1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Cool filmpje, oke ik ga deze ook halen ondanks ik een 'stuur met de controller' type ben. Maar ik neem aan dat als je vleugels op je wagen plaatst, je dan zo downforce kunt regelen?

2. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een bodykit scheelt ook wel tegen het glijden..ik heb nu de m3 e36 en heb hem gewoon helemaal onder controle:)

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen met de xbox versie en een controller:

Net geprobeerd.. geen WERELD van verschil.. maar verrek, toch opeens meer grip a la race pro en het racet gewoon lekkerder dan mijn eigen settings tot dusver... zeker proberen!

Heeft iemand trouwens al een manier gevonden om time trial tijden te vinden en neer te zetten?

Ik wil gewoon met een auto klasse of een tier klasse een tijd neerzetten op een specifieke baan en dan vergelijken met de tijden van spelers (top 100) .. maar ik kan dit niet vinden.

4. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik had net best wel een bug: Ik reed 2e, vlak voor de finish kwam er nog iemand langs en werd ik op 9/100 achter hem 3e, in de uitslag stond ik als 1e :+

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat gaan we zeker checken en doen, er zijn veel racegames die ik gespeeld heb met een belabberde besturing (F-1 deel 2 op N64, een disaster kan ik je vertellen) maar wist wel altijd een manier ermee om te gaan, al was het ontsettend moeilijk indeed! :b:

6. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Net met een Porsche Carrera op Spa gereden, wat een happening8)
    En toch voelt t soms nog een beetje vreemd aan bij de meeste auto's:+
    Ik zal die instellingen voor overstuur ook eens proberen, want de gameplay van Race Pro is echt top.

7. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    die settings had ik al eerder gepost :p

Maar ja doe ermee wat je wilt, nog een leuke: zet de slider van de handling helemaal naar understeer, ehhh gek zeg dan rijd je in ene rally op circuits maar je rondetijden gaan er op vooruit.

Er klopt iets compleet niet aan de settings van dit spel.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had ik al gepost. :p

Maar bij de PC is het niet nodig om de oversteer the veranderen daar is het wel goed. :)

9. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    |:- yupso, damn kan je er zo overheen lezen :x

@hybrid: je hebt toevallig niet het spel voor zowel pc als xbox? als ik zo dat filmpje daarstraks zag, dan hebbben de console spelers een half gebakken game tov de pc spelers!

Laatst bewerkt: 19 sep 2009
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha maakt mij niet uit hoor. ;)

Verder zijn er wel problemen met de ATI kaarten met de PC versie. Bij sommige tracks dropped the Framerate naar 20. Ook al verander je settings dan maakt het helemaal niks uit. Hopelijk komt EA en ATI snel met een hotfix. Want iedereen die een ATI kaart heeft, heeft er last van want de NFS forum staat er helemaal vol mee.

11. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik geloof ik al 3x meegemaakt haha, maaja vond het niet erg, ben nu opnieuw begonnen in de career, en rijdt nu nog een stuk beter als voorheen, alle assists staan uit en rijdt op manual ik slide elke bocht perfect de tegenstander voorbij met mijn stuurtje, rijdt de tegenstander er eingelijk te makkelijk uit op medium, maar het irritante gecheat van de computer trekt toch weer bij, net op de spa, 2 rondjes in tier 2. Eerste kwart van de track rijdt ik alle computers voorbij, en rij zonder enige moeite dik voorop voor anderhalve ronde, dan ben ik bijna bij de finish en dan zitte ze ineens te bumperkleven! en wat is dat kut zeg! als ik veel beter ben wil ik ook gewoon dik winnen ! en niet half gefrustreerd te race in de hoop dat ik niet van achter gebeukt wordt en een spin maak! heb ik al enkele keren meegemaakt, dat ik lekker opnieuw kan beginnen! na dik 5 min te hebben geraced! Als ze nou beter zijn oke! maar het is gewoon cheaten wat de ai doet, jammer maar te verwaarlozen!

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Heb em ook maar besteld :)

13. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    @Rawr nl

Helemaal mee eens. Eerste 2 keer dacht ik nog dat me auto niet ok was, maar de 3e keer had ik ook zoiets van WTF lig een halve ronde voor en in ene zit iemand aan me kont te snuffelen.

Maar ja als je dan weer weet te winnen is het op zich lekker, maar niet ok:{

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Iemand trouwens een idee welke bonus cars je kunt unlocken ?

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Eigenlijk niks nieuws, NFS heeft het atijd gehad :9 Wel irritant :mad:

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    dat hebben meerdere racegames.. dat is toch t bekende catch-up/rubber band effect? Bij sommige kun je dat uit zetten. Maar t werkt natuurlijk ook in jouw voordeel, als je 1 fout maakt is niet meteen de hele race voorbij.

Ik heb de instellingen nu ook veranderd, en hij rijd idd een stuk strakker. Die car battle's zijn stiekem echt pittig...

En wat een aktie tijdens t racen zeg, toch behoorlijk zweten :cool:. Ga vanavond eens kijken naar die endurance race's.

17. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    De laatste NFS die ik speelde was nog op de PS1 long time ago.

Het vreemde van deze catch up is dat die in de eerdere races niet of niet echt merkbaar aanwezig was.

Alle eerdere races had ik al gauw 10 seconden voorsprong bij de finish.

18. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat het alleen bij hogere moeilijkheidsgraden is, op easy nergens last van. (natuurlijk :+)

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De besturing is altijd al een issue geweest van de serie, ook de oude Need for speed games hadden dat probleem. De fijnste besturing vond ik vanuit deel 3, de eerste Hot pursuit waar de wagens een soort van sim gehalte hadden. Als je te hard ging en je probeerde met alle assists uit een bocht in te gaan, of je ging te snel dan brak je wagen ook echt uit. Persoonlijk vond ik het rijgedrag realisticher dan Gran turismo in die periode, beide games kwamen ongeveer vlak na elkaar uit. In deel 4 hadden ze een echt gewicht, maar vond ik het sturen dan weer te zwaar op de PSX versie.

En dat is ook een reden waarom die tuning delen me niet bevielen, je auto leek wel een kartonnen doos af en toe met wat wieletjes eronder bij het maken van een bocht.

20. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verschil nadat ik de instellingen heb verandert..nu kan je tenminste normaal door de bocht zonder gelijk te slippen alleen de snellere wagens krijg je dat wel weer .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina