1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Overkill... Weinig development time... kan me niet voorstellen dat het toppers worden.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Okee,ook ik zie weinig hoop maar ik geef Need for speed nog de allerlaatste kans om zich te herstellen.Als dat niet gebeurt en we weer met halfgebakken resultaten moeten gaan doen,dan zeg ik zelf wel vaarwel.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ho ho hooo.. dit moet ik even tegengaan.
    Te weinig ontwikkelingstijd daar weten wij niks van, immers een jaar of anderhalf geleden gaven ze al met meerdere teams te gaan werken.

Verder.. NFS:confused:hift wordt gemaakt door een team dat notabene GTR, GTR2, en GT legends heeft gemaakt! dat zijn geweldige titels.
    En NFS laat het hele urban underground gedoe met lekkere mokkels als attractie eindelijk links liggen.

En dan nog deze screenshot:

http://www.eurogamer.net/gallery.php?game_id=11056&article_id=397023#anchor
    (Wel even volledige in resolutie bekijken)

En nog even een pluspunt, een nieuwe engine.. ze gebruiken niet die oude meuk die gebruikt werdt voor NFS: undeground, op de oudere generatie consoles.
    Nee, totaal nieuwe engine, en ALLEEN voor de huidige generatie consoles.

Serieus, ik zou graag mee willen doen met jullie en niet positief zijn over een nieuwe, laat staan 3, nieuwe titels van NFS.. de andere 2 kunnen mij ook niet zoveel schelen.. maar als NFS:confused:hift geen heuse toptitel wordt, dan weet ik het ook niet meer.

Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar als het meer een sim wordt is het geen echte NFS titel meer. NFS hoort arcade te zijn.
    Nu kan het best een goede titel worden, maar geen goede NFS titel. Snap je?

5. heardofdark

heardofdark HEARDOFDARK

Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik het zeg maar ik vindt dit een kut spel wel uitgespeeld te makkelijk :|

6. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Tot vandaag was NFS eigenlijk dood verklaart... de EA blackbox studio was toch ook gesloten?
    ik ben A: allang blij dat er toch nog NFS is, en B: dat ze eindelijk een serieuse titel gaan neerzetten met een team die WEL weet hoe je een race game moet maken.

Ik snap wel dat het geen echte NFS titel zal worden.. maar die dagen zijn allang voorbij, elk jaar zijn er zoveel mensen die de echte NFS weer terug willen (denk hot pursuit, unleashed, NFS1 en 2, high stakes) waaronder ik ook trouwens.
    Maar die kwamen maar niet, en laten we eerlijk zijn.. de laatste 3 NFS titels waar niet bijzonder, met als hoogtepunt undercover.

Wat mij betreft is dit het beste.. die screenshot geeft aan dat het wel de richting van GRID en PGR opgaat, maar wie weet wat er allemaal nog meer inkomt.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had persoonlijk liever dat ze de NFS serie op een eervolle manier lieten sterven, en zich focussen op een nieuwe game.
    Dus eigenlijk NFS: Shift, maar dan zonder de NFS titel. Maak er dan gelijk een nieuwe serie van, want dit past gewoon niet bij NFS.

Ik heb er zeker vertrouwen in dat dit een goede racegame al worden.

8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik wel met je eens inderdaad.. maar goed, NFS verkoopt.

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    wacht ff hoor Dulle,wat grappig is is dat de gameplay arcade was opgezet in de oude delen,maar NFS 4 bijvoorbeeld ging al de aardige realistische kant op met NFS Unleashed kwa zijn rijgedrag.Oke Need for speed hoort illegaal te zijn en dat ben ik het ook met je over eens,maar helaas zijn de tijden niet meer als toen en zouden de illegalen setting nu al niet meer zo verkopen als het om losse parcouren gaat,In een straat racer moet het tegenwoordig een stad zijn en daar baal ik ook zo over.

Maar ik ben nog steeds warm voor een Need for speed deel,laat maar komen en de ontwikkel periode maak ik me niet zo'n zorgen over.We vergeten gewoon de Underground meuk en lets start over again,verheugen doe ik me niet alleen hoop ik nu wel dat ze tot besef zijn gekomen dat ze gewoon weer een topgame ervan mogen maken.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die screenshot ziet er wel zieklijk uit. Maar dat zeg ik ieder jaar bij NFS maar dan stelt het alsnog teleur. Ik vind het prima dat ze de sim kant opgaan maar het is een beetje afwachten hoe sim EA het maakt.

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep ziet er weer loodzwaar top uit,an doet me denken aan die mooie achterkant plaatjes van de vroegeren NFS delen.Incar view en het is net of die feel in die screen weer helemaal dat van de oude representeerd,alleen dan nu als circuit racegame.;)
    Wel hoop ik nu echt weer op een replay,tja ik blijf het zeggen haha.maar dat zal wel goed komen met de developers met hun ervaringen.

12. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Het kán een erg vette game worden, maar zoals Hybrid al aangeeft, ook ik ben vaker teleurgesteld na screenshots te hebben gezien van NFS.

13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Misschien word het wel een mislukte 2e poging van Pro Street. Screens zeggen niks, het gaat uiteindelijk om hoe hij speelt en daarin hebben de laatste nfs's allemaal gefaald.

14. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gooi de top locaties en exotische auto's terug (free roam en politie als extra) en je hebt een instant hit :D

Edit: de geweldige soundtracks niet vergeten natuurlijk.

15. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik laat me er nie meer inluizen wacht eerst tot dat de game al weken in de winkel ligt en ga dan eerst alle fora bekijken of het wat is want de laatse delen waren ook niet je van het

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Het enige waar we kans op hebben is dat ze nu ECHT het roer omgooien met een andere visie op de game.. maar we gaan off topic.. dit is het undercover topic jongens!

17. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga dit spel kopen als tie 20 euro is ofzo.

18. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag NFS Undercover binnen gekregen. Nou wil ik online spelen maar ik kan niet connecten naar EA Nation. Waarom lukt dit niet? Iemand enig idee?

19. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst ff account aanmaken mischien ?
    Dat heb ik namelijk ook gehad en anders moet je het proberen via de site zelf mischien lukt het dan wel

20. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad even account aanmaken.
    Krijg je gelijk achievement voor :+

Deel Deze Pagina