ik heb vandaag ff lekker online gespeeld maar ik ben toch een aantal glitches/bugs tegen gekomen.
We hebben van 2315 tot 0130 gespeeld.. dus flinke tijd. En ook regelmatig maar een nieuwe lobby aangemaakt.
1) je menselijke tegenstander niet zien, maar hij jou wel en t enigste dat je merkt dat ie er is is dat je af en toe tegen een onzichtbaar object aan knalt.
Die persoon staat dan ook niet links boven bij de drivers bij mij, maar ik bij hem wel.(ff edit, was laat gisteren)
2) alle auto's kunnen zien behalve je eigen, ook niet van view kunnen veranderen. Mijn auto maakte ook helemaal geen geluid maar kon er wel mee rijden. Mijn tegenstander zag mij wel. Ik kwam als 1e over de finish, maar werdt als 2e genoteerd, en ook als "lost"genoteerd in mijn stats.
3.) alle auto's incl de mijne was zichtbaar alleen had ik geen drivers list, geen points balk, geen map en geen meters in beeld. Het maakte niet uit of je 1e of 2e werd, beide rijders kregen de race als "won"genoteerd.
4) Weet niet of dit een fout is maar ik ben level 20 en mijn tegenstander level 8. Als ik won kreeg ik 40K werd ik 2e(verloor ik dus) kreeg ik 35K. Mijn tegenstander kreeg 2K bij winst, en 1.5K bij verlies... Morgen is ie waarschijnlijk level 10, kijken of dit meer aan je driver level ligt.
5) Niet zo'n belangrijke bug, maar wel vreemd. Bij de start staat het vrouwtje met de vlag 9van de 10 keer in mijn auto... en loopt ze er ook uit alsof ze een ghost is...
Dus tja.. ik mag aannemen dat dit toch wel meer mensen overkomt..
Laatst bewerkt: 23 sep 2009