1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need For Speed Speed Underground!

Discussie in 'Algemeen' gestart door marcel d1, 12 dec 2003.

1. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    dikker dan dik dit spel

2. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    en waarom? leg ff uit wat je leuk vind!
    we willen lezen waarom iets leuk of niet leuk is !

3. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon zwaar vet ik kreeg echt een kick van die hogesnelheiden.
    De gfx zien er ook wel goed uit maar ik vind het geluid nog beter.
    Dat schakelen en als je kei hard lang een auto zjoeft klinkt geweldig in de oren!
    Ik vind NFSU een racer die zeker bij de toppers hoort.

4. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is zeer zeker wel zijn geld waard. Ook al heb ik Project Gothem 2 (die veel mooier is grafisch gezien) is dit zeker leuk. Het spel speelt lekker snel, grfx zijn minder, maar dit wordt weer gecompenseerd door de brute (lees: BRUTE) auto's en mogelijkheden om ze te tunen. En aangezien je iedere race wel iets unlocked (zo ongeveer dan) blijft het (voor mij althans) intressant om te spelen!! Ik zou zeggen: als je van racen houdt en van getunede bakken ----> kopen!!!

5. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Mwa, geef mij maar PGR2

6. _AnGeLic_LoTuS_

_AnGeLic_LoTuS_ Legato BlueSummers

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel cool, omdat ik krijg het gevoel dat je snel gaat. Want bij sommige games staat er dat je 110 ofzo gaat, en dan krijg ik echt geen adreline kick, van NFSU nou weer wel. En dat je steeds het verkeer moet ontwijken vind ik juist weer leuk.

7. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    dit is dus niet beargumenteren........ maar goed.. wat ik belachelijk vind is dat NFSU grafisch minder mooi is dan PGR:2 maar wel framedrops heeft... en daar maakt EA nou z'n grote fout.. door het spel niet te optimaliseren voor de xbox krijg je die framedrops dus.. en als er 1 ding is waarom ik een xbox heb gekocht is het wel om die verdomde frame drops niet te hoeven aanschouwen.. en daarom vind ik dat over het geheel gezien PGR:2 gewoon het betere spel is..

8. Rmeijer

Rmeijer Regime Life!

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 is onbeateble! PGR2 blijft boeien zelfs na maanden (of jaren). Kan dat ook gezegd worden van NFSU? Het gaat immers toch om het racen zelf, daar doe je het toch voor (of niet)? Tunen, stickers en dat soort shit zijn allemaal leuke bijzaken maar daar moet een game het niet van hebben (vind ik).

9. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    dat tunen is wel een leuke toevoeging.. blijf je wel heel betrokken bij het spel met je "eigen"wagen( iets dat je niet hebt bij PGR:2( je eigen wagen)). maar inderdaag moet een race spel wel goed zijn met waar het voor bedoelt is: racen. en bij NFSU is het meer dweilen en glijden.. als of ik die oude arcade sega rally speel... (wel wat overtrokken hoor :p)

10. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    mwa ik vind hem echt super!
    snelheid zit er goed in.. het is uitdagend en enorm verslavend!
    ik kan zo 6 uur achter elkaar dit spel spelen en het blijft me boeien. grafisch is het mooi genoeg vind ik.
    het tunen van je wagens is gewoon goed gedaan.. veel variatie.
    alleen multi-player valt beetje tegen maar is wel een leuke extra vind ik.

ik vind het stom dat mensen dit spel al gelijk afkeuren omdat het een game van EA is. en nog iets.. ik vind dat je dit spel niet kunt vergelijken met PGR2 want het zijn 2 compleet andere games!
    ga nou niet stom zeggen van.. ja maar pgr2 is beter blablabla want dat is stom gelul en daar gaat dit niet over!

van mij krijgt ie een mooie 8 _O_

11. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    mhaa op de pc is ie in ieder geval wel leuk, maar niet bijzonder. lijkt me genoeg gezegd

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat NFSU vooral hoge cijfers scoort omdat het de enige in zijn soort is. Dus die écht in de "underground" sfeer zit, met tunen enzo.

Is een hele slimme zet geweest van EA om deze uit te gaan brengen, want nu hoop ik erop dat er meer van dit soort titels komen (The fast and the furious the game komt ook nog). Dan krijg je concurentie en zul je zien dat de titels steeds beter uitgewerkt worden. Het zou namelijk zonde zijn als dit de enige "underground" titel blijft op de consoles.

Ik heb het spel zelf ook gespeeld, en ik heb zelf PGR2. Maar ik vind NFSU toch wel heel anders, het is gewoon een hele grote stap als je thuis alleen maar PGR2 speelt, en dan ineens NFSU. Ik moest echt wennen aan de game(play, want die is hééél anders). Dus heb nog niet echt een "ongezouten" mening over het spel kunnen geven :)

pfff...lang verhaaltje dit, zonder echt moraal. Ik zelf wacht liever ff op The Fast and the furious, die tevens wél live gaat (niet dat ik live heb :+)

13. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ruleddddd echt wat een top game wat een snelheid en wat een tuning mogelijkheden echt heel cool, de review van xboxmagazine is top een dikke 8+ de beste arcade racer tot nu toe!!!!

14. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Deze reactie heb ik al op XBW geplaatst bij de revieuw:

Het is gewoon een slecht spel ondanks het feit dat het spel onweerstaanbare grafics biedt. Het is niet gewoon simpel weg niet leuk, en dat van dat remmen: heb je ook naar GameKings gekeken waarin dit onderwerp ook aan bod kwam (echter toen wel op een positieve manier, maar dat maakte de vergelijking met PGR 2 alleen maar slechter op, die ´lui´ want dat zijn ze, hebben mijn inziens geen verstand van gamen en zijn een stelletje bij elkaar geraapte kerels.)
    Ik wil niet kunnen remmen lekker rijde, zo ja koop deze titel dan zo niet dan zou ik je PGR 2 kunnen aanbevelen of natuurlijk een rally-game. Jammer is ook het feit dat deze game slechts een kopie is van the Fast and the Furios waarop volgend jaar (misschien dit jaar nog) een game op zal volgen.

Dus mag het duidelijk zijn welke mening ik heb over deze game!

15. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    de tuning vind ik eigenlijk bullsh*t...
    je koop een nieuwe part je zet het erop en je kan er helemaal niks meer meedoen... als je iets van tunen wilt in een spel
    doe dan maar street legal racing redline, ok dat spel is niet echt super maar de tuning niveau is 100000000000X zo beter je hebt 10000 parts als je de verkeerde in elkaar zet rijd die voor geen meter, als je de goeie inelkaar zet rijd die super snel, als je zeg maar een "connection rod" erin zet kan je daar beetje mee klote totdat de auto wat sneller rijd/optrekt... en zo kan je meer dan 6 parts in je auto tunen tot een snelle race monster

nee ik zou NFS:U niet kopen om dat je je auto kan "tunen"(wat eigenlijk niet goed is uitgewerkt) ik zou deze game kopen omdat het gewoon een goede racegame is.

16. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat tunen is inderdaad onzin . Je kan na een aantal races gewoon je auto upgraden. Niets tunen. Je kan namelijk nooit 'fout' tunen. Nee het enige vette van dit spel wat leuk is is het snelheidgevoel en dat je je eigen auto kan stylen zoals jij dat wilt. Ik heb m op de PC maar ik vind PGR2 veel beter.

17. remcodeweerd

remcodeweerd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel vandaag gekregen voor kerst

vind het spel een leuk tussendoortje

Aleen de besturing is wel beetje zenuwachtig beetje lichtjes

ook al die lichten hoeft van mij niet zo maar al met al heeft het spel toch wel iets grappigs

18. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind NFS helemaal niks k'heb liever pgr2 daar moet je teminste moeite doen om goed met je auto overweg te kunnen om te kunnen winnen of een challenge te behalen. Met nfs gaat het er gewoon om wie de snelste is en meer is het niet.

19. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je needforspeed:u uitspeeld kan je dan nog veel unlocken enzo blijft het een beetje leuk

20. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    vooropgesteld: Mod, ik vind het best een interessante discussie, dus lijkt me oke dat je deze thread hebt laten staan :)

ummm, hier weer een casual gamer (zonder vooroordelen tegen EA) die genoeg plezier beleeft aan het arcade-gevoel van NFSU... kvin het minder dat het spel geen custom soundtracks heeft, al zijn de bijgaande songs over het algemeen wel oke (5 echt top)

het tunen van m'n autootje vinnik wel een optie met toegevoegde waarde... op zich hecht ik niet zoveel belang aan het realisme van 'echte' wagens in een game, dus dan zijn de looks toch wel een positief element (whow, that sounded pretty gay *) )

ow enneh drag racen is hot!

anyhow, conclusion: de so called 'diepgang' van PGR2 heeft dit spel niet, maar ik vind dat de benaming 'tussendoortje' deze game wel een beetje tekort doet!

Laatst bewerkt: 10 feb 2004

Deel Deze Pagina