[XOne] Need for Speed: The Run

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 apr 2011.

1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij hoefte dat nu ook niet erin te zijn .

2. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die games niet gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen. Maar ik verwachtte meer iets in de trant van Mirrors Edge bij het ren gedeelte 8)

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  4. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I Like NFS! Dus vind dit wel erg tof :D

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vond eigenlijk vooral de laatste leuk, de gameplay die ik zag met de politieauto komt zo 'krap' over. Doe mij maar meer die open gebieden.

Game moet me nog overtuigen

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij ook nog,afwachten wat ze er mee gaan doen.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Mijn god, wordt steeds leiper met NFS. Schietende helikopters:emo:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga niet meteen te hard oordelen want vond Hot Pursuit echt weer een toffe NFS.

Maar dit spreekt me op het eerste gezicht totaal niet aan, vooral die QTE verhaal elementen niet. Doe me dan maar af en toe een cutscene tussen de races door als je zo nodig ene verhaal moet vertellen.

Maar wie weet ben ik weer te negatief en introduceert EA hier gewoon de eerste echte story-driven racer en zijn we er straks allemaal helemaal weg van

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hot pursuit is dan ook gemaakt door criterion hea! _O_

Heb zelf Hot Pusuit niet, maar de demo was beter dan de afgelopen arcade NFS games.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Lijkt wel verdacht veel op Hot pursuit.

13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De ooit zo favoriete racegame van mij (deel 2 en HP 2 kapot gespeeld) kwam op een keerpunt, met name Most Wanted vond ik de slechtste tot nu toe, dat met die blacklist was veel te geforceerd inelkaar gezet. Deze kan wel leuk worden maar vind het jammer dat ze niets creatiefs meer doen, het gaat allemaal weer terug naar dat urban sausje als ik die filmpjes zo zie, dan houd ik het toch op de Hot pursuit serie, dat is voor mij Need for speed zoals ik dat wil hebben.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja dat kun je wel zeggen, je zou bijna denken dat het gewoon DLC is ervoor zeg.

15. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Urban?

Valt wel mee toch? er zitten steden in en ook landelijke routes.

Ben zelf verder zeer enthousiast over deze trailer. Lijkt erg op hot pursuit idd, alleen dan zonder het verplichte driften. NFS zoals ik het graag zie.

16. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat er maar drie pagina's over deze game zijn zegt best veel denk ik.

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt zo'n titel die OF enorm gaat meevallen maar waarschijnlijk gaat floppen.
    Het idee klinkt best leuk maar ik race liever dan dat ik aan het mirrors edgen ben..

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geluid is nog wel goed. Maar de rest lijkt bagger. Die jump...

19. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Die jump viel mij ook al op. Ik moest even terugspoelen om te kijken of er toevallig niet een soort van schans stond die ik over het hoofd gezien had zo hoog dat ie sprong. :+

Ik weet het nog niet met deze titel. Ik zit niet zo te wachten op die cutscenes waarbij je constant met een quicktime event een actie moet doen als je ter voet ontsnapt. Ik wil gewoon racen.

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De jump vond ik verder best wel lekker om te zien, mede omdat met name in NFS 2 waren jumps ook altijd zo overdreven, en dat vond ik juist tof.:p Wat ik persoonlijk het minste van al die NFS games vind vanaf het underground tijdperk, is dat op een gegeven moment niet meer leuk genoeg is te spelen, omdat er niets meer is voor te racen. In de oude NFS waren die games al praktisch kant en klaar, maar hadden de games wel een bepaalde bezieling waardoor het leuk bleef, behalve deel 4 die vond ik persoonlijk ook al een van de mindere omdat het nogal de Gran Turismo achtige kant opging.

Dit lijkt me een game die in begin aardig leuk kan zijn, het deel Carbon vond ik lekker sturen en heb de Canyon races best veel gespeeld, Pro street was leuk in consept maar de uitwerking was een ramp, Underground 2 was best oke en persoonlijk vond ik deze de beste sinds NFS Underground style ging.

Laatst bewerkt: 28 jul 2011

Deel Deze Pagina