1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn... dat geeft weer wat hoop, maar wel wat tegenstrijdig tegenover het grooste aantal andere reviews... als ze nou een demo uitbrengen.
     
  2. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Die site geeft een 8,5 voor innovatie.. :lol: Beetje apart.
     
  3. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Al een insider van XBW die 'm heeft? Ik ben wel benieuwd naar de ervaring van iemand die niet voor zn beroep games e.d. reviewed.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik krijg net een mailtje dat ik hem kan ophalen. Maar dat ga ik denk ik niet doen. ;)
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Teamxbox geeft ook wel een 9 voor Pro Street, dus erg realistisch zijn die reviews van hun niet;) Want Pro Street was ook niet bepaald een toppertje geloof ik? Dat was namelijk de enige NFS-titel die ik niet heb gespeeld..

    Jammer dat dit spel niet wordt wat het moest zijn, de enorme carlist beloofde veel goeds.
    Maarja, dan ben ik toch blij dat ik Midnight Club LA heb gekocht met een relatief kleine car list:)

    Deze sla ik dus over, op naar Race Pro:9
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764


    Ik kan het je zo vertellen: De races win je met 2 vingers in je neus, de auto's in Undercover hebben geen enkele vergelijking kwa reallife specs. Zoals ik al eerder zei, een standaard audi tt 3.2 gaat in 3 seconden naar de 100. Dat soort idiote dingen maken de game kapot, verder is het weer veel van hetzelfde.... Veel te veel geld en tijd besteden ze aan acteurs en filmpjes.
     
  7. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    InsideGamer 6+

    Volgens de meeste reviews ziet het er wel goed uit en is het racen ook nog steeds leuk maar verder voelt het aan als half werk.

    Als je het vergelijkt met Most Wanted dan is het helaas zelfs minder geworden (open wereld waar je niets in kunt doen, pursuit breaker schijnt minder te werken, sommige races zijn afgezet zonder verkeer ipv gewoon te racen op de openbare weg met verkeer).

    Copy + Paste Most Wanted met wat aanpassingen had al genoeg geweest als je toch op die weg door zou gaan; gewoon hard racen op de openbare weg met aan het eind een stuk of 20 politiewagens achter je aan...geweldig was dat.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  8. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin nu wel heel erg te twijfelen. Ik vind het zo erg dat iedereen zegt dat je die races makkelijk wint en dat de circuits nog afgezet zijn met barriers, niet eens een doorzichtbare muur met pijlen, zoals we gewoonlijk gewend zijn. De presentatie mag dan goed zijn, maar ik weet nou niet of ik hem nog voor 100% wil hebben.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zou hem echt niet voor de volle prijs halen hoor. Ik wilde hem eerst ook op de release halen, maar een aantal minpunten hebben me hiervan weerhouden.
    Kijk anders eens naar deze review:
    [gt]42885[/gt][/QUOTE]
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Die review was gisteren al gepost in de thread antraxxx ;)
     
  11. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Zonda :9
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Weet ik, daar had ik hem ook van gekopieerd. ;) Maar ik postte hem voor jasper15, aangezien hij nog twijfelde en deze review is een uitstekend voorbeeld waarom je Undercover niet voor de volle prijs moet halen. :)
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En toch vind ik iets heel vreemd aan die mindere reviews,maar ik vraag me af waarom er nu pas zo negatief over een NFS game gesproken word.

    Bedoel in de steden Bayview-NFS Underground 2,Rockport-NFS Most Wanted,en Palmont City uit Carbon was er net zo goed weinig te beleven.
    Je kon wel de evenementen op de weg zien,maar de steden zelf waren gewoon net zo statisch.
    En bij Most Wanted kon je ook geen rijders uitdagen mat je knipperlichten wat wel weer kon in Underground 2 en Carbon,dus die levende stadsziel is er niet eerder geweest in een NFS titel.

    Maar dat vind ik dan persoonlijk,Underground 2 vond ikzelf echt ruig maar mede te danken aan de strip stijl en setting kwa stad.
    Most Wanted vond ik toen al minder in de opzet,maar bleek een leuke game om te spelen dankzij die dol dwaze politie pursuits.
    Carbon had dan weer de Canyon races die erg tof waren,Pro street tel ik dan even niet mee aangezien die niet illegaal in setting was.
    Maar kwa techniek en dat je wagen helemaal naar de klote kon en heftige snelheden,vond ik die wel het best racen omdat het spannender was hoe verneukt de menu structuren ook waren.

    En laten we eerlijk zijn,een NFS game speel je niet om het verhaal hoe tof dat ook kan zijn.
    Okee Undercover is slechter in de opzet dat mag gezegd worden,maar als je alle 'stads' NFS series bijelkaar pakt vind ik niet dat ze veel van elkaar verschillen aangezien de steden daarin al levenloos waren en meer diende als race decor.:b::)
     
  14. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Je vergelijkt Undercover met andere Need For Speed delen, als fan van de serie is dat nog wel te begrijpen, maar als Undercover gaat vergelijken met bijna alle andere race games die dit jaar ruim eerder uit werden gebracht (zowel free roam - Midnight Club, Bunrout, - als circuit based - Grid) dan vind ik dat EA zich (wederom) diep moet schamen. Op zich zal het wel een aardige game zijn om te spelen, en ik kan me ook goed voorstellen dat er gamers zijn die er plezier aan beleven, maar dit spel schiet in vergelijking met eerder genoemde games simpelweg op alle fronten ,zoals ideeen, uitvoering en technisch te kort.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, Underground is veel Most Wanted, maar dan slechter. In NFS draait het niet om de levendige steden zoals in GTA bijv. Maar in Undercover lijkt het echt dat je geregeld alleen rijdt. En als er dan wat verkeer is, kakt framerate nog verder in (iig op PS3, 360 versie schijnt beter te zijn).
    Vind de matige beoordelingen wel terecht, want de game is een flinke achteruitgang, terwijl dat nergens voor nodig was.
     
  16. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt, AntraXxX.

    @MaxxRaptor,

    Ik vond die strip style ook wel heel erg vet. En als je in de review kijkt die AntraXxX had gepost, daar hebben ze het er ook over dat ze zo nep, slecht en heel erg overdreven acteren. Vooral als ze dat voorbeeldje laten zien met die gozer aan de telefoon. Dat kan ik ook nog wel. Ik vind het gewoon zo jmmr dat ze die lompe acteurs er altijd indoen. Een game hoeft geen film te zijn, maar dat wil EA wel. Ik miste die cutscenes ook totaal niet bij ProStreet.
    En over de stad heb je gelijk, maar dat afzetten van een circuit, het lijkt gewoon niet meer op een straatrace.

    Bij GameKings zeggen ze ook dat Undercover zich niet kan staande houden met de games van nu, waaronder Midnightclub LA en Burnout Paradise. Ze zeggen ook dat ze NFS nou maar eens één indentiteit moeten gaan geven en niet dat ze het steeds veranderen naar totaal iets anders, maar gewoon telkens iets beter maken. Ik hoop gewoon nog steeds dat ze terug gaan naar de Hot Pursuit series, zonder die stomme acteurs en zo'n heel verhaal erom heen.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Over wat Gamekings zegt dat ze Need for speed een eigen vaste indentiteit moeten geven ben ik het zeker niet mee eens,omdat de serie altijd stond voor ieder deel een andere inovatie.
    Ja die inovatie is nu allang niet meer,wel mogen ze de game zeker perfectioneren maar ieder deel moet anders zijn want daarom vind ik de serie juist zo tof.

    Bijvoorbeeld vroegahr zat ik altijd van 'Wat zal de nieuwe NFS 3 gaan worden of het volgende deel' en dat moet gewoon terug.
    Innovatie ja-dat het beter geperfectioneert moet worden ja-de oude stijlen weer terug ja-een vaste indentiteit geven absoluut nee.:mad::'-(
     
  18. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat NFS Undercover een matig/redelijk spel gaat worden,ik had er veel meer van verwacht.
     
  19. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie kunnen zeggen wat je wil, maar ik zit me prima te vermaken met NFS:U hoor, tis gewoon weer een leuke Need for Speed, politie is een stuk slimmer, ziet er beter uit, meer auto's, dat er hier en daar wat foutjes zitten who cares :)
    Ik vind het voor iemand die van racespellen houdt sowieso een aanrader :thumbs:
     
  20. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    deze laat ik dus ook weer liggen, net als prostreet.
     

Deel Deze Pagina