1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat heb ik gehad met races in Carbon,maar na een paar keer was het me toch gelukt.

    Wat de oorzaak bleek te zijn is omdat ik altijd race met eigen muziek,toen ik het uit zette was er niks meer aan de hand maar wel klote natuurlijk.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gelukkig heb het gefixed. De mogelijkheid om games installeren op de HDD is me redding geweest. ;)
     
  3. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb juist gezien bij de instellingen van je xbox 360 dat je je beeld kunt zetten in HD zonder een HDMi kabel te moeten kopen is dat dan waar? :)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Verkeerde topic denk ik? ;)

    Maar om even antwoord op je vraag te geven. Ja dat kan.
     
  5. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ok danku wel :)
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er zou voor de 360 een patch komen voor de game,is die al klaar?
    Ben aan de twijfel het spelletje te kopen,heb nu opeens zoveel plezier met de achtervolgingen in Carbon.Alleen jammer dat in Undercover geen drift events zitten,en die framedrops dan.
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Die patch moet de framedrops toch verhelpen?:+
    Als dat zo is ga ik wellicht ook over op aanschaf..
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar ga ik wel vanuit,wist alleen dat er een patch kwam maar wat het precies deed was me niet bekend.;)

    Wat vooral leuk is is als je de stad leert kennen,dat je dan op een gegeven moment gewoon door de kleinste steegjes knalt op snelheid lol.En vooral met zo'n bak als de Veyron,maar als de politie hier ook een beetje moeilijk is is dat wel een pluspuntje.;)
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, het spel schijnt toch redelijk identiek te zijn aan Most Wanted? Dat vond ik namelijk geen slechte uit de serie..
    Dat er framedrops in Undercover zitten (die wrs worden verholpen in de patch), je niet naar de bestemmingen kan rijden (deed ik toch al nooit) en de stad nogal leeg is boeien me eigenlijk niet zo veel.

    Minpunten uit reviews die me niet echt aanstaan zijn het slechte verhaal en het gemak waarmee je races wint.

    Als Undercover binnenkort in de aanbieding is ergens, schaf ik het wrs wel aan:+

    Tevens overweeg ik ook Pro Street voor een paar cent op te pikken, maar die is gewoon ECHT niet goed toch?:p
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Met je uitspraken ben ik het volledig eens,Most Wanted vond ik persoonlijke de minste van de serie maar omdat het spel er zo prachtig uitzag met pittige race elementen was het wel een leuke game om te spelen.De Blacklist was veel te langdradig,maar dat is mijn mening.

    Over Pro street,de game is een kwestie van smaak en als je simulatie niet zo tof vind dan zul je deze ook niet echt gaan boeien.De game geeft je veel te doen maar je moet wel een hoge frustratie weerstand hebben,en vooral die lange snelle drag strips in de woestijn zijn echt een pain.Driften valt erg tegen,korte proeven en vond ik dat in Carbon toch veel leuker uitgewerkt.

    De framedrops zijn ook daar te merken,maar je kunt er mee leven.De menu's zijn niet te volgen,je kijkt je echt scheel en is gewoon slordig opgezet.Geluid is zoals altijd briljant,maar de besturing laat veel steken vallen.Graphics zijn niet zo sterk als MW en Undercover,de tracks zijn vrij saai van vormgeving wat voor mij de uiteindelijke misser werd.;)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb geen last van framedrops bij Undercover. Ik heb hem ook op de HDD staan.
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Duidelijk dus;) Dan houd ik het bij MW en Carbon, eventueel nog Undercover in de toekomst.
    Voor simulatie heb ik Forza en RACE Pro al, die hebben imo geen last van saaie banen, korte proeven, driftmodes, slechte besturing en slappe graphics:)

    Hopelijk maakt het nieuwe deel Shift het helemaal waar!
     
  13. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een baggerspel is dit, vorige week even gespeeld en het is gewoon slechter dan most wanted... En die was jaren geleden.... Van de winter nog een keer uitgespeeld voor de achievements en op 1 of andere manier had ik toen meer plezier dan vorige week met undercover.. Dat wordt af en toe spelen en snel ruilen denk ik..
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De Pro street game is ook meer voor de gamers die een spel als Forza 2 te diepgaand vinden,en het spel heeft ook bepaalde gebruiken overgenomen zoals dat met de pijltjes op de weg.De schade in Pro street gaat velen malen verder,dat opeens je motorkap eraf vliegt tijdens een proef als je schade hebt.

    Nu vind ik Forza 2 niet zo goed als de eerste,en moet ik wel zeggen dat Pro street leuker is om te spelen.Maar de foutjes in het spel maken dat een beetje kapot,de auto's sturen op een manier alsof er lijm op de banden zit lol.Pro street kwa consept vind ik goed,alleen de uitwerking is gewoon minder.Als ik jou was zou ik toch de game eens checken,wie weet vind je het wel een leuke game dat je er je plezier aan beleefd.Wat je met de wagens kunt doen is fantastisch,de autosculp zit er ook in.Tja het is verre van een topgame,maar zoals ik het zie heeft iedere NFS zijn minderen kanten wat ook al zo was met de oude delen.;)
     
  15. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn framedrops dat je spel soms vast zit als je aan het spelen ben?:)
     
  16. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik zag 'm bij de FRS al voor 30 euro liggen. Misschien koop ik 'm alsnog eens een keer. Ik heb hem op de release al gekocht, maar ik 'm na een week had uitgespeeld had ik hem geruild voor MC: LA.
     
  17. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Mmm..sommige missies als dat je Politie achter je aan hebt vind ik echt irritant om te doen en mijn auto is helemaal niet zo goed als die anderen.
     
  18. Kitscan

    Kitscan Pepperdepep___!

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand voor mij is kijken als je je xbox op PAL-50 zet of je hem dan nog kan spelen ? want wil em kope maar me tv kan alleen pal-50 -_-
     
  19. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet hier toch wel een beetje op terugkomen... Had het de eerste keer gewoon uit tegenzin gespeeld, dan is het al snel niet leuk.. Van de week had ik zin om te racen dus dacht ik, laat ik t nog maar een kans geven en het is me reuze meegevallen. Vermaak me er wel mee. Geen goede game ofzo, maar gelukkig ook geen lange :p
     

Deel Deze Pagina