[PC] Need for Speed The Golden days - deel 1 tot deel 6

Discussie in 'Games' gestart door MaxxRaptor, 16 nov 2007.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ga proberen of ik een game inelkaar kan zetten,vanaf volgend jaar mn computer upgraden met 3D programma en alles.

Eerst beginnen met 2 Parcouren en 4 Auto Modellen maar dan ongenaamt zonder merken,gewoon eerst een beetje simpel en wie weet.:)

2. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de huidige site van de mensen die weer een toffe nfs willen maken. http://tweakforspeed.nl/
    Ben benieuwd of het wat wordt, het neemt namelijk veel tijd in beslag waardoor het lang duurt.

3. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Zucht .. nostalgie. NFS III, de allereerste game ooit die ik speelde (en daarom de BESTE :thumbs:)

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
  5. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb need for speed ook helemaal plat gespeeld. Het eerste deel wat ik had was Need for speed: Hot pursuit. Ik vond de game helemaal geweldig. De politie achtervolgingen en het racen in de snelle auto's. Daarna heb ik nfs:2 SE gekocht en deze is gewoon pure fun. Het racen in dino's of schoolbussen op allerlei maffe tracks. Daarna ook Road challenge gekocht welke ook goed was. Het achtervolgen van andere auto's of op split screen met vrienden spelen. Het leuke was dat je zelf een spike strip neer kon leggen. Ook nfs: porsche heb ik veel gespeeld ondanks dat ik de voorgaande delen toch beter vond. Maar nfs porsche had opzich wel iets.

Daarna vond ik het berg afwaards gaan met de delen. Need for speed hot pursuit 2 vond ik lang niet zo vernieuwend als deeltje 1 en NFS underground was gewoon een compleet ander spel. Sinds underground heb ik ook amper een NFS spel aangeraakt want het is gewoon pure geldklopperij geworden met weinig vernieuwende dingen erin. Ik mis de oude NFS games en hoop dat de volgende game weer echt terug gaat naar de roots. Ook een fun versie zoals nfs 2 was zie ik wel zitten :)

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vooral mis zijn de oude need for speed tracks. Lekker door bossen, langs het strand of van van héérlijke slingerende bergweggetjes met die open tunnels. _O_

Kan me nog een track herinneren op het platteland van amerika. (volgens mij hot pursuit 1)
    Na de 1e bocht had je zo´n overdekte houten brug waar je deuren vanaf kon rijden. Heb die baan echt ontelbaar veel keer gedaan en hij bleef gewoon leuk! :D
    Damn, ik word er helemaal sentimenteel van. :'-(

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    NFS II
    Echt 1 van de spellen die ik helemaal grijs heb gespeeld, dit is pas echt oldskool. :cool:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O fuck dat zag er vroeger mooier uit ;)

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kan me deel 1 nog perfect voor me halen :thumbs:

Wat ik het meest geniale aan dat deel vond is dat als je opgepakt werd en dan van die zeer amateuristische filmpjes zag van agenten die je oppakten :p Kan me die beelden nog perfect voor me halen, helemaal van die agent die met z'n wapenstok al in de aanslag kwam aanlopen _O_8)_O_

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep same here_O_
    En heb de game nu nog steeds voor de PSX,jammer genoeg niet voor de PC helaas.
    Maar vooral bij deel 3 waar voor het eerst het avond racen geintroduceert werd,ja dat was echt spannend toen.:thumbs:
    Deel 2 en 3 zijn mijn favorieten,zou leuk zijn als ze daar een remake van zouden maken met de nu technieken.

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Okee luitjes,weer tijd voor een Need for speed vergadering.:)

De nieuwe luik van NFS staat weer voor onze harses en dit keer onder de subtitel Undercover.
    Nu is het wat vroeg hierover te hebben,aangezien een Demo nog op zijn plaats zal komen maar toch wilde ik alvast hierop ingaan.

Men vertelde trots dat deze NFS weer terug gaat naar zijn wortelen en oorsprong,maar is dat wel zo?
    Oke de plotie achtervolgingen zijn weer helemaal terug,er word weer dieper ingegaan op de Exotic bolides en het rijgedrag met zijn vernieuwde handling dreigen weer de goede kant op te gaan.

Maar wat is jullie mening daarin?
    Bedoel vinden jullie dat deze game nu al vanaf wat we gezien hebben de oude sfeer uitstraalt,of juist totaal niet?
    En zoniet,tot in hoevere zou je willen dat Need for speed weer terug gaat naar voorheen?
    Wil je geen tuning meer,de weersomstandigheden met dag en nacht evenementen,of wil je juist dat sommige onderdelen blijven vanuit de nieuwe serie?

12. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem bij een vriend van mij gespeeld, 't is gewoon NFS: Most Wanted 2....

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dag lieve luitjes,zoals al bekend is gaat de rem op de Need for speed serie.
    Voor andere is dit een moment van vreugde en blijdschap,maar voor sommige zoals ik is het betreuringswaardig.

Er word gezegd dat de NFS serie overgenomen gaat worden door Creterion,de makers van de Burnout vlaai.
    Op zich zou dit goed nieuws zijn,maar ik word pas blij als ik deze punten verbetert ga zien.
    Want zoniet,dan hoeft het niet wat mij betreft.

-Replay functie
    -De landelijke parcouren moeten terug.
    -Exotic cars die weer de boventoon gaan voeren.
    -Terug naar het illegale,geen Pro street facturen meer.

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nu ik helemaal weer in de mood voor de nieuw komende Need for speed Shift, dacht ik laat ik maar weer eens even voor de liefhebbers wat klassiek NFS materiaal posten.

Je had bijvoorbeeld in deel 2 dat iedere track 2 soundtrack versies had, die in de game ook nog realtime waren met als je crashte storte de muziek ook op dat ogenblik in. Hier even 3 van mijn favorieten, en nog een cool intro remake. :)

Remake intro, enjoy! :)

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Deze toch even voor die paar luitjes die mogenlijk de klassieke NFS games spelen op de PC, onderaan een linkje die van vrijwel alle NFS delen leuke mods en patches heeft, van wagens tot aan met gerestylde parcouren en zelfs nieuw gemaakt, sommige gerestylde tracks zijn echt uit de kunst, anderen zijn dan weer verneukte versies van het orgineel. Er is een versie van Atlantica uit deel 3 die ook in deel 4 zit, die zelfs door de makers is gemaakt als een tribute als ik me niet vergis. Persoonlijk gebruik ik de tracks dan ogenblikkelijk niet omdat de oudere toch een bepaalde charme hebben, en zelfs replay camera's hebben ze dan veranderd.

De enige buiten de klassieke games is underground 2 die ik daarnaast nog speel op PC, je vind dus ook van de moderne NFS spellen mods en patches.

http://www.nfscars.net/home/index.aspx

Deel Deze Pagina