1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Heb het spel net ook gespeeld (eindelijk). De besturing was idd een beetje glijerig, maar na het pakken van mijn stuurtje valt het wel mee :)

Een probleempje: Ik had mijn eerste echte race gedaan en drukte op retry, toen ging het spel in een soort replay mode waar ik absoluut niks kon doen, alleen de guide van de xbox zelf werkte nog. Iemand anders dit ook gehad?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op het NFS forum staat een tip voor de overstuur. Sommige mensen zeggen dat het werkt. Heb het zelf niet geprobeerd, maar je kan het altijd een kans geven. :)

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee..

Standaard bakken zijn prima om in te rijden (vooral in de hogere klasses) en van die snellere auto's vindt ik het bijna zonde om er bijvoorbeeld een rollcage in te gooien met een momo stuurtje en een nieuw carbon fiber dashboard i.p.v. wat er standaard in zit... maar het kan wel dus, dat is wel tof.

Maar alle standaard autos zonder upgrades hebben echt wel hun waarde hoor, geen zorgen.. je kunt er genoeg lol mee hebben wat mij betreft.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor je antwoorden, oke dan heb ik wel een voorstelling van het spel. Nu weet ik wel dat het wat doelloos is om deze met Forza 3 te vergelijken, maar toch ondanks de kritische meningen over de besturing heeft de game wel meer beleving voor me dan Forza, en ga ik als eerst voor Shift.

Nu kocht ik voorheen bijna alles aan racegames die ik leuk vond, maar aangezien je er eigenlijk maar eentje echt goed kan spelen zal deze perfect naast PGR4 passen die ik nog steeds speel.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Damn wat heb ik een lekkere avond geraced. Lekker me stuurtje erweer bij gepakt en mijn Porsche GT2 erbij gepakt en lekker op Road America gassen. Dat rijden gaat steeds en steeds beter. Ik ben helemaal blij :D:D

7. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er bij deze game nou echt zo'n groot verschil tussen controller en stuur?

Want zover ik hier uit de berichten kan opmaken is het spelen met een controller 3 keer niks, maar speelt het met een stuurtje wel lekker.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat die perfect bij controller of wel ben ik te goed:+

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Sjah, het sturen met een stuur gaat wat meer precies. Maar met genoeg oefening is het denk ik met een controller ook prima te doen.

Even wat anders :)

Ik heb net voor het eerst gedrift maar ik heb nog nooit een spel gezien waar het zo overdreven werkt :eek: Het lijkt wel onmogelijk :mad: Ik vind driften eigenlijk niet zo erg, maar dit is gewoon niet leuk meer...

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het dus niet aan mij :{

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Juist een endurance race gereden,30 laps op hazyview eight,niet normaal die banen lopen door elkaar,alle auto s rijden op elkaar.
    Prachtig om te zien.

12. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    net de review zitten lezen in de pu. cijfer 87 van "kritische" JJ.
    Ik zie 87, ik denk, zie je.. mijn gevoel bij deze game is terecht! Dit is gewoon een goede game. Zit ik te lezen, en dan eindigd ie warempel met (niet gequote) zinnen als dat t beloond wordt om te crashen, je wordt aangemoedigd om mensen aan te rijden, en dat hij meer van clean racing houd.

Ik kan me nog reviews herinneren van Grid waarin ie t roemde dat t spannend racen gecombineerd gaat met een beetje bumper rubbing...

De burnout serie (ook volgens JJ, een hele vette serie, bestaat toch ook vnl uit rammen. Je moet daar ook bepaalde events doen waarbij t doel is om anderen van de track te rijden.

Dus snap zijn probleem niet met "bumper-rubbing" of t letterlijk laten spinnen van je tegenstander.

Ik zie t zelf meer zo.. als jij een clean racer bent, dan kan je nog steeds clean racen. Je HOEFT niemand te rammen. So what dat je 1 ster minder krijgt omdat je niemand hebt laten spinnen!? Je career gaat daar nou niet echt sneller van omhoog!? Ik vind dat de balans gewoon goed is tussen net en agressief, je krijgt net zoveel punten voor de lijn rijden als voor mensen tikken. Alleen sommige racen kun je wat makkelijker netjes rijden als anderen.

En dan ook nog de zin, als je alles in de career mode uit wil spelen ben je langer als een dag bezig. Is dat niet altijd met een race game? Dat grinden duurt toch altijd langer als 1-2 dagen!? Zet er dan neer, de career mode houd je zeker een aantal dagen, zoniet weken zoet.. en daarna kun je je lol op online.

Waarom lees ik de pu nog eindelijk!?|:-

Maar goed vanavond weer ff verder racen... eerst werken!

13. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    Zit een beetje op het NFS Shift forum rond te neuzen en vond een link naar een ander forum waar iemand instellingen heeft gepost voor de controller.

De positieve reacties eronder geven denk ik wel aan dat het ok werkt.

Heb zelf nog niet geprobeerd, blijf me op het stuur concentreren.

http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=29123795

De 2e fix schijnt ook voor het stuurtje positief te werken, gaan we later nog proberen.<<<<<<<<CONFIRMED!!!(in het easy tune menu bij balance de slider helemaal naar oversteer thnx to Butterfield310, rijd net 4 seconden van mijn tijd in BrandsHatch eraf in de eerste ronde)

Laatst bewerkt: 19 sep 2009
  14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik ben blij dat ik deze game niet gekocht heb.. zeker nu ik op igtv de review kijk.
    Prachtig schade model hebben deze auto's :+

Stopt dirt 2 in de xbox

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd is dat niet erg voor mij,ik wil racen niet mijn auto kapot rijden.
    Wat doe je als je auto kapot is ? gewoon opnieuw beginnen

16. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Mensen zijn rare wezens: weken en weken wordt er gezeurd dat Shift tòch te weinig sim en teveel arcade zou worden.

Er wordt om realisme gesmeekt...ge-eist bijna en wat zijn de reacties wanneer de game met een stuurtje veel beter rijdt dan met een controller: bah, ik hoef hem niet, klote etc etc :x

17. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan gvd helemaal opnieuw beginnen met de career waar ik dus helemaal geen zin in heb! had iets van 160 sterren, en was opweg naar tier 4. Zette gistere me xbox aan, starte shift op en kwam in het hoofdmenu tot mijn grote verbazing zag ik maar 2 opties, career en opties.. Ik dacht wtf! kan ik opnieuw beginnen. Opeens zie ik op de achtergrond mijn auto van de career staan. WTF? dus ik druk op career en ja hoor, Ik kan lekker opnieuw beginnen ik helemaal pissig blablabla je kent ut vast wel, oke de test rit gereden, daarna de race. Mag ik een auto uitkiezen, zie ik links boven in de hoek dat ik al mijn geld uit de career nog heb! wil ik een auto kopen voor de career kan ik ook gewoon meteen door naar tier 3 van auto's. Dus ik denk oke koop ik wel een tier 3 auto mis dat ik wel gewoon verder kan met mijn career, maar raad eens ik kan niet eens een auto kopen om de career te beginnen! zodra ik een auto selecteer komt er te staan dat mij garage volzit! Leuke bug zo :). Een beetje persoon die niet al teveel weet van de xbox 360 heeft zou dus nieteens weten dat hij zun savegame zou kunnen deleten in het system blad en zou de game dus niet eens meer spelen! wtf is dit ik kan gvd helemaal opnieuw beginnen door een af andere ** bug!

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus dat is echt klote idd :mad:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    BMW 135i rondje.

20. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi rondje!

Jij hebt de pc versie toch?

Valt me op dat er bij jou ook geen teken van glijden in de bochten aanwezig is, ben er nu ook helemaal vanaf door die workaround van die gast op xbox.com.

Speelt echt super nu, komt een stuk dichter bij sim dan arcade.

Overigens de Logitech even open geschroefd om nou eens te kijken wat de inhoud is van het geheel, 1 motor die de boel aandrijft met 3 voudige tandwiel overbrenging, heb de tandwielen getrakteerd op wat keramisch vet. Ben meteen wat speling kwijt en stuur voelt iets strakker.

Wat vooral opviel is dat het motortje een 50V exemplaar is, voeding 24 volt. Hmmm, ga eens rondneuzen of hier misschien wat meer voltage doorheen kan(zal dat dan in het "gamen met een stuurtje" topic zetten aangezien het verder niks met Shift te maken heeft).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina