1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat zijn idd de goede settings, je moet gewoon voorzichtig aandoen. Goed insturen, niet te hard remmen, etc.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nee ben die - niet vergeten te melden want je kan de percentages niet in de - zetten. :9 Dus het is allemaal + percentages.

3. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dat wist ik niet :x
    Misschien toch handiger als ik me er pas mee ga bemoeien als ik de game zelf in huis heb. :9

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb de game zelf niet (shift) maar wat maakt het dan echt 10x beter dan FM3 demo?(de cockpit view)

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Reken maar, hier zie je tenminste ook uit wat voor materiaal het dashboard enzo bestaat. In Forza 3 zijn het cell shaded textures, gewoon vage grijze onduidelijke vlakken.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toch gek, want ik kan me een filmpje herinneren dat ze juist al die toffe details laten zien maar ja.....hoe dan ook, uiteindelijk telt maar één ding en dat is de gameplay. Qua gameplay is de cockpit view ook 10x beter dan FM3 demo?

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is erg zonde, de kritiek die ik geef is niet om Forza af te kraken ofzo maar Turn10 beloofde wel een echte simulatie. Uit de vele reacties blijkt dat nu niet het geval te zijn van wat de demo laat zien, en ik vind dat echt erg. Dat ze nu het iets meer arcade hebben gemaakt dat is prima, maar ga het dan geen sim noemen.

Tja racegames vergelijken, ben er niet zo'n voorstander van maar wat ik grappig vind is wel hoe de racegames elkaar onbedoeld aan vullen. Developers die van elkaar kunnen leren, de een is weer wat beter in het maken van de cockpit view, en de ander de bestickering en foto mode. Eigenlijk zouden alle race developers bijelkaar moeten zitten om zo een racegame samen te stellen, dan zou je een racegame gaan krijgen waar je u tegen zegt!!

Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Dat geldt natuurlijk voor elk genre, elk spel heeft zo zo'n sterkere en minder sterke punten.

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is waar, maar ik vind wel van belang dat een game moet doen wat het ook beloofd. Maar laten we het nu maar bij Shift houden, persoonlijk blijf ik erbij dat deze game me meer in zijn greep heeft met name de snelheid, geluid, en de dynamiek van het racen.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shift mag wel eens gepatched gaan worden.. die leaderboards zijn nog steeds offline en ik wil graag met een goedwerkende GT2 spa op en lekker rondetijden neerzetten en vergelijken.

Maar omdat die physics niet in orde zijn en die leaderboards gewoon offline, kan ik dat niet doen helaas.. laat ze maar eens opschieten met die patch(es). (ze hebben net schade toegevoegd in de PS3 versie via een patch.. lol, waren ze vergeten er goed in te stoppen in de PS3 versie van shift).

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Schade vergeten ? hoe bedoel je ?

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De PS3 versie had geen schade, die vind ik echt helemaal schitterend lol :D

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS