spel gewoon elke race met je tuning settings zit te gooien, aan de ene kant was ik blij, aangezien dat verklaarde waarom de A.I. me er uit trok op de rechte stukken |:- (zelfde auto), maar aan de andere kant baal ik ervan dat EA na 4 weken nog geen patch heeft....

Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  15. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige races zijn zwaar irritant. De race met de Carrera GT op Spa. Je probeerd zo goed mogenlijk te sturen maar 16 tegenstanders doen niets anders dan je van de baan rammen. Om gek van te worden. Andere races is er weer niets aan de hand.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Even de demo gespeeld, en kreeg al aardig snel de Zonda unlocked. Ging behoorlijk lekker door een bochtje heen :eek:

Filmpje in link ^^

17. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha inderdaad!:thumbs:

Alleen beetje jammer dat je op het laatste die pillonetjes omver kegelt!:9

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nice filmpje, heel snel! ^
    Nog een bewerkte van mij, race @London.

Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op de pc is nu een mod uit de realitische physics heeft. Shift word toffer en toffer.

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    _O_ Dat ziet er echt bruut uit!

Deel Deze Pagina