Ja hij zit er in,maar wel indeed erg waas dat wel. Maar ik ben nu wel meer benieuwd naar de inhoud,en opties in het spel zelf.
Wauw . Wat ik gaaf vind is dat de auto's nog 'naturel' zijn. Ik bedoel, een MurciƩlago pimpen..... why would anyone do that. Die dingen zijn al prachtig van zichzelf. Een Lancer bijv. is dan wel weer geschikt. Photo-mode is wel een must trouwens . Kijk eens wat een prachtige plaatjes dat oplevert bij PGR4
Misschien beginnen ze nu wel te snappen dat de NFS fans less tuning willen,op zich vind ik het heftig je bak zo strak te maken als Carbon en Pro street maar Supercars mogen naturel blijven. Een photomode zal ook al in Carbon en Pro street maar die zich beperkte tot roteren en zoomen,maar je hebt dan wel nog dat je ze kunt bewerken met je eigen programma's want doen sommige ook bij Forza 2.
Zou deze weer net zo gaaf als de oudere NFS's en niet zo slecht als Need for Speed ProStreet. Wat een drama zeg was dat. Dat is dan ook het eerste deel wat ik niet doorgespeeld heb. Ik ben erg benieuwd wat dit gaat worden iig. Hoop ook niet dat ze net als Burnout paradise die vrije gameplay (routes bepalen) er in gaan stoppen. Verschrikkelijk is dat. Gewoon bij het oude houden. Lijkt me het beste (qua gameplay dan)
De schade in Pro Street is erg goed gedaan,maar of dat wel thuishoort in NFS weet ik niet zo. Bedoel het moet wel allemaal toegankelijk blijven,en dat was al een van de stoorzender van Pro Street.
waarom zou dat je standaard bak worden ?? ik heb nu echt weer zin om Most Wanted uit de kast te halen. waneer komt die eigenlijk uit
die trailers vind ik er altijd veel te goed uitzien, als het net zo crappy word als Pro Street laat ik um maar zitten,