1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De meeste banen zijn leuk om te rijden. Sommige zijn een beetje smal, maar over het algemeen zijn ze erg goed te berijden.
    En Shift is niet met Dirt 2 te vergelijken qua gameplay. Dirt 2 is een rallygame dus daar glijden de auto's veel meer. De gameplay in zowel Dirt 2 als Shift is gewoon érg goed.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar in de demo van Dirt 2 (en die van GRID trouwens ook) kreeg ik mijn auto maar niet onder controle :+

Is dat in Shift anders, of gaat dat wat makkelijker?

Moet wel zeggen dat ik een groentje ben op racegebied :+

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dus dan ligt het aan jou en niet aan de gameplay. ;)
    Shift is een circuit racer, dus de wagens hebben daar sowieso meer grip dan de rallywagens in Dirt 2 omdat je daar op een andere ondergrond rijdt.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ok dan,maar qua euh......details? Heb je ook genoeg banen met gebouwen en scenery en shit? Die kale banen vind ik altijd zo gauw worden.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Had hetzelfde in Dirt en Grid (al kreeg ik het in Grid na wat oefenen een beetje onder de knie) en Shift is inderdaad helemaal anders. Hier had ik de game, net zoals bij Forza en GT, al na 1 race (eigenlijk al na de 2de bocht :+) vrij goed onder de knie.

Banen zijn hier niet kaal, zelfs de circuits zijn wat opgefleurd ;). Ben momenteel nog niet echt een saai baai tegen gekomen.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het barst van de scenery. Op Spa heb je zelfs een complete kermis langs de baan waar de attracties volop bezig zijn. Ook vliegen er vliegtuigen en helicopters over. Een erg interactieve omgeving dus! Tevens rijdt je door London en Tokio dus daar heb je genoeg gebouwen.. :)

7. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En is willow springs een beetje mooi? die baan in de woestijn..want die vond ik altijd zo saai als maar wat.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die is qua scenery het minst. Maargoed, daar is het ook een woestijn circuit voor. Laguna Seca ziet er wel 'groener' uit dan in Forza 2.

9. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En al in de Reventon gereden? die lijkt me echt bruut gewoon.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Oooooh nice nice, want ik en een maatje kregen allebei de indruk dat het juist
    qua scenery tegenviel...we were wrong dus :). Als ik het zo hoor zit er met sfeer in dan GRID en Dirt 2 dus.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, toen straks de race met de Reventon gedaan. Qua bruutheid valt die tegen. De Pagani Zonda, die is bruut! 8)

12. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja pagani zonda is ook zowat de bruutste auto die er is in het echt maar ik vind hem nooit lekker rijden in racegames.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De Reventon klinkt en voelt gewoon wat mild in deze game. De Zonda klinkt gewoon fantastisch en rijdt heerlijk.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn wat hebben ze die cockpit toch vet gemaakt zeg, en ik krijg gewoon zin om die game te spelen als ik dit zie. En dat heb ik niet gauw.......bij een racegame :)

http://www.gametrailers.com/video/lotus-gameplay-need-for/55947

Kun je trouwens alleen maar Youtube filmpjes directlinken hier? Dus zeg maar dat je het direct van afspelen hiero?

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, gametrailer filmpjes moeten ook kunnen

[GT]55947[/GT]

Enige wat je hoeft te doen is het getal in de GT tags zetten

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan [ gt]die laatste paar nummers, bij jou dus 55947 hier invullen[/gt], je kan [ign]link denk ik? hier invullen [/ing] en...die filmpjes van XBW.
    Zonder die spatie bij de [gt] trouwens!

17. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vind de game er erg gaaf uitzien maar het sturen kan ik maar niet aan wennen, vind het lelijk gemaakt het sturen

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Een vraag over de auto selectie voor de evenementen, bij Pro street kon je bepaalde wagens alleen gebruiken voor enkele racetypes zoals drift en circuit bijvoorbeeld. Maar is dat hier nog steeds, of hoe werkt dat precies?

19. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    En als je de HUD uitzet? Blijft dan die dashboard blur ook?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net even wat gereden met stuur op de PC en alle assist uit en ik kon gewoon steeds mooie lijnen rijden, had niet echt last van dat de achterkant veel teveel uitbrak. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina