1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Tot hoeverre (welke snelheid) kun je een dashboard met een naaldwijzer lezen? Bijvoorbeeld een Golf GTI of een Scirocco? Zou je eens willen kijken voor me? Of een andere auto met naaldwijzer?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Reedt net met de Pagani Zonda, en bij ongeveer 250km/h werd hij pas blurry.

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Maar de Zonda is een digitale teller toch? Ik wil weten tot hoe snel je de cijfertjes met een wijzer kunt lezen.

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wanneer komt er een Demo ?

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Net terug even dat raceje met de BMW M3 gereden en de gameplay valt eigenlijk met geen andere racegame te vergelijken. Al moet ik toegeven dat het misschien tot het meeste op Grid trekt, al vind ik dit in tegenstelling tot die game wel goed en leuk. Het slippen is soms wel wat arcade maar als je wat deftig rijdt heb je er niet zoveel last van.

Met de M3 ben ik tot 190 km/h geraakt en toen was het dashboard nog niet blurry terwijl ik met de RX-8 al bij 160 km/h blurr had. Denk dat het dus van de auto of class afhangt.

De graphics zijn beter dan op tv in de GM al heb ik hier en daar wat low-res textures op de auto's van tegenstanders gemerkt.

PS3: 1 oktober
    360: 1 oktober

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Iedere auto heeft als het goed is ook gewoon een digitale kilometerteller omdat de cijfers bij de klok sowieso te klein zijn.

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Maar hier gaat het over de teller in het dashboard, niet over de teller van de HUD.

Schade heeft lichte invloed op je rijgedrag. Heb daarjuist mijn RX-8 is een paar keer goed tegen de muur geknald en hij trekt nu naar rechts. Meer dan dit hoef je niet te verwachten denk ik.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, ik weet wat hij bedoeld. Ik rijdt nu met de McLaren F1 en die heeft dus gewoon een klok. Dit is niet af te lezen doordat de cijfers veel te klein zijn. Je moet dus de HUD aan hebben om de snelheid te zien.
    Sommige wagens hebben een digitale snelheidsmeter én een klok zodat je het via de digitale wel af kunt lezen. Hierbij bedoel ik dus niet de HUD maar echt een digitale meter in het dashboard. Bij sommige wagens (zoals de McLaren F1) heb je dus wél de HUD nodig om je snelheid af te lezen.

9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Voor diegene die m bij de MM gehaald hebben, wat kost de game bij de mediamarkt.. want die wil nog wel eens nieuwe games goedkoper neerzetten!?

Game lijkt me leuk, maar waarschijnlijk meer als tussendoortje totdat drift2 uit taiwan komt, en forza3....

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    €52,99 in Maastricht
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=120913 :) O-)

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het echt een onrealistische schijtgame. PUNT.:)

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En dat baseer je waarop? Volgens je Gamercard heb je 'm niet gespeeld..

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heb nu al 5 races met de RX-8 gedaan en ik moet zeggen dat het schuiven echt meevalt (speelt met elk hulpmiddel af, enkel op automatisch). De game bevalt me zeer goed en is op medium pittig genoeg om tijdens heel de race genoeg tegenstand te hebben tot dat je naar het einde toe de 1ste plaats veroverd. Heb wel nog nooit echt problemen gehad om die 1ste plaats te veroveren, maar heb ook nog niet meegemaakt dat ik ze direct had.

Enigste minpunt is dat je ook agressieve punten krijgt als een auto op je in rijdt of als je per ongeluk een blokkeerd.

En een tip voor mensen die zoals ik op automatic rijden: zet bij de startje versnelling in 1ste (RB) anders moet de computer het zelf nog doen als je daadwerkelijk begint te rijden wat je een trage start oplevert.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hij heeft ook een psn-id :)

maar heeft dit spel nou veel meerwaarde tov GRID?

15. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu ook!\o/
    Het rijden vind ik echt goed uitgewerkt en ook nog is origneel.
    Ik rij met de playseat en dit is echt een waanzinnige beleving.
    Het glijden zelf daar heb ik niet zo'n last van...
    Je kan ook wat hulpmiddelen aan en uitzetten.(rem, stuurhulp etc etc)

De graphics zijn echt niet mooi!
    Het kan voor mijn gevoel een stuk scherper.
    De details van de weg en het gras is niet je van het.

De geluiden van de wagens zijn super bruut.
    Bij elke upgrade hoor je toch weer een andere sound.

Eindcijder na 1.5 uur spelen een 9
    Als de graphics een stuk beter waren dan zeker een 9.5!

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet voor de start je gas dusdanig inhouden dat de 'versnelling' in het groen staat. Je hebt dan een Perfect Launch.
    En de tegenstand is inderdaad op Medium nog goed genoeg om je genoeg tegenstand te bieden. Je bent eigenlijk de hele race continue aan het strijden om je plek, en dat verhoogt het race-realisme.

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet het, dat wist al van voor ik wist dat je je versnelling zelf al in 1 kon zetten. Waar het groene aangeduide staat moet ik echter nog vinden :+.

Zojuist stond ik wel direct eerstes door een goede start, was op de Nordschleife (Aremberg) met allemaal Lotus Elises :+. Al was het wel zeer vet.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat vind ik zo goed aan Shift. Ook de races met de wat 'mindere' wagens zijn erg cool, terwijl die bij Forza vreselijk saai waren.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat klinkt wel nice inderdaad. Want in zowel Forza als GT was het rijden met simpelere autos gewoon echt kut. Als ik een racegame haal dit jaar nog..dan zal het of Dirt 2 of Shift worden.

Dirt 2 voor mij....en dan bekijk ik het vanaf de demo en video-reviews.

Grafisch erg mooi,wellicht mooier dan Shift. Prima schade systeem, toffe banen, maar niet dat snelheidsgevoel van Shift in de cockpit.

Shift.......

Grafisch mooi maar minder dan Dirt 2, minder schade systeem, minder leuke banen (als ik het zo bekijk) maar wel dat snelheidsgevoel, dat ziet er fantastisch uit.

Dus ik ben benieuwd of jullie mij kunnen vertellen wat voor soorten banen erin zitten, hoeveel? Want ik vind veel banen in die videoreviews er beetje saai uitzien.

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Rijden de auto's hier net zo kut als in Dirt 2?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina