1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: The Run

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 apr 2011.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Lekker trailertje :)

Enne MaxxRaptor, ben het gedeeltelijk met je eens hoor. Ik vind de nfs serie sinds Hot Pursuit weer op de goede weg, dus ik hoop dat dit deel dat kan voortzetten. Ik vermaak me er prima mee en dat is denk ik het voornaamste. Carbon en Underground vond ik zelf weer minder. Smaken verschillen, gelukkig maar ;)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vette trailer! en ik heb wel zin in wat verhaal bij een arcade-racer :cool:

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Oke okeej, moet gezegd worden dat het filmpje weer tof is gemaakt, ben heel stiekem ook weer verkocht *sigh

@Nol
    Toen NFS met de eerste NFS Underground kwamen was ik best wel erg pissig, weet nog dat ik het spel vervloekte toen ik het voor het eerst speelde lol Ja mijn vrienden die vonden het allemaal zoveel leuker dan de oude reeks, Underground 2 vond ik tof om die comic achtige stijl, maar de besturing was een ramp. Most wanted trok me niet zo met die hele BMW en dat terugveroveren, de Blacklist was een goede zet maar die premie races vond ik meer gepast bij een Burnout game. Carbon vond ik mooi gemaakt en stuurde erg goed, oogde een beetje tekenfilm achtig dat ik wel leuk vond.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik weet alleen niet of dit een leuk spel online en offline gaat worden. De reden dat ik zo snel was met de NFS challange is omdat ik de eerste vijf echt bochten de muur inging. Als je de eerste twee vangrailen ingaat bij de demo heb je minstens al 3 seconden te pakken. Dit gaat betekenen dat online iedereen de muur in gaat.

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee dan zou ik het spel niet aanschaffen als het je echt om het online gedeelte gaat, de vorige NFS delen vond ik online erg matig, teveel aan cheaters enzo. Tijdritten in deze spellen zijn altijd al wat vreemd geweest, als je schoon rijd zonder iets te raken ben je vaak langzaam dan je gedacht had, als je overal tegenaan knalt dan ben je opeens meestal sneller, merkte ik bijvoorbeeld ook al in Carbon.

6. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Dus dat.

Het officiele NFS forum staat vol met mensen die daar bang voor zijn en voor zover ik heb kunnen lezen nergens een reactie van de makers..

Ze moeten gewoon voor slowdown zorgen wanneer je iets raakt.

7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Insidegamer komt ook weer met een positief verhaal :)

" Need for Speed: The Run gaat naar alle waarschijnlijkheid een puike game worden. De quick-time events passeren de revue minder vaak dan verwacht, het racen is verrassend uitdagend en daarmee verslavend en op de variatie in zowel de omgevingen als de modi hebben we weinig aan te merken. Black Box’ eerste Need for Speed-project voor de huidige generatie spelcomputers voelt bij tijd en wijle zelfs aan als een ouderwetse Need for Speed-game, een groter compliment kunnen we op dit moment niet uitdelen. "

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ooh, wat een vette trailer !!, ik ga em ook halen volgende week, ik ben verkocht,

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat laatste textje is wel een zeer gewaagde uitspraak he, it better be!!:9

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Gamer.nl kwam met de hands-on al met een soort gelijk compliment voor the run, dus laten we hopen dat ie echt goed is. Ik ben er in ieder geval klaar voor, volgende week al hè :)

11. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Heb er echt zin in en dan komt ie er zo te zien voor de ps3, die brute wagens wil ik zeker niet missen :)

Exclusief PS3:

Bugatti Veyron Super Sport
    Hennessey Venom GT
    GUMPERT apollo s
    Lamborghini Countach QV5000
    Koenigsegg Agera R
    Lexus LFA
    Porsche Carrera GT
    The Run was developed on PlayStation, and these cars are going to look spectacular. Who wouldn’t want to start with some of the fastest cars on the planet right off the bat?

13. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Koenigsegg _O_

14. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ze blijven exclusief voor de ps3? Vind de controller van de 360 fijner bij racegames...

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zijn niet de minste auto's die ff exclusief worden gemaakt. :9

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Prima cijfer ook op gametrailers, zeker beter dan de gemiddelde arcade racer. Ik vind het er ook prima uitzien. Hoop h'm van de week in de brievenbus te vinden om daarna Autolog onveilig te maken :)

18. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Een 6.5 op IGN.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Eind oordeel van de verschillende reviews liggen toch wel ver uit elkaar.
    Gaming XP komt met een zeer uitgebreide review en geeft een 8.7, GamingNexus een 9.1, gamesradar 8 en EGM 9.
    Destructoid.com, komt dan weer met een 8.5 aanzetten en die zijn meestal redelijk kritisch.

20. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    eurogamer een 5.

groot punt is de wisselende framerate.

Deel Deze Pagina