1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeggen jullie ? Colin Mcrae Dirt 2 of NFS Shift ?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Twee totaal verschillende games. Ik zou zeggen, ga voor beide.

3. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    of beter... ben je 1) meer een circuit/straat racer of hou je 2) meer van bossen/grind/straat en VEEL zand??

1) ga voor shift
    2) ga voor dirt

begin t driften lekker onder de knie te krijgen.. :9

4. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het online dan met NFS. Kun je online kiezen tussen bepaalde race klasses? Zodat je bijvoorbeeld niet altijd tegen de Bugaties raced maar ook bijv. tegen Corolla's. Of is iedereen vrij in het kiezen van wagens en race je online dus standaard tegen de snelste wagens.

5. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nfs nog niet online gedaan, dirt2 hoef je voor je voor online niet te kopen, word alleen weggebeukt door kinderen

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb geloof ik zoveel zitten spelen dat ik gewoon al een beetje klaar ben met de game.

Ben nu Profile level 50 en heb de laatste NFS Shift Tour ook al gewonnen. Misschien toch maar even de laatste aantal badges behalen:)

7. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    8):thumbs: damn... dan ben je idd druk bezig geweest? heb je een week vrij genomen???:cool:

8. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die echt heel veel problemen met de Battles heeft? Ik heb totaal geen moeite met de gewone races maar die battles zijn gewoon niet te doen.....

iemand tips?

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ze totaal niet moeilijk. Gewoon de juiste auto kiezen. Ben btw ook level 50.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Kan iemand uitsluitsel geven over de besturing met enkel de controller? Is het goed te doen? Positief? Of kun je de game dan beter links laten liggen omdat je 1) toch niet zo goed kunt sturen al met een stuurtje en 2) iedereen met een stuurtje online toch sneller zal zijn?

11. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind sturen met de controller heel goed te doen hoor...... ik gebruik altijd cockpit view en dat rijdt perfect.

Online heb ik nog niet zoveel gespeeld maar tot nu toe ben ik met controller 2x 1e, 2x 2e en 1x 3e.

Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  12. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag het even nog een keer omdat ik er nog niet duidelijk antwoord op heb gehad.

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Lees wel van meer dat ze de instellingen hebben veranderd, maar over welke instellingen hebben we het dan precies?

14. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze instellingen (paar pagina's terug):

Nu staat er in datzelfde topic nog een tip.
    Blijkbaar zijn de standaard instellingen al verkeerd bij tuning.
    Alle sliders staan daar naar links.
    Je moet dan op LS drukken en dan krijg je de default settings en dit schijnt dus ook te helpen (geen idee of dat samen met de 2 fixes hierboven ook zo is):

Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Je was me net voor zag het staan inderdaad, toch bedankt hoor ;)

16. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    Zo dan, volgens mij is/zijn er een paar medewerkers ondertussen ontslagen bij EA.

Hoeveel reacties ik niet al overal gelezen heb van mensen die de game terug hebben gebracht vanwege het k...e rijden.

Blijkt dat er gewoon een foute default instelling aanwezig is.......

Zie het al helemaal voor mij binnen de ontwikkel afdeling bij EA, een tierende marketing man/vrouw die over de afdeling NFS rent om de klootzak te vinden die het zo in de final heeft gezet.

Foutje bedankt.

17. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    ach de game rijd voor mij wel goed.. afentoe beetje slippery maar met de tips van hier is dat ook weer uitgebalanceerd..

En ik denk dat EA wel een patchke uitbrengt hiervoor...

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat zou wel lol zijn ja, zo met de mattenklopper erbij achter die grapjurk aan en dan daarna op de martelbank haha. Enne die gamers moeten zich niet zo aanstellen, Pro street was met de besturing ook heel slecht maar ik heb daar maar weinig klachten over gehoord.

19. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha iedereen negeert deze jongen :p

Nou hier je antw. multiplayer is niet erg uitgebreid! speel deze game ook nog om de multiplayer! er wordt veel gebeukt (en gebeukt worden betekent VERLIEZEN!) meteen een spin waar je in komt! en inhalen lukt je toch niet meer. en verder kun je een driver duel doen ( wat maar saai en altijd hetzelfde is ) of gewoon versus, je kunt overigens niet een lobby met vrienden beginnen of zelf een private game aanmaken! dus cruise en rond kloten met vrienden zit er niet in! verder kun je als host instellen wat voor soort klasse auto je wilt dat erin gereden wordt, maar geen bepaald type! alleen niet hoger als een 6.0 punten telling niet hoger als 10.0 niet hoger als 14.0 etc. best kut dus! je kunt niet eens in je eigen auto rijden! altijd een stock wagen! verder bepaald de host de track, en is er geen veto systeem of iets en zit je dus vaak in een game waar je niks over te zeggen hebt! erg jammer

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat beuken is inderdaad jammer.. maar god, GRID heeft het, F12006 heeft het, GT5P, FM2, etc.
    Helaas is netjes rijden niet voor iedereen weggelegt deze dagen.. ik rij ook niet meer met mensen die ik niet ken.

Dat gezegd, je kunt wel een private lobby opzetten.. ga naar unranked match en zet hem op private. \o/

Je kunt autos kiezen van een bepaalde car rating zoals je al zei.. maar ook unlimited car rating en dan kiest de host of iemand anders gewoon een bak met een car rating, de rest past zich daar dan op aan.

En natuurlijk kun je wel rijden met je eigen autos.. even RB of LB indrukken en je kunt kiezen uit bonus autos, eigen autos of stock bakken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina