1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook nog geen topic van het aangekondigde Need for Speed Online toch? :p Of komt die er niet voor de 360?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is *volgens mij* alleen voor de PC. :9

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    World online is idd alleen voor de PC en alleen nog in de Aziatische landen.

4. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Bovenstaande screens zijn echt briljant inderdaad. De lichteffecten overtreffen die van Forza 3. Ziet er nog wat realistischer uit. En Forza 3 is al geweldig. Maar ja, de gameplay.....dat is afwachten.

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://twitter.com/CrashAlex/status/2437489599

Oh wauw.. als ze echt weer terug naar de roots, zou ZO mooi zijn! :thumbs:

Maarrrr.. op zijn twitter stond dat hij vanmiddag of gisteren NFS: Hot Pursuit 2 aan het spelen was.. mooi! maar een paar uur later was hij ook al NFS: underground aan het spelen.. |:-|:-|:-

Wordt spannend.. ik ben in ieder geval al erg blij met shift en dat criterion, die ik erg hoog heb zitten, een nieuwe NFS game gaan maken.

6. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gistere midnight club la gekocht en ik moet zeggen een echte topgame, echt chique. Als NFS Shift zoals forza of Grid wordt zou ik hem late liggen, als het lijkt op pro street van need for speed zal ik het misschien nog overwegen. Eerst de demo misschien eens testen en dan terug oordelen ;) Anders denk ik dat ik de midnight club series ga volgen.

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Midnight Club 1 en 2 waren nog vet maar daarna kon de serie me niet meer al te veel boeien.

Als er 1 game is waarop Shift niet moet trekken dan is het wel Pro Street. Daar Undercover nog enigszins leuk was om te spelen trok Pro Street echt op niets imo. Nee, geef mijn dan maar gameplay à la Grid (Forza zou nog beter zijn).

8. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt gelijk, maar k hou meer van de tuninggame, en niet zoals grid gewoon rijden ;)

9. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Forza heeft helemaal niks met grid te maken, die 2 mag je niet eens vergelijken. Grid kun je geen simulatie noemen.

11. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mhh vind die screens van de Megane er een stuk minder mooi dan eerst. Maar het is zeker niet lelijk. Wil nu graag wat andere dingen zien, gameplay filmpjes met alle assist uit ofzo, want dat vind ik een stuk belangrijker.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Hoewel de screens onderdoen voor Forza 3 moet ik zeggen dat NFSS er in motion er geweldig uitziet, de manier waarop je de bocht inkijkt tijdens het driften ziet er echt super uit! Dat worden dus 2 racegames kopuh in een korte periode :D

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    De screenshots zien er erg mooi uit.
    Krijgen we een demo ter beschikking?

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vraag me wel iets af: ik zag in wat filmpjes met de cockpitview duidelijk de camera de bocht in kijken. Doet de game dit zelf (handig) of is dit gewoon met het pookje op de controller?

Het lijkt alsof de game dit doet, maar durf het niet te zeggen. Persoonlijk vind ik dit 1 van de grootste nadelen van een racegame: het stompzinnig recht vooruit kijken terwijl er toch echt een scherpe bocht aankomt! Als ze dit oplossen door de camera automatisch de bocht in te laten kijken, zou dit een grote verbetering zijn!
    (ik wacht met smart op Natal)

Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben veel racegames op de PC wel. Denk dat het nu bij Shift er ook standaard inzit.

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    gatver, ik vind dat driften toch wel zo'n belachelijke vorm van autosport. jammer dat ze dat er ook weer in doen.

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb dit maar in een filmpje gezien en dat was in het drift filmpje. Daar lijkt het me wel zeer handig dat het automatisch gaat want heb je totaal geen idee wat er volgt na de bocht/drift :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina