1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt , ga hem ook niet halen dan
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel niet gelezen wat de minpunten zijn maar een 5 is zoiezo te laag en daar geef ik geen 60e aan en zeker niet als je midnight club la hebt
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, flinke tegenvaller zeg.
    Framerate bugs zouden ze misschien kunnen verhelpen met patches, maar een nutteloze open wereld is jammer.
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN veegt wel de vloer aan met NFS. 't Lijkt me toch een toffe game, al is 't maar voor de Car List. Gelukkig heb ik Midnight Club hier ook nog liggen ;).

    Wel jammer zeg van die reviews, maar heeft NFS ooit wel echt hoog gescoord? Het is toch ook gewoon hersenloos racen......
    Als je de ervaring van bijv. Youtube gebruikers leest valt de game wel in de smaak. Ik denk dat je NFS niet te kritisch moet benaderen.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind de meeste NFS games wel erg vermakelijk. ProStreet schijnt minder te zijn, maar die heb ik nog niet gespeeld.
    Als ze de bugs met framerate edd weten te verhelpen met een patch, zou ik me er ook nog heel goed mee kunnen vermaken.
     
  6. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    My point exactly ;)
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    de NFS Pro street is een smaak ding,maar de game krijgt kritieken op het feit dat het niet meer illegaal was.
    Ook speelt het in op het succes van Forza,maar het zit een beetje rommelig inelkaar.

    Over de Need for speed serie algemeen,maar jullie vergeten dat de naam Need for speed alleen nu draait om de lifting daarop want de NFS games zijn allang niet meer op topnivo geweest.
    Je kunt zeggen dat je een Underground game leuk vind,dat kan.
    Maar kwaliteitief gezien zijn de games daarvan op de lange na niet meer innovatief en bijzonder,en draait het nu meer om de hele uitmelking.

    Ook ik ben een fan van de oude serie,en ik vind het erg om te zien wat voor puinhoop ze van deze serie maken waar ik zo van hield.
    Kan een vermakelijke game zijn,maar NFS heeft geen ziel meer.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, ik ben al lang afgestapt van de 'back-to-the-roots' wens. Het gevoel van de eerste NFS games zul je denk nooit meer krijgen. Met elk deel zeggen ze dat ze terug naar hun roots gaan, deels is het zo, maar toch is het een andere beleving.
    Dat zie je met meerdere franchises. Met Zelda, Mario, GTA, etc, het oude, onvergetelijke gevoel krijg ik niet meer terug.
    Bij een NFS denk ik dan ook niet (meer) aan 'zou het maar weer eentje als Hot Pursuit zijn'.
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ze kunnen beter stoppen met NFS, die serie had vroeger zn beste tijd. Tegenwoordig vanaf Most Wanted is het te kinderachtig, onspeelbaar geworden. Weggedrag van een luie walvis die op het stand ligt te zonnen. En als zo'n serie steeds slechter word, tja.. Wat voor doelgroep spreek je dan nog aan? 12 jarige? Ik wil in ieder geval een iets serieuzere insteek zoals bij NFSU 2, daar kon je nog normaal rijden.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, het is een mainstream franchise. Een game die je als speler makkelijk oppakt, als ontwikkelaar makkelijk ontwikkelt en als uitgever goed verkoopt.
    Een grote hoeveelheid leest geen recensies. Die zien een reclame van NFS op TV en staan weer te juichen, voordat ze naar de winkel rijden/fietsen om de game op te halen. Die hebben er nog veel plezier van ook, zelfs als het een enorme kutgame zou zijn.

    Ik denk niet dat EA daar veel verandering in gaat brengen. Hoe graag ik ook weer een echte topper zou willen zien.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer, ik begin nu te twijfelen of ik hem ga halen. Waarom hebben ze in die free roam weg gelaten dat kan toch niet?! En dat de graphics tegenvallen is ook apart ik vond de filmpjes er super uitzien.

    Ik vind het ook jammer dat het te makkelijk is gemaakt, bij MW had ik echt moeite om races te winnen rond 50 procent van het spel.

    Eigenlijk is het toch wel een een teleurstellend Q4. Far Cry is een leuke game maar een paar dingen die het irritant maken. GOW 2 super SP maar de MP sucks. Shaun White doet ook niet wat je er van verwacht en nu ook al NFS. De enige game wat wel gewoon goed is is Fable en dat is toch wel jammer.

    PS

    Ik moet Mirrors Edge en Fallout nog spelen.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er geen free roam in ?? dan haal ik die game al zeker niet
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er zit wel free roam in maar er is niks te doen. Je kan niet naar je races toerijden want die moet je gewoon op de map aanklikken aan dan ga je er naar toe.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Een vriend van me heeft hem ook gespeeld en je kan dus niet zelf tunen en upgraden. Wanneer je een race voltooid komt er automatisch een procent meer aan remkracht bij of aan vermogen. Zéééééééééér S L E C H T !!!!!
     
  15. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik laat hem liggen, speelde NFS voornamelijk om een beetje rond te kloten, maar als er niks te doen is, je zelf niet al je shit kan upgraden etc etc laat ik deze lekker liggen''
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ouch... een 5 van IGN nog wel.. zij gaven geloof ik een 6.8 voor pro-street, die zijn dus echt klaar met de uitmelkerij van EA.

    Jammer.. ik had echt wel wat verwacht van deze game, maar ik denk dat de cijfers nu toch wel de waarheid spreken als het allemaal zo overtuigend gemiddeld blijft... ik laat het hem in ieder geval liggen.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Om eerlijk te wezen verbazen me de slechte cijfers totaal niet,en de game zelf levert mooie plaatjes zoals de voorgaande delen maar verder dan dat komt het allemaal niet meer.

    Maar zoals jullie ook al in filmpjes kunnen zien word NFS gemaakt door van die jonge gassies die helemaal niks snappen van de echte Need for speed en hoe het hoort te zijn.
    Op zich kunnen hun daar ook niets aan doen,we spreken over een generatie verschil en lui van deze generatie zullen ook niet snappen wat de oude NFS fans liggen te zeuren over dat alles vroeger zoveel mooier was in de NFS serie.

    Er is maar 1 simpele manier hoe NFS weer kan worden als toen,en dat is de orginele bedenkers en makers weer terug te halen bij EA want ik weet zeker dat die er ook niet blij mee zijn.
    En daarnaast weet EA donders goed wat de fans willen,maar ze weigeren naar ons te luisteren en gaan gewoon maar door met de kop in het zand en maar te verkopen.

    Wat ik ook vind is dat ze in plaats van dure actrices en filmpjes beter dat geld kunnen investeren in hun game,maar ja men wilt filmpjes hebben althans generatie van nu weer.
    Maar dit kan gewoon echt niet meer,helaas voor ons zullen we moeten leren leven met dit gegeven aangezien NFS gewoon weer doorgaat met de komende jaren.
    Echt erg.
     
  18. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens je auto tunen:D dat vond ik juist altijd zo vet bij nfs en het racen juist minder..ik denk dat ik hem ook niet haal dan want beter dan midnight club la wordt hij zowieso niet kwa graphics niet en kwa stad al helemaal niet damn wel een tegenvaller dit.
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel jammer dat de nfs reeks zo slecht is en stilaan dood gaat.Vroeger heb ik er zoveel plezier bij gehad maar de laaste jaren is deze reeks niks meer
     
  20. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me best kunnen vermaken met de afgelopen delen hoor...
    Waren geen toppers nee, maar heb er wel lol mee gehad.
    Echter zal ik dit deel waarscheinelijk niet halen door alle cijfers en minpunten die net aan het licht zijn gekomen.
    maar het is idd jammer dat het niet meer van het niveau van vroeger is
     

Deel Deze Pagina