1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Zal ik het antwoord maar geven. Het is de oude tracklayout. de busstop chicane is er tegenwoordig niet meer, dat vond ik toch wel een beetje jammer

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik kijk niet zoveel op het dashboard:) maar ja, volgens mij heb je wel een blur effect bij hoge snelheden. Zelf vind ik dat niet storend, ik luister naar de motor om te schakelen, kijk niet naar de toerenteller of zo.

Wel ben ik pas bezig met een Audi S nog wat (upgraded) dus die eerste Tier1 races. ECHT HARD ga ik dus nog niet:)

Grafisch en cockpit view zijn geweldig.

Schademodel is minder dan bv GRID/DIRT2, dat is wel een beetje jammer. Een geweldige crash overleef je en je kan dan nog redelijk doorracen. Dit had wel meer DIRT2 gemogen.

Maar nogmaals. Uiteindelijk vind ik het toch een heerlijke racer. 9/10

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond ook shift gespeeld...10 minuten.

Het ziet er goed en het geluid is ook meer dan goed!
    Maar toen ik ging racen werd alles anders, auto,s zijn gewoon niet lekker te besturen (lees: volkomen K#t)
    Ook het inhalen is zeer lastig omdat de auto wel vastgelijmd lijkt te zijn aan de weg waardoor je niet ff snel uit de slipstream duikt van je voorligger.

Ik had erg hoge verwachtingen maar helaas :mad:
    Wachten op forza dan maar.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :p

Kunnen ze niet veel aan doen. :)

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Speel het dan 's langer dan 10 minuten. En auto's vastgelijmd? Totaal geen last van. Je duikt ook niet 'ff' snel uit een slipstream. Wanneer je uit een slipstream komt rijdt je in feite tegen een muur op, dus dat gaat ook niet zo snel.

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het rijd gewoon bagger en nee ik speel het spel niet langer want ik erger me er dood aan.

En ik bedoel dat als je je pookje snel naar een kant duwt dan beweegt de auto nauwelijks waardoor ik alsnog tegen die gast aanrij|:-

7. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    heb m net gehaald bij de bartsmit.. kreeg nog wat korting om bepaalde redenen.. mocht m meenemen voor 20,- incl de pre-order bmw.
    Zal strax eens gaan crossen...

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is ook geen full-arcade game waar de auto's zo licht zijn als een veer. In het echt rijden ze ook niet tot op de achterbumper en dan ineens naar links/rechts. Je moet gewoon op tijd al de inhaal manoevre maken. Maargoed, misschien is deze game dan gewoon niets voor jou. :)

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    het pookje......

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet hoe het eruit ziet op de 360 maar bij mij op de PC ziet het er geweldig uit. Moet alleen de AA niet lager zetten dan 8 want dan wordt het wel iets kartelig maar ik run alles op max, 1440 en AA x8 en het ziet er super uit. :)

11. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een lekkere korting.:9

12. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    1e ervaring is netjes. Blijven wel candy kleurtjes in het menu zoals alle nfs delen. Maar ik zag iig al een tunings menu met o.a. bandenspanning.. weet nog niet of t veel nut heeft, maar daar kom ik straks wel achter.

Deze nfs heeft iig goed gekeken naar GRID en naar DTMracedriver. Want helemaal met de narator erbij die verteld wat je moet, en dat je je best moet doen etc.. geeft een gevoel van werken in een team.

Het is iig niet volgas een bocht doorrammen.. dan ga je gewoon hard van de baan af!

Andere vraag: hoe krijg ik trouwens nu die extra auto geactiveerd in mijn career??? Hij zij iets over bonus car.. maar ik zie m niet in career...

@rick.. ja was ook wel de reden om m nu mee te nemen...

13. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 1 vraagje voordat ik hem koop, ik lees overal dat de career mode heel saai is? Dat het meer een checklist lijkt..
    Ik vind de career mode van een spel toch wel belangrijk dus wat zeggen de mensen ervan die hem al hebben? Is het goed te doen of is het echt saai en inspiratieloos net als de career van Race Pro en Forza 2?

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd net zoiets al forza en race pro :)

Je werkt telkens een tier af.

15. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    :'-( Dat is wel jammer, een career zoals in grid of dirt 2 motiveert je echt om door te gaan. Maar toch, dat is niet het belangrijkste van een spel.
    Als de rest maar goed zit, en zo te horen is dat wel het geval. thanks for de snelle reply ;)

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Binnenkort dan maar ook eens de pc versie proberen want ik vind de graphics een beetje tegenvallen. Had vooral de cockpit wat gedetailleerder verwacht.

17. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Eindelijk iemand met wie ik kan praten:)
    Wat vind jij niet goed aan de gfx behalve
    het dashboard?

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind de graphics oke. Maar wel slechter als andere racespellen. De gameplay vind ik niks.;)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik moet wel zeggen dat het minder mooi is als het middag is. Als je in de avond een race doet ziet het er wel scherper uit en minder kartelig. Komt door de zon denk ik. :)

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is eigenlijk al, buiten hier en daar een low-res texture op een auto. Al de rest vind ik eigenlijk goed genoeg. Maar sowieso komt het slechts in de buurt van al die screens die, zoals tegenwoordig de gewoonte is, een photoshop beurtje hebben gehad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina