Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is grappig dat je dat zegt,maar ik beschouw de echte Need for speed al uitgestorven sinds de Underground saga.De titel is nu niet meer dan een marketing en bekendheids factor geworden,dus wat dat betreft ben ik het met je eens.;)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En we voegen de hands-on van Joystiq toe aan het lijstje. Natuurijk hebben zij ook een positieve indruk. Kan me eigenlijk niet meer herinneren dat iedere site/redacteur die een hands-on heeft gedaan van een NFS game er zo positief over was.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Wat hogere resolutie.

Pff, het is wel altijd moeilijk te zeggen of screens van een racegame al eerder voorbij zijn gekomen. Ze lijken altijd zo op elkaar. :+

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie in ieder geval al brands hatch in de 3e hoge resolutie screenshot.. hopelijk dat we nog veel meer officiele racetracks zullen zien in deze game naast de fantasie tracks.

Nürburgring is erg goed mogelijk ook, de nordschleife dan.. deze heeft de ontwikkelaar al ontwikkeld in hun ferrari project game en kan zo worden overgezet in deze game.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Waarom noemen ze dit in godsnaam Need for Speed? Ideale kans om met een schone lei te beginnen.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gegarandeerd verkoopsucces. ;)

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Bij alle racers waar het mogelijk is zet ik mijn camera stand zo dicht mogelijk bij de grond, en voor de motorkap, deze game zal waarschijnlijk een uitzondering worden.

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NFS verkoopt miljoenen.. een nieuwe franchise kan het goed doen maar waarom niet een bekende franchise naam gebruiken zoals nfs?
    Ik ken mensen die gewoon elk jaar weer de nieuwe NFS game kopen, ZELFS undercover en pro-street zonder ook maar 1 review te checken.

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep die ken ik ook,Maar voor mij hoeft het echt niet meer en ik heb alle NFS delen verkocht op Carbon na.Deze NFS Shift lijkt een beetje de goede kant op te gaan van een leuke racegame,maar ik verwacht nu wel een hoop en dat met dit deel alle schade word goedgemaakt van de laatste delen.Race spellen boeien me eigenlijk steeds minder,alleen PGR 3 die zo nu en dan nog in de 360 gaat.;)

10. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast is het nu natuurlijk perfect als het spel goed blijkt te zijn. De "hardcore" gamers die zitten te wachten op een goed spel halen dit spel binnen als hij goed is en alle "casual" gamers die halen het spel binnen om de naam. Dus koopt gewoon iedereen hem :+

Als hij goed wordt... Ik hoop echt dat hij in ieder geval zo mooi wordt als de screens. Need for Speed moet nodig weer eens een topper worden. Ik vind het zo zonde dat eens zo'n goede serie zo erg gedaald is.

11. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    De oude nfs waren zo goed.. heb laast undercover gespeeld pff wat een brak game..

dit gaat weer richting de oudere xD

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Juist niet. Het gaat richting circuit racen.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Tja ik heb het vaker gezegd,er gaat niets boven een oude NFS parcour waar je vanaf de Griekse eilanden schanst op snelheid waar je vervolgens doodleuk een dorpje inknalt.Vervolgens drift je een rookwolk als je een bocht door scheurt,en laat je je rivaal tegen een viaduct rijden waardoor hij ontspoort enzo tientallen keren over de kop slaat.

Dat waren de tijden,dat soort parcoren zou ik weer graag terug willen zien met die gameplay,maar dat zal wel voor altijd afgelopen zijn.Nee dat ziet er erg goed uit,maar ik hoop dat er veel afwisseling komt in de career mode want die stellen de laatste tijden erg teleur in velen racespellen.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Inderdaad, ik zou wel willen dat ze naar Hot Pursuit II en High Stakes terug gingen. Man, wat heb ik daar een plezier aan beleefd. Need for Speed 1 staat me ook nog goed bij :D.

15. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    heel mooi verwoord!

NFS2 SE had ook van die heerlijke circuits. Vooral die baan in australie.
    Weet nog wel dat je daar met een 3dfxkaart opeens vliegjes op je scherm kreeg :D

16. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    gaat het weer zoals pro street worden?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Gewoon echte races op bestaande circuits.

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En op fictieve circuits in steden zoals in bv. London (tenzij dat een bestaand circuit is o_O).

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De PC versie NFS II: SE heb ik zelf niet,maar hij schijnt toen vernieuwd uitgekomen te zijn met nieuwe effecten zoals glanzende wagens en weers effecten klopt dat?

@Tyrant

En daar sluit ik me helemaal bij aan,en heb ik die genoemden delen ook met veel plezier gespeeld.Die Road challenge/high stakes heb ik hier liggen voor PC,alleen werkt hij niet zo lekker op m'n kast terwijl hij het echt zou moeten doen.;)

Dan even terug ontopic,maar ik hoop dat die incar view echt goed gaat werken.Bij de meeste racegames zie je als je zelf schakelt soms de gear niet goed of onduidelijk in beeld,en moet je al zelf gaan tellen.:D:+

20. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Weet ik niet. volgens mij was het bij mij het het verschil dat ik eerst zonder 3d-kaart speelde en daarna met. Ik weet wel dat ze er toen iig een stuk mooier eruit zagen.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina