Ik verwacht toch wel weer een leuke gameplay van dit spel. Reacties op nfs zijn altijd een beetje standaard, de meeste willen terug naar deel 1, dat was de beste... Vroegûh was alles beter Stiekem was de laatste Hot Pursuit de beste, hoop dat dit deel een beetje in de buurt kan komen. Autolog staat natuurlijk weer gegarandeerd voor een heerlijke competieve gameplay
De eerste NFS is en blijft natuurlijk de beste, leuke gameplay en goede muziek en motorgeluid - voor zijn tijd - en vette lange Tracks. Deel 2 daarintegen was in verhouding een kleiner compacte game, grappig genoeg was deze het meest populair bij de fans ondanks men deze met de grond gelijk maakte in de meeste bladen van toen. Het geluid was minder maar maakte de game indruk omdat volledig 3D was, met een replay mode die echt erg tof was, ja sommige kijken deze niet maar ik vind wel dat replay een extra funfactor geeft aan een racegame. Deel 3 was dan echt ultiem waar men verstelt stond wat de PSX voorelkaar kreeg, met al die politie wagens achter je bumper, het aqua level en nachtraces. Tja deel 4, vond het niet meer zo tof en zag het er allemaal wat gewoontjes uit, normaal ogende straten enzo. Vanaf die periode begon de game voor mij al een beetje zijn allure kwijt te raken, met HP2 als de laatste NFS topper in de klassieke stijl. Tja en de Undergound serie, Most Wanted vond ik een diepte punt en Carbon vond ik dan wel weer leuk, maar nog steeds niet top. De delen daarna konden me helemaal niet meer bekoren, en deze game lijkt me dan ook weer niet zo best, but whe shall see Om helemaal terug te gaan naar de eerste game, als je het hebt over het consept? Nee, juist zou ik graag een NFS willen zien die de eerste Hot pursuit opvolgd, gewoon weer landschappen en steden gemixed in allerlei continenten, en natuurlijk de meest luxe sport wagens die je never kunt betalen, dat is voor mij Need for speed!
Dit is toch de versie waarbij je ook uit je auto kan tijdens het racen, zoals bij de E3 te zien was? Dat lijkt me echt 3x niks. Ik koop een racegame om te racen. Als ik wil rijden en uit de auto kan stappen, koop ik wel een GTA.
Carbon was mijn allereerste game waar ik de career helemaal van uitspeelde. The Run lijkt me opzich niet onaardig, maar waarschijnlijk niet om bij de release te kopen. Eerste ervaringen van anderen maar 's afwachten. En met onze 1e kleine en Forza 4 op komst, hoef ik me toch niet te vervelen.
Die actie-scenes zijn om het verhaal wat kracht bij te zetten. Het vormt maar een klein onderdeel van het spel. Van mij hoeft het ook niet zo, maar misschien toch wel leuke toevoeging.
ik denk dat die interactieve cut-scenes best heel leuk kunnen zijn. Je speelt dan een soort van story-mode uit. Ik hoop echter wel dat je ze bij een 2e keer spelen kan skippen zodat je echt alleen hoeft te racen. NFS:HP heb ik onderhand toch behoorlijk kapot gespeeld. Elke keer nog 1 race en daarna nog 1 en nog 1....nu alles op goud/dinstinction en helaas is online echt compleet dood. Zonde want de pursuits vind ik echt heel wat toffer dan een normale online race zoals gt of forza Wellicht deze dus alsnog bij lauch halen....
sws staan de autolog tijden los van de cutscenes. Dat heb ik al in een interview gelezen. Ben wel zeer benieuwd naar deze. Dat het op hot pursuit lijkt is prima en dat het dan nu wel normaal stuurt ipv dat verplicht driften zie ik gewoon als een pluspunt.
Weet niet of men op de hoogte is, maar er zijn enkelen nieuwe filmpjes te bezichtigen over het spel en zijn development, toch wel weer stiekem cool dat je doet afvragen weer. http://www.insidegamer.nl/playstation3/need-for-speed-the-run/videos/20846/sd
Dat hele NOS gebeuren dat vind ikzelf ook helemaal niks, dan kan je auto nog beter veranderen in een supermode zoals de oude Knightrider, met al die vleugeltjes buitenboord haha Nee dit kan een leuke game worden, het heeft wel de afwisseling tussen de stad en dat rijden in de woestijnvlakte, lijkt me eigenlijk wel tof als je races hebt die beginnen in de stad, en die dan buiten de grote stad eindigen... dat zou wel cool zijn voor de verandering.
Ik denk dat het ook eerder die toer opgaat, ik zie het ook eerder als een leuke toevoeging, de nadruk zal uiteraard wel op het racen liggen. Kijk er zeker naar uit Dat is dus een reden waarom ik 'm voorlopig echt wel aantrekkelijk vind, dat concept om te racen doorheen de VS. Alleen weet ik niet precies hoe de storyline der dan gaat uitzien, vrij weinig over bekend.
Ik vind dat ook vet en die verhaallijn kan ook wel vet zijn, zat toen in Carbon ook erin, vaak wel een beetje slap, maar toch wel een leuke toevoeging en samen dus met de race door verschillende landschappen maakt dat een racegame (mits goed uitgewerkt) voor mij een stuk levendiger dan een Forza of GT, alhoewel ik dat ook erg leuk vindt, maar dan meer vanwege de ruime keus aan auto's en het realistischere rijden.