1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat was gewoon de PC versie , want die is wel heel scherp

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Daarom dat ik één van de dagen dan ook eens de pc versie ga proberen :+ (al zal ik de game wel gewoon uitspelen op de 360). Al zou het me niet verbazen dat de pc versie ook net niet kan tippen aan de screens.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    [vimeo]6606607[/vimeo]

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De Porsche GT2 is echt een heerlijke wagen. Ben nu in Tier 4 en rijdt daar alles mee.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zeg als je em weg wilt doen voor een leuk prijsje, je zegt het maar hoor :)

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee sorry :)

ik ga het vanavond nog eens met een nuchtere kijk proberen , dirt2 al bijna 1000/1000 dus heb iets nieuws nodig totdat forza 3 uitkomt.

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, net een paar uur gespeeld, en ik ben erg onder de indruk tot dusver.. en dat is nog maar tier 1 en tier 2.

Grafisch is dit gewoon erg sterk.. kijk maar naar die filmpjes van hybrid.
    en 1 van de beste, zoniet de beste cockpit view die ik ooit heb gezien.
    Prachtige details zowel in de cockpit view als op de track.. van molens, helikopters en vliegtuigen tot hele mooie lichteffecten op de achterlichten van de andere auto's.. niks op aan te merken.

handling.. ik vindt het super rijden.. hoewel het geen GT5p, race pro of forza is qua handling.. dat moet ik er wel bij zeggen, want echt sim is het ook weer niet helemaal.
    Het heeft wel de karakteristieken van een sim racer.. de auto's voelen stuk voor stuk anders aan, en er zich echt gewicht in de auto's i.p.v. geen tot weinig gewicht a la GRID/PGR3 en PGR4.
    Het corrigeren van je auto is soms wat te gevoelig vindt ik, maar ik moet nog even goed mijn deadzones/gevoeligheid afstellen vanavond.

de AI... hmmm, beetje dubieus soms.. soms gaan ze teringhard dat je ze amper kunt bijhouden, en dan bij een restart van dezelfde race gaan ze opeens remmen voor bochten waar het niet echt nodig is (1 VS 1 races valt dit op).
    Wat me reuze meevalt is dat ze helemaal niet zo aggresief zijn zoals in de filmpjes, maar best wel schappelijk (mischien omdat ik ook als een echte heer rijdt? :) )
    De AI maakt gelukkig ook spontaan fouten, dat bevalt me wel in race games.

gameplay: career mode is vrij simpel inderdaad.. maar wel lekker veel te doen, en het liefst wil je natuurlijk alles perfectioneren (alle sterren in elke race krijgen)... dus je bent wel een tijdje bezig.
    Ook tof vindt ik de unlockables.. nieuwe paint opties, stickers, interieur upgrades, banden, rims, etc.. alles zit er in en alles is af te stellen... driver profile is ook leuk gedaan en je verdient steeds meer status, sterren, badges en unlockables zodat je toch steeds weer door wil rijden voor de volgende upgrade.

Audio: Bruut!! wederom, zet dat filmpje van hybrid hierboven maar eens op je speakers, zo klinkt het in de game ook.. de motoren zijn gewoon niks minder dan bruut.
    Leuk vindt ik ook dat je contact hebt met je pitcrew (even voor de race, en als je afsnijdt) en dat zorgt voor een leuk racesfeertje.

Laatste dingetje nog.. snelheid! wat gaat dit toch allemachtig hard af en toe.. dat je gewoon spontaan op de rem trapt af en toe, omdat het gewoon gevaarlijk aanvoelt i.p.v. saai.
    Mijn laatste race was met een maserati op laguna seca, en dat was toch met krimpende balletjes sturen.. zo hard kan het gaan.

Ik ben onder de indruk tot dusver.. zie dit maar als een forza/PGR hybride game qua handling.. en dan zit je aardig in de buurt.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is goed nieuws, vooral dat van de snelheid. :)

9. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Wow dat geluid klinkt inderdaad wel heeeerlijk :thumbs:

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bedankt Hybrid en strapping young lad, nu twijfel ik of ik deze game toch wil gaan halen :mad: :p

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ben ik de enigste die echt zuigt in het driften? Kon zelfs beter driften in Forza 2 8).

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Driften is echt onmogelijk voor mij. De eerste Drift race met de 370Z moet je in de eerste stint 400punten zien te behalen. Ik haal er met moeite 80! 8)

13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Het spel spreekt me zoveel meer aan dan Forza 3, en wat ik de laatste tijd zie in het topic erover doet het me juist niet meer zoveel en vind ik sommige track designs van onder ander de Nordschleife wat kil in beeld gebracht.

Deze game lijkt me juist meer een uitdaging, en meer fun!

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ben het helemaal met je eens! Korte, krachtige indruk ... grappig jou opmerking over de 'dubieuze AI'. Ergens in Tier 1 op die haldronde baan of zo gaat bij de start een AI tegenstander gelijk 90 graden rechtsaf(!) voor jou langs (kennelijk om hoog op die baan te komen, wat wellicht de ideale lijn is als je 220km/u rijdt maar niet als je net start8)) ... en idd, voor bochten doen ze ook wel eens 'raar'. Verder heb ik ook de indruk dat als JIJ veel 'ramt' dat je dan terug wordt gepakt:)

Anyway 9/10 game (ohh, dat had ik al gezegd)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, ze duiken dan met z'n allen de kom in terwijl ze paar meter later linksaf het in-field in moeten! :+
    Besides that, topgame! :)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb net een paar dingen maar op medium gezet. Want ik krijg er hoofdpijn van al het licht en schitteringen op de motorkap.

17. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Het lijkt qua styling/gaming op GRID en DTM-Racedriver. Daar hebben ze goed van gejat..
    Er is iemand die wat tegen je zegt. Er wordt verteld dat door je manier van rijden je de aandacht trekt van grote sponsors, je krijgt daardoor ook uitnodigingen voor extra events.

Dirt2 heb ik nog niet gespeeld, dus daar kan ik m niet meer vergelijken.

Ik vind de career absoluut niet lijken op racepro en forza2. Aan de andere kant, zijn alle race spellen qua career t zelfde. Eerst langzame auto's en later snellere autos.. eerst is t te makkelijk later is t soms op t frusterende af. En als je dan eenmaal DE auto hebt die bij jou past.. is t weer makkelijk. En dan komt t online gedeelte! :)

Ik vind t grafisch niet super. GRID en DIRT2 zijn mooier. Zelfs forza2 is aan de buitenkant mooier. De cockpit view is mooi, en beweegt ook mooi mee. Maar de cockpit view van racepro/grid/dirt2 zijn ook erg mooi.

Al met al is t gewoon een van de betere NFS games van de laatste jaren. En gewoon leuk dat ze een keer een SIM-achtige versie maken.

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik kan echt nauwelijks iets van racegames :+

Maar ik twijfel tussen GRID, DIRT 1of2, SHIFT of gewoon een ouder racespel :)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Forza 2 aan de buitenkant mooier? No way. :)

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, ik maak mijn eigen career gewoon spannend (voor zover dat kan). Hoe? Gewoon gelijk ALLES op PRO,MANUAL,INCAR,NOHUD ... dan heb je gelijk vanaf de eerste race de uitdaging. Verdien je ook niet zosnel geld en heb je al uren lol op alleen al de eerste Tier. Ik wel tenminste:)

(btw, in DIRT2 begin ik ook zo ... mijn hemel, ik kom nauwelijks voorbij race 3 of zo)

(ps: ik heb WEL de racelijn aan, dat deed ik vroeger nooit/never maar vind het toch niet zo storend als ik eerst dacht, sterker nog, op drukke belijnde straatcircuits zie je die racelijn helemaal niet zo goed)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina