1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit ook al in de underground thread gepost, maar waarom zijn er mensen nu al negatief over deze titel?
    Eerst was NFS zo goed als dood, de studio hield ermee op, undercover verkocht niet goed en geruchten waren dat NFS niet meer terug zou komen.

Nou komt NFS dus wel terug, en hoe.. met een titel van de makers van GTR, GTR2, BMW challenge en GT legens, allemaal geweldige titels!
    Als ik dat plaatje zo bekijk, dan ziet het er al prachtig uit.. deze titel kan dan ook zomaar al anderhalf jaar in ontwikkeling zijn he, ze zijn met meerdere teams bezig.

En dan de engine.. dit is een compleet nieuwe engine voor NFS shift.. niet meer die brakke "ik kan geen dag/nacht cyclus aan, niet meer dan 25FPS aub.." engine van het jaar 2000..
    Die engine was nog van PS2 en de Xbox.. deze is compleet nieuw, en als dat plaatje echt is, ziet het al goed uit tot dusver.

Persoonlijk ben ik erg blij dat het puberrale gedoe omtrent NFS nu weg is.. elk jaar weer een of ander mokkeltje op de cover zetten om meer te verkopen.. bah.

Nee, had jij mij verteld dat er een nieuwe NFS zou komen die serieuzer wordt, zou ik lachen.. want na underground was NFS zo goed als dood voor mij.. maar PUUR op basis van de screenshot en de reputatie van de ontwikkelaar zie ik deze titel zeker zitten.

2. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het meer simulatiegericht is bevalt me wel. Ik heb het niet zo met dikke straatraces.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Precies,ook ik had het helemaal opgegeven na die laatste NFS game die wat niet genoemd mag worden.Nu heb ik geen ervaring met die GTR series,wel heb ik al veel goede commentaar erover waargenomen en dus kan deze NFS echt weer de juiste richting in gaan.

De engine van de voorgaande delen ging nergens meer over,en als ik die incar view al zo bekijk vind ik dat al erg mooi uitzien.Natuurlijk kan ik me voorstellen dat de reputatie is geschaad onder de fans zo ook bij mij,maar toch ga ik nog voor een keer Need for speed steun geven.Als deze ook weer ten onder gaat,dan is het ook afgelopen wat mij betreft.Lets hope for the better,en misschien kunnen we de slogan van Need for speed II weer terugzetten die luide 'To good 2 miss';)

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Alles behalve freeroaming racing, want dat zuigt! Sinds Underground 2 geen titel van NFS meer aangeraakt, de demo's gespeeld en 1 woord "bagger".

Hoop dat ze een beetje geleerd hebben en gewoon terug gaan naar de roots, point 2 point races dus!

Laatst bewerkt: 31 jan 2009
  5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Inderdaad, iedereen wil zo graag het free roam aspect hebben, maar volgens mij doet het bepaalde games meer slecht dan goed. De laatste NFS ook niet opgepikt, omdat het mij gewoon ronduit een slechte game leek na het eindproduct te hebben gezien. Als ze nu richting de simulatie gaan ben ik erg benieuwd.

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt een beetje op Proluque fso van Grand Turismo...

7. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe alle NFS nog gespeeld en het blijft gewoon leuk. Ik vind het niet
    erg dat ze eens iets naar de serieuze kant gaan. Maar het moet wel NFS blijven.
    Het is nog nooit zo geweest dat er dan ook maar 1 NFS er tip top uit zag. En dat
    past ook wel een beetje bij de NFS serie :D !

Btw hoezo NFS serie word niet meer vervolgt volgens de berichten van vorige jaar 60 beste verkochte titels staat NFS: Undercover toch nog op 1, nog wat miljoen! :D

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat heel veel mensen alleen maar kopen omdat de naam bekend is.

9. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar maar het is ook gewoon een vermakelijke titel ;)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar als je het vergelijkt met alle delen daarvoor was het bedroevend.

11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    En wat schijten ze nu weer uit? Ik ga gewoon geen conclusies trekken, laat ze maar komen met een demo tegen de tijd dat hij uitkomt. Ik verwacht in ieder geval niks meer van de NFS serie en dat is denk ik maar het beste ook.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Laat EA nogal eens de neiging hebben demo's pas na de release van de game online te zetten. Ditzelfde heb ik gehad met volwaardige games. Ik had de game Harry Potter 5 allang gekocht en op de 1000 staan toen EA nog eens met een exemplaar, winkel versie gelukkig, kwam aankakken. Ik had allang een review over de game geschreven geloof ik, maar dit was dus 60 gratis euro's van EA. Kijk: DAT DAN WEER WEL!!! ;):lol:

13. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond undercover nog wel gaan eigenlijk. Het is geen top game maar goed om ff een middagje te doen is de game best te pruimen :thumbs:

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De setting van de underground stijlen heb ik nooit tof gevonden,maar geleerd te waarderen tot een mate.Wel heb ik veel plezier gehad met Underground II,mede dankzij de URL events en de races waren best vermakelijk.Een soort haat liefde verhouding heb ik ermee gehad waar met vrienden soms eindeloze discussies over kwamen haha,maar ik ben juist wel blij met deze ommekeer.

Pro street was gewoon slecht omdat het spel geen interessante racestijl had,maar ging het allemaal om de power en stoerheid.De besturing was echt bedroevend slecht,de drifts gingen nergens over.Maar de game was dan ook een poging om Forza fans te winnen,wat uiteindelijk faalde en juist gehaat werd.

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dus jij betaald 60/69 euro voor een game om hem 1 middagje te spelen? 8)

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha, dacht ik dat we eindelijk klaar waren met NFS en nu komen ze met dit. Need For Speed is voor mij allang dood na Most Wanted. Underground was echt tof in die tijd, Underground 2 was dan weer schijt en Most Wanted was dan wel weer tof, maar daarna was het melkie melkie.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hoe mager zou moeder koe nu zijn eigenlijks? ;)8)

19. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je kan lezen in de startpost hebben ze een nieuwe koe ;)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    En hij heet Betty! ;)\o/ Nee serieus: Ik hoop echt dat ze deze franchise stoppen en geld steken in echte projecten voordat de crisis ook EA raakt. In het geval van EA zou ik daar niet zoveel medelijden mee hebben op dit moment.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina