1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: The Run

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 apr 2011.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Lijkt me toch niet en als het mogelijk is dan heb je zeker niet de snelste tijd... Gisteren gewoon weer anderhalf uur bezig geweest met één race om eerste te worden op Autolog ;)

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je telkens voor de eerste plek gaat spelen op de Autolog duurt het inderdaad een pak langer.
    Heb hem nu uitgespeeld en heb er 2 uur en 20 min over gedaan.

3. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Uitgespeeld vind ik een beetje relatief, dan heb je het over de verhaallijn en daar koop je toch niet echt een arcade racer voor. De bedoeling is toch ook dat je alle uitdagingen op goud haalt en ik wil overal eerste worden op Autolog, maar dat is een beetje een tik ;)

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf is dat niet echt iets voor mij,heb hem zelf ook niet gekocht daarmee stopt het hier na de sp.
    Online kan ik niet testen door die online pass dat er bij zit.

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    haha wtf, dat is echt matig :eek:. Het is gewoon dat je in dit deel NFS gewoon overal de muur in moet gaan wil je een goede tijd rijden.

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ja, dan is het heel kort. Sommige reviews doen overkomen, alsof je na de circa 2 uur spelen in de singleplayer, klaar bent met The Run. Dit klopt natuurlijk niet helemaal, in sommige racers zit helemaal geen verhaallijn en ga je gewoon per track voor de beste rondetijden. In de The Run is dit niet anders... Ik zie de verhaallijn dan ook meer als iets extra's, maar de essentie blijft toch scherpe tijden rijden.

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Langs 1 kant heb je gelijk maar je hebt ook mensen waar online enz hun niet interesseren en gewoon spelen voor de sp en dan is deze game veel te kort.

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Dan heeft het misschien meer te maken met de verwachtingen die men geschept heeft. Een racer koop je niet voor de verhaallijn, maar dat is mijn mening... Qua racemogelijkheden biedt The Run meer dan genoeg content om uren mee zoet te zijn.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb the Run van west naar oost in 2 uur en 17 minuten gedaan. Had vooraf het idee dat je met zo'n enorme afstand wel een aantal uurtjes zoet zou zijn. Niet dus! Het racen is tof en de game ziet er goed uit, maar de game is extreem kort. Deze is dus weer terug gegaan naar de winkel.

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Game is helemaal niet kort, alleen wordt door de meeste de game maar voor een kwart benut...
    Maar ja, mijn punt is inmiddels wel duidelijk :)

Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je gelijk dat buiten de sp er nog wel genoeg content is maar enkel de sp bekeken is hem veel te kort.

12. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben momenteel The Run aan het spelen om er vervolgens een recensie over te schrijven (door omstandigheden iets later) en ik vroeg mij af of ik wat mensen met The Run toe zou mogen voegen op Xbox Live? Dit in verband met Autolog :)

13. Baby Doll

Baby Doll Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik zou graag wat meer mensen toe willen voegen, gezien dat de meeste vrienden die ik op xbox heb alleen maar shooters spelen.
    Stuur me een pm als ik je mag toevoegen :)
    xx

14. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tof spel zojuist begonnen,
    Vindt de omgeving wel heel erg tof gedaan,
    Alleen de laad tijden zijn wel erg irritant maargoed,

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er is een gratis update voor The Run: http://marketplace.xbox.com/nl-nl/P...3be302f-d6ea-4e21-8133-b19234bfb08a?cid=SLink

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Heb h'm maar weer is opgepakt, speelt toch wel lekker weg :)

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Iemand die dit nog speelt ivm met Autolog ?
    Dan kan ik die autos unlocken namelijk (Friends Recomandation)

18. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Need for Speed niet meer gespeeld sinds... NFS Carbon geloof ik.

Toen kwam King huppeldepup geloof ik en toen heb ik 't maar opgegeven met de serie.. Is 't tegenwoordig nog wat? 

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    NFS Hot Pursuit uit 2010 moet je spelen!

Deel Deze Pagina