1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Midnight Club 3 heb ik gespeelt naar de recencies die toen zo lovend waren,en dus ik die game gekocht.
    Nu leg ik die game in,en ik vond het al gelijk helemaal niks sorry.
    Er is dus wel een groot degelijk verschil tussen NFS en MC,en juist dat ieder deel van NFS anders word is het wel daarom weer verassend.
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    nee klopt, maar die heeft naar mijn mening nog wel iets uitdagender bochtenwerk.

    Ik was ook wel vrij enthousiast over Midnight club la totdat ik de gameplay zag.

    nfs undercover lijkt wel weer op de goede tour te zijn.
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Midnight Club is ook meer voor de Urban liefhebbers,zoals dat van al die bling bling en dat soort.
    Op de Insidergamer zijn ze erg negetief over Undercover aan doen,okee in begin was ik ook sceptisch enzo,maar nu met de beelden ben ik wel weer blij met de Most Wanted achtige stijl.
    Maar alleen hoop ik nu wel dat ook de andere randzaken wat meer tot hun recht gaan komen,met name die Fotomode uitbreiden en eventueel replay functie.
    Maar voor dat laatste vrees ik nu al dat die er niet in zit,of dat erg is?
    Nee op zich niet,maar het zou wel ruig zijn om het allemaal terug te kunnen zien met al die hordes Politie wagens achter je aan gesneld.:)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Map:
    [​IMG]

    Packshot:
    [​IMG]
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn dat ziet er goed uit.
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice :)

    Tot nu toe zit dit er allemaal gelikt uit. :)
     
  7. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik dit zie krijg ik steeds meer zin in die game.
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Die hoes,helemaal NFS Hot Pursuit stijl:thumbs:_O_
    Gaat goed jongens,potdomme kan niet wachten.:cool:
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ziet er zeker heftig uit ja.

    ga hem wel halen.
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Porsche GT2!!

    Ziet er mooi uit tot dusver, en op de map zie ik een mooi gedeelte dat door de bergen gaat.. deze titel wordt steeds aantrekkelijker.
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep indeed,en dat we met Need for speed nog blij kunnen worden is al een prestatie.
    Normaal bij elk nieuw deel was het al meteen 'weer uitmelken,stomme tuning' en nu is iedreen opeens laaiend en lyrisch haha.:)
     
  12. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice :). Free-roam met dikke auto's vind ik persoonlijk leuker dan circuit races. Telkens zie ik prachtige plaatjes van bijv. Forza 2, maar als ik m dan weer speel vind ik het jammer dat je vast zit op het circuit. Test Drive Unlimited heeft echt een gouden forumule in handen en ook Most Wanted was erg tof met de politie op je hielen (races vond ik maar frustrerend). Dit gaat me ook zeker vermaken!

    (stiekem hoop ik nog steeds op een TDU vervolg)
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En dat is ook waarom ik hoop dat ze bij Undercover een uitgebreide foto mode aanmaken,want dat zou pas echt toffe dingen kunnen leveren en Forza krijgt concurentie op dat gebied althans dan.:thumbs:
     
  14. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    ziet er idd veel beter uit dan de rest van NFS.

    dit gaat al terug naar de roots.
     
  15. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we nog maar niet te vroeg juichen ;). Need for Speed III Hot Pursuit, was mn allereerste echte spel. Zo vet, ik ken sommige deuntjes nog steeds. En dat vliegtuig dat bij de eerste race, Hometown, overvliegt. De lame waarschuwingen van de politie:

    ''I don't see the smoke, but you seem to be heading for a fire. Try to take it easy''
    ''This is your final warning, next time you'll be riding with me!!''

    Oh, the memories.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wow, dat ziet er goed uit zeg! Ik volg deze game helemaal niet, komt mede omdat er nog steeds een vraagteken in de topic titel staat. Maar als het Most Wanted/Hot Pursuit achtig word kan het leuk zijn. Most Wanted heb ik helemaal kapot gespeeld op de Gamecube evenals Hot Pursuit en Underground.


    Ik ging toen vroeger met me broertje altijd rond fietsen en dan ook achtervolgen en toen zei ik dat ook altijd :cool:
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En zo is het,alleen ik dan op de PS2 maar de Game Cube versie was volgens mij mooier gemaakt.
    Ja ik zag Most Wanted nog in de winkel liggen voor een spot prijsje,maar aangezien deze al dit jaar komt wacht ik daar fijn op.
    Forza 2 speel ik eigenlijk alleen nog voor de wagen ontwerp en fotomode,maar racen doe ik liever in PGR en NFS omdat het meer spektakel is en Bloody snel.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja bij Forza 2 is het te netjes en geen spektakel, omdat de rest of te langzaam is. Ik vond het altijd briljant om met mijn gepimpte BMW 300+ te gaan en dan wooow! Achtervolgingen van 3 kwartier of langer.
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja inderdaad vet om te doen,enige wat me bij Most Wanted stoorde en wat ik er niet bij vond passen waren de Premie races.
    Okee het is natuurlijk dat je schade rijd met illegaal gedrag op de weg,maar af en toe was het een beetje te dat je zoveel omver moest maaien.
    En gaf me een beetje het Burnout gevoel.
    Trouwens ik ben wel benieuwd of ze in Undercover de schade weer terugbrengen,of juist niet?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Het is wel eens tijd voor wat gameplaybeelden.
     

Deel Deze Pagina