1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

1. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
  2. Remco

Remco Guest

Hmm.. bij mij (nog) niet, maar ik was er ook heel vroeg bij.
    Maarja, die van mij heeft ook al de status verzonden 8) dus ik denk wel dat ik em krijg }:]

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hier ook geannuleerd, ga zo maar even een mailtje terug sturen dat ik of wil wachten tot hij weer op voorraad is, of dat ik een ander spel ter vergoeding wil;)

4. Hallooow

Hallooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit ronduit schandalig van cdwow, en dat meen ik serieus, en ik ben overigens totaal niet zo "zeurderig" type maar ik vind dit gewoon geen stijl ! Dit is iemand blij maken met een dooie mus, de game is overigens gewoon op voorraad alleen nu tegen een prijs van 39,19. Ik durf te wedden als ik vanmiddag NFS: Undercover voor 39,19 bestel dat ;ie wel degelijk op voorraad is !

Ik stel voor dat alle "gedupeerden" een mail sturen. Ik heb ook gelijk een mail gestuurd.

Mijn volgende twee bestellingen zijn geannuleerd (******, *****+). Wat is de reden hiervan ? Ik ben hier allerminst over te spreken. Ik heb vernomen dat het een vrij grote groep mensen betreft van wie de bestelling van dit spel is geannuleerd. Het geld is overigens wel al afgeschreven.

Kunt u mij uitleggen waarom deze betellingen zijn geannuleerd ? Dit is een beetje iemand blij maken met een dooie mus, erg jammer.

Ik hoop z.s.m. van u te horen.

Mvg,

Had netter gekund, mee eens. Maar dit kwam zo ff 123 in me op. Vind dit een beetje een rotstreek !

Ik vind het overigens wel een beetje raar dat het spel vrijdag 21-03 niet op voorraad was en zaterdag 22-03 weer wel, voor dezelfde prijs. Ik heb het vermoeden dat ze een fout hebben gemaakt, en die op een incorrecte manier proberen op te lossen.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik had het al voorspeld, dit is voor mij al de zoveelste keer dat ze mij dit flikken. Ik was voorheen een vaste klant bij cdwow maar sinds ze overgenomen zijn is daar iets goed mis. Ze zitten klanten gewoon te bedriegen en liegen gewoon dat ze de game niet meer hebben liggen want hij word gewoon nog verkocht maar dan voor 40 euro. Zal zo een beleefd mailtje sturen van wat ik van zulke praktijken vindt.

6. Hallooow

Hallooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, hoe meer mensen actie ondernemen des te groter de kans ... Al acht ik deze kans ik eerlijk gezegd vrij klein.

Vind dit gewoon ongehoorde praktijken. Dit is mijn ogen gewoon pure oplichting. Hij is inmiddels al weer 62.99 :x

*Edit:

Is er een telefoonnummer bekend van cdwow, dan zal ik wel even bellen en laten weten wat ik hiervan denk.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zo mailtje teruggestuurd. Eens kijken hoe lang het duurt voordat ik een reactie krijg.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    We zullen zien hoe dit afloopt, de game moet inderdaad nu gewoon leverbaar zijn maar ze bedriegen ons gewoon. Even met z'n allen wat boze mailtjes en telefoontjes sturen.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb al gezocht, maar ik kan geen telefoonnummer vinden..:mad:

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vanmiddag maar eens mailtje sturen, kan gewoon niet!

11. Tralala

Tralala Type your text here

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hoeven niet genoegen te nemen met "geld terug". Indien jullie ervan uit mochten gaan dat de prijs die op de website genoemd was "een echte prijs" kon zijn, zal de leverancier alle moeite moeten doen om het product alsnog te leveren.
    Wanneer de leverancier dit echt niet kan, mag hij vanalles aanbieden om jullie tevreden te houden. Echter hoef je niet akkoord te gaan met "geld terug", een schadevergoeding zit er dan wel in.

Als jullie gaan mailen, adviseer ik dat jullie verwijzen naar de Nederlandse grondwet.
    Zoek even op wat jullie recht is, en verwijs daar dan ook heen.
    http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7.html

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Het is inderdaad wel raar dat ze mailen dat het niet meer op voorraad is, maar het wel gewoon voor 32 euro is te bestellen. Ze willen gewoon hun foutje verbergen denk ik.

Ik ga toch ook maar een mail sturen... :p Kan dat gewoon bij de Nederlandse als je bij .com besteld heb? Scheelt weer wat vertalen ;).

13. Hallooow

Hallooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Telefoonnummer CDWOW: 0044 800 051 7046

Is geloof ik wel in Engeland, moet zo naar school maar ga 't vanmiddag denk ik wel even proberen.

14. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Als je een e-mail stuurt naar CDWOW, even in het Engels doen. ;)

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Kreeg net een email of ik het even in het engels wilde sturen inderdaad:) Ze zijn er dus in ieder geval wel mee bezig!

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Bah, ik heb ook al mail gehad dat ie geannuleerd is :mad:! Ga vanmiddag echt ff boos mailtje sturen, want vind t echt belachelijk dat ze zeggen dat ie niet meer op vorraad is, terwijl ie dat gewoon wel is!

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Doe eensch hier posten, kunnen we hem allemaal versturen. Verwacht alleen niet dat het wat uitmaakt. Zal vast wel weer wat in de voorwaarden staan dat ze in dit soort situaties niet verplicht zijn de game voor die prijs te leveren.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dus als het niet meer voorradig mocht komen, terwijl het nu gewoon op voorraad is. Hierdoor mogen ze de bestellingen dus niet annuleren!

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Helemaal gelijk!

Is het ook mogelijk om hiermee naar de Consumentenbond te stappen??

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Staat er ook wat in de voorwaarden dat ze een valse reden mogen opgeven en de klant gewoon mag voorliegen?

Echt een mail sturen dat ze de game niet meer kunnen krijgen en hun best hebben gedaan terwijl de game gewoon nog in de winkel te koop staat dat is echt te idioot voor woorden 8)

Mij zien ze daar niet meer terug, terwijl ik er jaren gekocht heb. Maar na de overname van 1,5 jaar terug alleen maar problemen met cdwow gehad, terwijl het altijd 1 van mn favoriete winkels was.

Deel Deze Pagina