1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Need for Speed The Golden days - deel 1 tot deel 6

Discussie in 'Games' gestart door MaxxRaptor, 16 nov 2007.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Klopt over wat je zegt over nfs op de pc dat met die extra uitbreidingen,en ook de wagens op de pc lagen altijd al beter op de weg zoals in nfs 2 zijn ze op de psx erg gevoelig,maar valt mee te leven.

Maar ik moet wel even iets over Porsche 2000 kwijt,maar ik ben het niet eens met je over dat de psx versie de feel mist van de serie.

Ja okee hij is uitermate anders maar de Graphig's en look van de parcouren zagen er wel erg mooi uit terwijl Gran Turismo echt te lelijk was,en daarbij zag je op de psx bij Porsche 2000 ook je rijder achter het stuur wat heel soepeltjes reageerd en ook nog eens met een echt schade model en dat voor het jaar 2000 al op een psx:)

En wat ik ook leuk vind is dat op de psx bij Porsche 2000 de Evolution mode heel apart inelkaar zit ten opzicht de pc versie want zo hoor je ook in de Evolution mode van die rock en roll deuntjes als je die antieke wagens rijd echt erg goed.

De pc versie is zeker strak begrijp me niet verkeert maar de gameplay van de psx sprak me meer aan terwijl de meeste de pc versie leiver zien.

2. Exulin

Exulin Leap of faith

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste (en enige) NFS game die ik ooit heb gespeeld was NFS4 Road Challenge/High Stakes. Heb daar echt maanden mee gespeeld, was zo ontzettend vet om te doen. Uiteindelijk vaak met een oranje McLaren F1 GTR daar gereden. Enige wagen die volgens mij nog nét iets sneller was, was de Mercedes SLX of zo, maar die maakte een rotgeluid vond ik.

Daarna is het er nooit meer van gekomen eigenlijk om een NFS game te kopen. :9

3. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is trouwens jullie lievelings level van alle NFS games? Bij mij is dit Atlantica uit NFS3 Hot Pursuit.
    [yt]uObP1j1rTM8[/yt]

Btw, ik ben nu in de "modern Era" in Porsche 2000 pc versie, duurt niet lang meer totdat ik mn snelle tijden kan posten, ben alleen bang dat Mass Effect het nog gaat uitstellen :9
    Het is tof als we van iedere game de snelste tijden van elke level posten en dat die dan in de startpost komen!

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]lN8aoLrGhhk[/yt]

*zucht*

ik weet nog dat ik in die eerste bocht de stad in altijd uit de bocht vloog. of dat ik altijd probeerde wagens aan het eind van de brug af te beuken bij dat ene plekje waar dat kon.
    of dat ik altijd met knock-out vlak voor het einde werd ingehaald..

beste racegame ooit...

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Zo zeg er zijn heel veel vanuit nfs die ik mooi vind,maar de bovenste 2 zijn echt wel toppers en de Nepal vanuit deel 2 vond ik ook echt super:)

Maar ook die humor wat erin zit zoals dat de autos om je oren vliegen bij die crash in dat filmpje echt lol.

Wat ik ook zo gaaf vind is die sound als je auto een oprisping maakt en dat moment als je dan weer neerkomt op het asfalt,heerlijk:)

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nu dan een ander onderwerp,stel als je het voor het zeggen had hoe zou je dan willen dat nfs weer terug gaat naar de Roots?

Welke Auto's wil je dan in de game zien,welke modes,met of zonder Modellen die het start sein geven?

Wat wel het leuke was is dat er bij Hot pursuit 2 al een Vrouwelijke Racer in zat alleen zag je die pas op het einde van de Career mode in een filmpje,hieronder is ze te bezichtigen:)

http://youtube.com/watch?v=CPSdIO2UHPI

Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  7. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Tof filmpje! Kende ik nog niet aangezien het filmpje alleen in de PS2 versie voorkomt. Terug gaan naar de roots zie ik als een zelfde stijl als deel 1 tot 6. Dus weer fantastisch mooie variaties aan levels. Daarnaast wil ik alleen maar Exotic Cars zien (nee, geen volkswagentje), natuurlijk moet er een Lambo in zitten. Er moet ook weer politie in zitten. Eigenlijk wil ik de game precies zo hebben als de eerste delen, dus geen open roam, drifting, tuning, modellen en andere vage shit. Het enige wat daar aan toe gevoegd moet worden is een nog toffere verhaal mode.
    Een remake van de eerste delen met mooie graphics zie ik dus ook wel zitten.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Geweldig level! Echt gaaf hoe je onder door dat grote soort aquarium gebouw rijdt.

2 levels die ik ook erg leuk vind/vond:

[yt]CCE-BDK5T-4[/yt]

[yt]93AGHNO1-ZY[/yt]

Ik zou graag die geweldige variatie aan omgevingen en levels terug willen zien. Gewoon met de allerdikste wagens en politie racen! _O_

Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  9. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Hey AntraXxX, dat is niet Atlantica waar je onder een aquarium rijdt. Dat is Antartica (zo heet ie volgens mij), dit level begint precies hetzelfde maar krijg dan een afslag naar een andere gedeelte.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ben ook weer met Porsche 2000 bezig voor de pc alleen doe ik momenteel alleen nog de quick race events aangezien ik door mijnen werk niet veel tijd kan besteden aan gamen,Mass Effect moet ik ook nog even laten liggen.

Heb het spel van mijn Broer maar moeten lenen hij heeft hem ook voor de pc:)

Met het weekend post ik nog wat coole dingetjes in verband met ons Nfs Tournament.

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Heey allemaal:)

Over de Tour van Nfs heb ik info geplaats op de start post die ik als eerst had geplaats over deze Topic,lees de Tournament regelementen en laat me even weten of je mee wilt dingen.:)

12. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Need for Speed Road Challenge echt uren gespeeld op de PS1. Op de PC Need for Speed Porsche 2000 en Need for Speed Hot Pursuit II.

Alledrie heel erg vermaakt met de games, vooral Porsche 2000 vond ik erg gaaf, door de tuning mogelijkheden.

Na deze games vond ik erg bergafwaarts gaan met de serie.
    NFS:U 1 en 2 vond ik nog wel gaan, ook al een stuk minder.
    Tunen etc. was even leuk, maar vond dat bij Porsche 2000 gaf het me toch een realistischer gevoel.

Most Wanted, Carbon en Pro Street vond ik allemaal erg tegenvallen.
    Pro Street is daarentegen wel eindelijk weer eens een keer nieuw concept. Ik heb die nog niet genoeg gespeeld om er een echt oordeel over te geven, maar volgens mij vind ik die ook niet super.

Lijkt me erg gaaf is EA weer een keer terug gaat naar de roots van NFS, maar dan lekker met de graphics van nu.

Helaas heb ik NFS1 en 2 niet, anders had ik wel meegedaan aan het tournament. Ik zag net dat ze ook nog steeds warez zijn en nog een abandonware. Is EA blijkbaar nogal streng met de NFS serie, het zijn al games van 10 jaar oud.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nou het leuke is dat EA nog steeds vraagt welke NFS je de beste vind op hun site,maar vraag me af waarom.

Zijn ze van plan nog een nieuw Nfs te maken naar de oude stijlen?
    En of zal Nfs weer terugkeren naar zijn oorsprong?

Ja Hot prusuit 2 is ook ontstaan na veel gezeur van fans dus laten we het hopen,kan niet wachten om weer een keer te scheuren in een dure Lamborginhi over een brug over een Kasteel.:)

14. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Remake van NFS3? Absoluut het heilige deel _O_

15. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die polls zeggen niet zoveel, de meeste mensen die daarop reageren zijn fan van Underground en Most Wanted, denk niet dat er nog veel oude generatie fans op de need for speed site komen.

Is idd ook jammer dat er nog geen 1 NFS game abandonware is, kennelijk denken ze er nog steeds geld aan te kunnen verdienen, mischien dat dit een teken is dat ze er nog een keer een remake van willen maken...

Maar als ze een remake maken, wie maakt dat dan? Ik heb niet het idee dat de huide mensen die aan Need For Speed werken ook meegewerkt hebben aan deeltje 1 tm 5 en met de huidige need for speeds, die ik zelf erg slecht vindt, zie ik het niet voor me dat ze een goede remake kunnen maken.

Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee klopt,wat ik heb begrepen is dat EA nu onderverdeelde teams heeft die ieder een andere Nfs maken,zo gaat het gerucht dat Pro Street (ja ik weet taboe hiero lol) al in de maak was in de tijden van Most wanted en dat zou ik niet gek vinden.

Er zijn misschien een handvol mensen over van de oude serie,of misschien helemaal niet meer.
    En dit is ook precies het hele punt,vroeger werd Nfs echt gemaakt met zijn voorliefde voor de Auto's,het racen,de plezier dat jij in een Exotic de weg onveilig maakte met hordes zwart witte sirene krijsende achter je brullende uitlaat,voor die kenmerken staat nfs allang niet meer en probleem is dat de nieuwe medewerkers bij EA deze passie niet meedragen.
    Ze houden misschien wel van de oude serie maar moeten er misschien niet meer aan denken ze te maken terwijl ze donders goed weten dat er vraag naar is,er zijn fans die schreeuwen om de nfs van toen maar die worden gewoon ijskoud genegeerd en dat is gewoon frustrerend.

Ja okee de plotie is er nog wel bij met Most wanted maar totaal niet op de manier als ze waren voorheen,als ik een voorspelling mag doen zal Nfs helaas niet meer keren naar zijn roots maar zal er een andere developer gaan komen die deze essentie van de oude delen verstaat,en dat op die manier de voorliefde voor de Exotic's weer terugkeert.
    Wanneer dit zal gebeuren is nog de vraag,maar ik hoop echt dat dat niet te lang gaat duren waar ik wel bang voor ben al blijf ik er optimistisch over.:)

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Over de Tournament maar ik heb deze afgelast verwegen het feit dat de meeste de oude nfs titels niet meer kunnen spelen of nog hebben,en vandaar dat ik hm stop heb gezet.

Laten we een ander onderwerp pakken,maar welke wagens zou je graag willen zien in een niewe NFS bijvoorbeeld een Hot Pursuit 3 of een Road Challenge 2.

En welke opzet moet het krijgen en hoe moet het volgens jou gaan met gameplay,en hoe zou een Intro eruit moeten zien voor deze helaas niet komende games?
    Laat je fantasie en passie maar op de loop.

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Intro moet er gewoon uitzien in de stijl van Hot Pursuit 2.
    Uhm, qua auto keuze zou ik gewoon de meest dikste en exotische auto's erin willen hebben. Een Chevy Cobalt SS of een Mazda RX-7 hoeft van mij niet meer. Gameplay in de stijl van de oude deeltjes natuurlijk, en ook met politie. Ik zou ook graag weer verschillende omgevingen willen hebben waarin je kan racen zoals dat vroeger altijd goed uitgewerkt was.
    HotPursuit3 zou echt té masterlijk zijn.

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Weet je wat het grappige en tegelijk intersant is nu we het erover hebben?

Nou heb ik via google een site ondekt waar Fans onderelkaar discusseren over een remake te maken van need for speed:)

Nu weet ik dat er vaker over gesproken werd inclusief ikzelf over het maken van een soortgelijk game,de Parcouren en gameplay op zich is een uitdaging te maken,physics worden weer wat lastiger en dan nog de Wagens waar je de lecentie voor nodig hebt.

Of je zou ze al naamloos in de game moeten zetten,maar het gaat nu al zover dat ze dan tegen EA willen opnemen om ze zo een draai om de oren te geven.

Maar ik zou het niet gek vinden als dat gebeurde,en laten we eerlijk zijn EA heef het hier zelf na gemaakt.
    Fans willen Need for speed zoals die was en geen poespas met al die onintersante toevoegingen waar we niet op wachten.

En hier de link van die Fansite:)
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1172569//

20. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop gewoon dat de volgende NFS weer terug gaat naar Hot Pursuit, en dan ook weer met de soort parcouren uit NFS 3 HP. Dat zou echt vet zijn op de Next Gen consoles.

Deel Deze Pagina