1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    toch maak ik me wel zorgen om de handling in deze game. Het oogt allemaal een beetje te makkelijk naar mijn inzien.
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=600346

    Ach ja, cijfers.. dit is 1 review en een 7.5 is niet slecht.
    Gaat deze titel weer zesjes halen van sites zoals IGN en gamespot, dan is er wat mis zoals er wat mis was met pro street.
    Maar voor nu maak ik me geen zorgen, komt wel goed.
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nu had ik vanmiddag een gesprek met Probailer2 op msn,en ik zei nog tegen hem dat NFS een game is die te serieus word gezien.
    En dat is Need for speed eenmaal niet,maar draait om humor en snelheden en jezelf in bochten te wringen wat in werkelijkheid natuurlijk niet zo kan allemaal.
    Probailer was het met me eens,haha:b:

    Maar okee,ieder geval deze racegame word voorlopig de laatste racer die ik aanschaf.
    Want ik kan onderhand wel een kleine tentoonstelling houden van mij collectie racegeweld aan games,echt te veel.:{
    Binnekort maar eens een bazaartje doen lol.:)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net even gespeeld.
    De final versie moet echt nog flink gefinetuned worden, want de framerate is echt slecht nu. Flink vaak framedrops, en dan is het niet eens druk, oogt stotterend te gaan en de besturing voelt dan ook wat haperig aan.

    Verder is het duidelijk een EA game, felle kleuren, net als in Red Alert 3, Skate 2, Mirror's Edge ed. Veel dingen komen terug uit voorgaande NFS games en ook wat uit Burnout Paradise.

    In het begin zijn de races makkelijk, al heb je af en toe een event die ineens haast niet te doen is. Dan maak je een foutje en dan is de ander meteen onmogelijk ver weg en loopt ie alleen maar verder uit (bij het onderdeel dat je x meter / tijd voor moet liggen).
    Maar goed, maakt op zich weinig uit, want erna kun je gewoon naar het volgende event.

    Vind het wel een vermakelijke game, al moet er dus nog wat gesleuteld worden aan de final versie.
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    welke versie heb jij dan gespeeld?
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    PS3 preview/review versie.
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wel erg vreemd dit,aangezien de release date wel erg dichtbij komt.


    Maarja hopelijk poetsen ze dat probleem nog op,niet dat we van die Fable 2 praktijken gaan krijgen zoals vele bugs en dat.
    Want daar heb ik echt geen zin in,naja we allemaal niet.:)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die preview versie kan natuurlijk best wel oude buid zijn, maar dat weten we niet. ;)
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat kan,met Carbon waren toen ook wat problemen met de PS3 versie.

    Ook iets met framedrops en kartellige wegen,persoonlijk denk ik dat het komt door de complexe hardware van de PS3 algemeen.
    De 360 games zijn in die zin makkelijker te programmeren,tenminste naar wat ik begrepen heb vooral met racergaming.
     
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een demo gepland?
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Een demo mag wel dan kan ik is zien als het wat wordt.Maar waarschijnlijk laat ik het toch maar liggen ik heb mindnight club la en dat is al genoeg.Ben niet zo een race fan
     
  12. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel een race fan, maar ben niet echt overtuigd met wat ik tnt heb gezien.
     
  13. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er leuk uit, ook mooi dat er niet meer zo nadruk op het tunen is, maar ben ook nog niet overtuigd omdat het vanaf de underground series voor mij bergafwaarts ging. De demo van Pro Street vorig jaar was lachwekkend en de andere Need For Speeds van de laatste jaren maakten ook niet genoeg indruk.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Game deed mij wat denken aan Most Wanted met een fleugje van de andere NFS games en een klein vleugje Burnout Paradise.

    Heb ProStreet zelf niet gespeeld. Enkel de demo en die vond ik nog wel ok.
    De een zal Midnight Club wat vetter vinden, de ander Undercover. Zelf heb ik niet zo veel met MC en heb ik een hekel aan catch-up in racegames.
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Om eerlijk te zijn ging het voor mij al bergafwaarts met NFS 4 Road challenge,een aardig goed deel maar totaal onintersante gameplay.
    En Hot Pursuit 2 was lache,maar de eerste HP vond ik leuker.

    Maar ik ben wel onder de indruk van wat ik gezien heb,en dat is voor het eerst sinds tijden.
    Kan ook zo zijn juist omdat ik er niet teveel van verwacht,dat ik daarom de game wat luchtig kan nemen.
     
  16. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ProStreet wel veel gespeeld, en in het bgin moest ik een beetje wennen aan dat echte competitie rijden etc. maar na een tijdje werd hij echt onwijs vet.
    Speel hem nu nog steeds soms.
    Morgen krijg ik MC LA binnen, en hoop dat ik me daar ook mee kan vermaken
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Beters :thumbs:
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lage verwachtingen hebben is vaak het beste. Als je ergens hoge verwachtingen van hebt, kan ie enkel nog maar tegenvallen.

    Had dit zelf ook met Mirror's Edge. Erg lage verwachtingen van, maar game is me erg mee gevallen. Geen topper, maar wel een aardige.
    Met de nieuwe NFS had ik ook nog geen hoge verwachtingen. Meer van 'ik zie wel wat het wordt'.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het enige spel waar ik verwachtingen bij had was GOW2 en die heeft er wel aan voldaan alleen de MP niet maar die speel ik niet zo veel. Bij Undercover heb ik ook niet echt hoge verwachtingen omdat ze de laatste jaren er niet zoveel van gebakken hebben, maar ik hoop dat het goed gaat worden. Het is goed om de verhalen te horen dat ze terug gaan naar MW ik had liever gehad dat ze terug gingen naar Underground maar een stapje tegelijk.

    Ik heb Underground 2 er gister nog even ingegooid op me xbox, wat had ik daar en dikke wagen. Een Impreza met echt het maximale upgrades van wat je kunt hebben tering wat liep die hard.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nu je het erover hebt,maar ik zag gister ergens op een Wii site dat de NFS daarin wel de Impreza krijgt.
    Misschien is er nog hoop dat die ook komt voor de 360.:b:
     

Deel Deze Pagina