1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nee dat zou ik juist een achteruitgang gaan vinden,maar voor mij geen vervolgen meer maar gewoon een compleet andere nieuwe Need for speed met alle elementen die goed waren.
    En een beetje een om en om verhaal,volgend jaar weer een NFS sim en jaar daarop weer een NFS Hot pursuit gameplay.
    Dat zou een oplossing zijn,en zo blijft er genoeg tijd en speling over om met perfectionisme te gaan komen in beide genres algemeen.

    Edit

    Lees op de Insidergamer dat EA waarschijnlijk de stekker uit Need for speed trekt!
    WTF?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    tja, was te verwachen als EA zich meer op kwaliteit gaat richten in de toekomst. De laatste 2 nfsgames waren ver beneden pijl.

    Nu moet er een developer opstaan en een soortgelijk produkt van kwaliteit maken.
     
  3. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    is midnight club niet zoiets?
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de afgelopen 3 delen waren niet zo heel populair, dacht ik. Ja, misschien Carbon, maar Pro Street en Undercover zijn helemaal niet goed verkocht.

    Als ze idd doorgingen met het Underground serie, waren ze met succes doorgegaan :)
     
  5. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    BYE
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Je kan dat wel makkelijk zeggen,maar vergeet niet dat Need for speed meer is dan een racegame voor sommige luitjes als ikzelf ben.
    Ook ik vond de tuning vibe in het begin wel cool,maar ze mochten van mij wel doorgaan met de oude serie.

    Daarna is Need for speed overgenomen door allerlei andere teams,met Most wanted kwamen ze al aardig terug naar de hot pursuit ervaring maar met Carbon ging het weer wat lichtelijk mis door de Underground setting.
    En ik zou het juist heel erg vinden als ze nu stoppen zonder een waardige afsluiter,maak dan nog even een remake voor de fans van de oude garde ofzo.

    Onder mijn ogen heeft Need for speed nog heel erg veel potentie,maar steeds werd die potentie niet weergegeven en zeker niet deze laatste Undercover waar veel goede hoop op was geweest.
    Aan de andere kant is het wel weer zo dat de game niet langer mag lijden,en dan zeg ik ook van stop er maar mee of laat een nieuwe developer opstaan en de game weer helemaal restylen tot een totaal nieuwe game.:b:;)
     
  7. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je met deze game snel achievements halen of niet??

    Ik ga deze game volgende week mischien halen maar ik twijfel nog een beetje.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja achievements zijn redelijk makkelijk en de meeste haal je door gewoon de career uit te spelen.
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Als ik deze video zo bekijk,ziet dat er toch veel sierlijker uit.
    En dat dan voor de PS2 versie van toen,echt onbegrijpelijk dat ze zo niet meer maken.

     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Waarschijnlijk staat de XBW review morgen online. Waardering is twijfelachtig. Lees hem dan maar ;)
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah! waarom doe je me dit nou aan?

    Heimwee.. en helemaal nu er de geruchten rond gaan dat de NFS franchise voorgoed stop wordt gezet... wordt de kans alleen maar kleiner dat we ooit nog een NFS in die stijl weer gaan zien.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep krijg ook heimwee hiero.
    Maar serieus,als de PS2 nog te krijgen is met dit spel dan koop ik h'm meteen.
    De lol die ik ermee gehad heb is onbeschrijflijk,avonden aan avonden gingen voorbij met het weekend samen met vrienden en vriendinnen.
    Echt herinneringen van hier tot ginder,prachtige periode._O_

    Racegames van nu spreken me daarom ook bijna niet meer aan,en halen dat nivo op de lange na niet voor me.
    Dan nog even over dat stoppen met de NFS serie,maar ik denk dat dat misschien alleen maar tijdelijk is want NFS Hot pursuit 2 werd gemaakt door aandringen van de fans.
    En dat gaat weer gebeuren als het zover komt,hoe dan ook Need for speed zal een keer nog wel door kunnen gaan.

    Edit

    Maar ik denk dat ze gewoon even flink geschrokken zijn bij EA,een wake up call.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  13. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten ze gwoon een remake maken van het eerste deel , heb ik nog gespeelt op mijn 486 van die tijd helemaal top daarna is het nooit meer zo geworden , en verder als dit jaar kunnen ze niet zakken toch?
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  15. Timnation

    Timnation Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste delen waren het vetst, volgens mij heb ik die nog op de ps1 gespeeld met m'n neefje destijds, goede tijden :b:
     
  16. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    BYE
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  17. Duiveltje

    Duiveltje Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ik had nog hoop dat Underground beter zou zijn maar helaas...
    Game is wel leuk maar Midnight La bv is in mijn ogen veel mooier/beter.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Grappig als ik zo de reviews terug las van Most Wanted,daar werd hetzelfde gezegd dat die game ook ging vervelen net zoals ze nu vermelden met Undercover.Beetje vreemd dus,maar ik speel racegames ook geen urenlang meer.

    Maar hoe is de AI van de politie in Undercover,gaat dat wel zo als in Most Wanted?
    Als dat zo is dan wil ik deze wel gamen.
     
  19. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    de polities zijn erg hard, erg vet, erg snek en niet eens zo uber makkelijk ;)
     
  20. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    moet er wel zeggen dat sommige missies wel super makkelijk zijn met de cops.

    Verder vind ik de game wel goed maar zit nu op 94% van career en 89% van Races compleet maar vind het wel jammer dat ze op het laatste stuk van de game zo de rek er in houden want ik heb bijvoorbeeld nog steeds geen Tier 1 :mad: Maar goed de Dodge Viper is een super bak dus denk dat ik de game wel met die auto ga uitspelen :D vanavond heb ik hem denk ik al wel uitgespeeld \o/
     

Deel Deze Pagina