1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    NFS is altijd snel geweest maar nu wordt het overdreven. Ik weet niet of die tegenstanders in het filmpje stilstaan, dat zou de enige verklaring kunnen zijn.
    Verder heb ik wel zin in een grafische sterke arcade racer.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik snap wat je bedoelt,maar dat filmpje is gewoon weer als stoerdoen bedoeld.Van kijk eens hoe snel je iemand inhaalt,normaal was dat dan het verkeer waar je langs scheurden.Dat zelfde lieten ze ook zien bij de trailers van Pro street,hoe snel je iemand kon inhalen wat in de praktijk behoorlijk anders was en je echt op het gas moest.En dus in die zin maak ik me geen zorgen,en dat de game bij sommigen als een soort GRID overkomt vind ik nu juist eigenlijk niet.;)

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Inderdaad. Ik heb net de trailer gezien en damn, dat ziet er goed uit. :eek:

4. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    17 september komt ie volgens t filmpje?
    Heb wel weer zin in een racer.. laat NFS, Forza 3, DIRT 2 enz maar komen:D

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wow, de game komt hier eerder uit dan in de US :D.
    Anyway, iedereen begint hier over realisme, maar dat verwacht ik niet echt. In die filmpjes rijdt ie 3x zo hard als de rest.. 8)

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik rij ook 3x zo hard als de CPU wanneer zij beginnen met stoppen voor een bocht.:+

7. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij?
    Ik vond het heel erg op PGR 3 of 4 lijken

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Het ziet er wel tof uit maar ik laat me niet nog eens beet nemen door EA. Met Pro Street lieten ze al zien dat ze meester waren in het creëren van een illusie. Undercover zal ik maar niets over zeggen. Eerst een demo wat mij betreft, voor ik hoop vestig op deze game.

9. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Exactly, eerst demo's en reviews checken, zo kom je er snel genoeg achter of je word beetgenomen of niet!

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat doen ze wel vaker met games,maar je hebt een punt.Nu vond ik zelf al bij het zien van Pro street zijn trailers dat het niet echt zuiveren koffie was,een hoop details bevielen me al niet zoals de setting en speelstijl.Het ingame menu is de meest vreselijk slecht afgewerkte die ik ooit heb aangetroffen in een racegame,de auto's waren mooi maar de omgevingen zullen we maar niet over praten en was Undercover nog mooier.;)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Screens

Plaatje 2!

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Fuck Forza 3,hier komt Shift!:D;)

Naja even zonder gekheid,moet eerlijk zeggen dat ik me stiekem nu heel erg verheug op Shift.Eindelijk weer een Need for speed waar ik naar uit kijk,en dat was allang niet meer zo na deel 4.

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Right....dit zal altijd arcade blijven. Enige leuke NFS was HP2 imo.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zeggen van niet maar dat is idd even afwachten maar de makers hebben wel een streepje voor bij mij.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt me sterk. NFS is de mainstream titel bij uitstek. En simulatie is verreweg van mainstream. Maar we zullen gaan zien. Mocht het meer naar simulatie toe gaan is het misschien voor mij waard om er eens beter naar te gaan kijken.

Eerste indruk is "weer een NFS", maar op de screens staan toch was wagens uit de JGTC wat het toch een stuk interessanter maakt.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij F1 willen ze het ook gaan doen. Dat had ik eerst ook niet verwacht.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: vg247

Zolang het maar leuk blijft en rond het niveau van PGR (en dus niet het niveau van de laaste NFS titels) ben ik blij. Ben dan ook wel benieuwd naar hoe deze titel het er van af gaat brengen en met de impressies in mijn achterhoofd zou ik zelfs durven zeggen dat ik een beetje naar de game uitkijk :+.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind GriD niet in het lijstje passen tussen GT en Forza.

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Of het nu arcade of sim word,dat maakt me niet uit.De NFS reeks staat voor snelheid,en dat moet de game me gewoon geven plus die exotics en mooie tracks.

En waar ik zo zat van word is dat Gran turismo versus..bedoel ik vind GT echt niet meer boeiend genoeg meer omdat je niet veel met de wagens kunt doen,zelfs overspuiten niet als je ze eenmaal gekocht heb.Nee ik wil weer gewoon snelle racewagens en niks rijbewijzen halen,bah.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan hoef je niet op NFS te wachten. Er komen 10 tallen dergelijke games per jaar uit. Simulatie is juist weer afwisselend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina