[XOne] Need for Speed: The Run

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 apr 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Demo. Is gewoon te downloaden bij de marketplace. :)
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, kga ook wel ff proberen :) Maar zal lastig zijn om Forza te verdrijven, want dat is eigenlijk het enige wat ik speel sinds de release :)
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De koek voor Need for speed is helaas op, de graphig's zijn gewoon niet goed en mist het sfeer, en heb ik het altijd meer gespeeld om de snelheid vanaf de Underground periode waar deel 2 nog wel een aardig spel was. Nee deze word niet aangeschaft dus, helaas maar weer.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het wel een vermakelijk spel hoor. Alleen ik heb t idee dat de console het er gewoon moeilijk mee heeft. schokt af en toe.
    Vandaar dat ik voor de pcversie kies als ik hem koop.

    Wat ik me alleen afvraag is, hoe lang het het hele spel gaat duren.


    Ze hebben het over 300 km aan wegen in een route. Dat zou je met een gemiddelde snelheid van 100km/h al in 3 uurtjes kunnen doen.....
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De PC versies zijn natuurlijk nog altijd het best, heb zelf MW en Underground 2 gehad en dat is echt een wereld van verschil, sneller en mooiere details etc, daar zou ik dan wel nog voor gaan als de game in de budgettenbak ligt. ;)
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter gewoon illegaal downloaden voor de PC, krijgen de developers tenminste wat ze verdienen.
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    precies ja. Zeker nu deze NFS op frostbite 2 draait wat echt een engine voor PC is.

    op www.g2play.net kost dit spel maar 28.99 trouwens.
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ook ik vind dat EA eens een keer een flinke dreun nodig heeft, maar eigenlijk hebben ze die inmiddels wel al gehad met name de zeer 'foute' game Undercover, zou de NFS serie al eigenlijk bijna zijn gestopt. Aan de ene kant was ik destijds wel blij omdat het allang niet meer zo was als moest zijn, maar alleen niet op de manier hoe mijn favoriete racegame ooit zo kon eindigen. Waar ik op gehoopt had was dat de Underground serie slechts een tijdelijke fase zou zijn, en een paar jaar later door zou gaan met hoe NFS was... naieve gedachte misschien maar zoveel hield ik van de oude serie.

    Need for speed heeft nog steeds een bepaalde charme dat ik stoer vind, de vibes in de games zijn wel altijd lekker en geven je wel stiekem een kick. Tja die verhaaltjes zijn dan natuurlijk leuk en aardig, maar het is voor mij niet waarom ik die games speel. De serie mag blijven zoals deze is geworden en verlang ik wel weer terug naar de echte passionele delen van toen, maar die zullen nooit meer terugkomen. Maar als men doorgaat, moeten ze er wel iets moois van maken met hart en zorg zoals de oude delen, en dat is dus wat nu nog steeds niet gebeurt terwijl er potentie aanwezig is, maar niet word benut.

    Dat de 360 de snelle beelden niet aan kan dat denk ik niet, de console is dan wel zwaar verouderd, maar als ik naga dan was de PS2 versie van Hot pursuit 2 vloeiender in beeld dan de eerste X Box versie waar deze dan wel weer scherper en mooier was dan de PS2. Er is nu gewoon gekozen voor de PC versie optimaal te krijgen denk ik, en daar kan ik wel meeleven maar het moet dan wel speelbaar blijven op de console.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Multiplayer ziet er leuk uit!
    Misschien schaf ik deze game aan als hij in de budgetbakken zit.

    met Fifa 12, BF3, MW3 en Fifa Street 3 is het al een dure periode voor mij.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Multiplayer ziet er zeker tof uit :) Pre-order inmiddels geplaatst, wordt gewoon een toffe arcade racer .
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    De filmregisseur Michael Bay, bekend van de Bad Boys- en Transformer-films, gaat een nieuwe trailer voor de racegame Need for Speed: The Run regisseren. Dit is te lezen op de Facebook-pagina van het spel.

    De trailer wordt vrijgegeven zodra de Facebook-pagina van de game de 250.000 punten heeft bereikt. Er worden twee punten toegevoegd aan de teller wanneer een gebruiker de pagina 'liked' en vijf punten wanneer hij of zij deze deelt op zijn of haar prikbord. In de tussentijd is er op de Facebook-pagina een teaser te zien van de trailer. Need for Speed: The Run verschijnt 17 november.
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Word leuker en leuker, maar niet heus!!
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Hands-on op gamer.nl is in ieder geval positief, besturing is op orde... Alleen zijn de laadtijden wat lang, maar daar wordt nog aan gewerkt zeggen ze. Ik had al een positief gevoel bij dit spel, gelukkig wordt dit bevestigt...

    " Sinds het debacle dat Undercover heet, is de Need for Speed-serie weer bezig aan een ware wederopstanding. Tekenend is dat het juist de studio die deze game afleverde is, die met Need for Speed: The Run weer het oude Need for Speed-gevoel bij ons teweeg weet te brengen. Als ontwikkelaar EA Black Box deze lijn weet vast te houden in de volledige game, dan is ons vertrouwen in de serie definitief hersteld "
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    preview op gamekings was ook wel positief, al was dat volgens mij wel gebaseerd op de demo.

    die preview van gamer.nl is ook zeer positief ja.
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja dat zei men ook van Hot pursuit dat het weer als vanouds moest zijn, maar ik vond het juist helemaal niks, ja oke hij was leuk maar meer niet. Nee NFS heeft alleen nog een ding over van de oorspronkelijke game, en dat is de naam.
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Hot pursuit heb ik veel plezier van gehad.

    Deze versie komt qua handling dichterbij de oude versies. TOch eerst maar eens wat reviews afwachten.
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Het was lang geleden dat ik zoveel tijd in een arcade racer heb gestoken, als bij Hot Pursuit, dus kennelijk vond ik h'm wel leuk. Heb The Run al in de pre-order staan en als ik de previews zo lees, hoef ik h'm niet te annuleren :) Maar inderdaad nog wat reviews afwachten. Ik vind wel dat mensen steeds maar terug komen op de oude serie, persoonlijk denk ik dat je dat niet moet willen. Het is niet meer van deze tijd en hierdoor heb je geen oog voor de kwaliteit van de huidige NFS. Het is echt niet alleen maar bagger en met een paar maten op Autolog word ik zeker getriggerd om een avondje baanrecords aan gort te rijden :)
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Je moet het me maar niet kwalijk nemen, dat die oude series niet meer terugkomen dat is me duidelijk genoeg, maar ik vind wel dat de makers een goede balans moeten zien te vinden. Kwaliteitief zijn het altijd aardig tot zeer goede delen geweest, maar het mist toch altijd weer net een bepaalde intensiteit. Natuurlijk kan men niet meer terug zoals het ooit eens was, zoals carbon en Underground 2 waren prima games qua sfeer en decor maar het kon nog beter, waar ik me erg mee heb vermaakt en zelf met de verhalen, maar nu met dat uit de auto te stappen... weet het niet hoor. Over de oude NFS, er zijn toch heel veel gamers die erom schreeuwen voor zo'n klassieke opzet, vergis je daar niet in. Kijk die oude games kwamen ook altijd al jaarlijks uit, maar toch had ieder deel iets eigen en uniek met ook zo hun gebreken, maar het racen was gewoon erg goed uitgewerkt. ;)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina