1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem bij game mania gehaald,is spelen nu.

2. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Geloof mij nu maar, ik heb zowel in een porsche en een ferrari gereden en je kunt haast niet rijden zonder tc. Tenminste niet stampen, met tc lukt het aardig. Maar zelfs dan trekt zo'n ding je stuur uit je klauwtjes. Ik denk ook dat de mensen die minder tevreden zijn met de gameplay altijd het camera punt achter de auto gebruiken. Wat natuurlijk al totaal onrealistisch is. Met de bumper / hood en in-car view vind ik race spellen altijd veel mooier ogen.

Maar ben benieuwd hoe hij is, iemand hem al gespot bij de mediamarkt?

3. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game al een paar uur gespeeld , en ben toch lichtelijk terleurgesteld , de eerste uurtjes was het nog wel te doen met de auto's die niet al te hard gingen

Maar racen met de echte snelle jongens ben ik toch best terleurgesteld in.
    Die auto glijdt echt veel te snel weg , weinig grip ,lijkt wel alsof ze met versleten banden rijden ,en dat probleem is er MET en ZONDER alle Hulpmiddelen.

En wat ik ook een irritant ding vind van de game is dat tegenstanders je echt veel van de tracks afbeuken.En ja hoor daar sta je weer met je neus 180 gr de verkeerde kant op van de baan.Ook bij de Grid vaak is oppassen geblazen en kan je 8/10 keer restart race drukken omdat je finaal van de baan word afgereden. Nou kan je zeggen dat is realistisch , maar ik kan je vertellen dat het heel irritant is.

Het is zeker geen slechte game zeker niet , het ziet er goed uit en raced ook nog best wel behoorlijk. Alleen heb ik gewoon al moeite om op Medium races bij te houden bij TIER 2 , puur omdat je heel snel wegglijdt en snel van de baan word gebeukt.

Forza 3 word toch meer myn ding dat weet ik nu al zeker.

4. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn voldoende filmpjes waarop te zien is dat bochten nemen prima kan zonder te glijden. Ik denk dat mensen dit spel met de klassieke NFS-stijl spelen, lees: vol gas en vol remmen + sturen.
    Iets meer de Forza stijl hanteren en het moet goed gaan. In die laatste zie je dat hij wel weg glijdt als hij vol gas die bochten pakt :)

[yt]b8fI5ZdLWCs[/yt]

[yt]ns46ecIJb7o[/yt]

Edit: wat een idioot vet snelheidsgevoel zit er in dat eerste filmpje!

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik rijd altijd achter de auto, maximaal genot van de graphics, maar ik ben ook een lousy racer :+

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Cockpitview is in Shift perfect uitgewerkt. Normaal kan ik nooit fatsoenlijk rijden in een racegame met cockpitview maar Shift is de eerste racegame die dit echt fatsoenlijk heeft uitgewerkt. Heerlijk rijdt het! En het ziet er ook fantastisch uit. Prachtig hoe het dashboard reflecteert in je voorruit.

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Nu een uurtje aan het spelen en het is gewoon geweldig,grafisch heel goed,gameplay perfect,toppertje zeker en vast.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zitten er ook weer vette tracks qua muziek in?

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De soundtrack:
    Bron: Arena51

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Perfect uitgewerkt??

Hij is mooi ja, en je beweegt ook een beetje + dizzy na crash maar voor de rest is het gewoon een cockpit view zoals zoveel racegames die hebben/hadden. Ik gebruik altijd cv, in Dirt2, Grid, RacePro maakt niet uit. (wil ik online zijn dan ga ik nog wel eens voor hood-view) ... en FM3 krijgt ook cockpit view eindelijk:)

Wat ECHT een verbetering zou zijn is zoiets als HEAD TRACKING ... dat lijkt me nu echt gaaf icm cockpit view. Wie weet dat NATAL dat gaat brengen. Ik zou niet verbaasd zijn als een Shift(2) daar dan gelijk mee gaat experimenteren.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De soundtrack. O-)

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Normaal gebruik ik altijd bumperview of hoodview, omdat ik de cockpitview vaak een te slecht overzicht vind geven. In NFS heb ik dit niet. Hoop dat Forza ook een goede cockpitview heeft want daar is het grafisch ook perfect gemaakt.

13. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oh, dus sport auto's van een tijd geleden zijn amper te rijden omdat ze geen traction control hebben ? _O_

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die waren idd een stuk moeilijker onder controle te houden. Maar dat komt idd niet alleen door de TC. Maat ook door verbeterde onderstellen en vering. :)

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar een auto zonder elektronica :)

16. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat klopt.
    Maar als een auto amper te besturen is zonder TC, is de balans simpel weg gewoon niet goed...in 9/10 gevallen gewoon overpowered dus.
    The Stig rijdt super cars ook naar toptijden zonder TC :thumbs:

17. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    met TC aan is die auto toch wel makkelijk te besturen.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar met TC ben je niet sneller. Het is idd makkelijker maar als je TC hebt aanstaan grijpt die in als hij vind dat je teveel gas geeft en hij laat de toeren zakken, en daar verlies je tijd mee. :)

Klopt. Maar kan zelf nog niet veel zeggen want ik heb hem nog niet. :)

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik weet niet of je in Forza2 wel 's op Silverstone heb gereden? Die lijkt echt wel een ijsbaan, maar er is nog een track die dit zo erg heeft. Ben de naam vergeten (die met t lange rechte stuk wat behoorlijk naar beneden gaat, daarna een s-bocht dan omhoog en rechts naar beneden start-finisch op ;)).

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het valt me nu pas op dat de schakelpook ook echt in z'n verzet wordt gezet! Het is dus niet zomaar een plaatje maar je ziet 'm echt van z'n 1 naar 2 gaan etc. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina