Dat is nou de tweede keer dat ik die vraag van je voorbij zie komen. Hou het bij 1 plaats met die vraag, ok?
@ NFSU Freak op dat moment moet je je bak naar ik geloof 6 sterren werken. (probeer de backlights op te krikken). ik ben daar ook een anderhalf uurtje blijven steken. enne die Wide Body Kits is gewoon goed voor dat sterre ding als je je bak gaat tunen
Ik verveelde me vanmiddag een beetje en heb maar ff een wallpaper gemaakt van Brooke Burke (die van NFS...) [plaatje]http://195.64.95.220/~blackb1rd/uploads/pics/BrookeBurkewall3.jpg[/plaatje]
bedoel je dat als je op "T" drukt dat er dan visuele classificatie staat? daar heb ik 8,5 sterren en daaronder heb jeh een balkje die is geloof ik onder de 6e of de 7e ster
ga naar je garage en dan world map ofzoiets, dan kom je bij "stage 1" kan je kijken of je daar wat races hebt gemist en dan ga je naar "stage 2" en kijk je of je daar wat races gemist hebt. de gene die je gemist hebt kan je daar dan ook meteen starten. ik vind het wel stom dat je zo naar de 100% moet werken
Is dit echt zo? Op de screens valt dat wel mee vind ik zelf En ik vind de graphics best belangrijk, Vooral in een racespel eigenlijk. Wat vinden jullie van de graphics?
Heeft de xbox versie minder auto's ofzo dan de pc versie want ik hoor mensen over een civic en andere wagens en die heb ik niet en ik heb hem uitgespeeld
ligt er blijkbaar aan welke versie heb us versie en EU versie hebben aan aantal verschillen in wagenpark
Heb het spel zelf niet, maar van wat ik heb gezien ziet het er net iets strakker uit als NFSU 1, maar dan zonder beeldvertraging. Je kan het natuurlijk zelf ervaren door even naar de plaatselijke gamesshop te gaan en te vragen of ze NFSU 2 in de demopod willen stoppen. Mocht je daar geen zin in hebben, dan kun je deze week reviews checken op Gamekings en Gammo TV. Kijk op desbetreffende sites voor de uitzendtijden.
Vind de graphics erg goed, oke het is geen PGR 2 of Halo 2, maar zijn zeker geen slechte graphics. Rond de 8 a 8.5 zou ik de graphics geven
Ik heb NFSU1 gehad en vond het eigenlijk wel een tof spel maar waar ik mij aan stoorde was: -lag -dat de tegenstanders veel sneller waren als ze achter je rijden is dit bij NFSU2 nog steeds zo? en hebben ze wat aan het rijgedrag verandert of rijdt het hetzelfde als deel 1?
het rijd veel anders, je kan zelf ook instellen hoe je auto reageert op bochten enal. lag? nog nie echt tegen gekomen en als je nu voor ligt dan rijden de tegenstanders helemaal niet sneller ofzo.
2 mogelijkheden hier: 1) Je hebt de PC versie en je systeem trekt t gewoon niet. 2) Je hebt je bril verkeerd om op, of je lenzen zitten bij je knieschijven. De xbox versie is heel mooi voor een spel met belachelijk hoge snelheden..... Grafisch is t net als Burnout 3.
wat ik er van gezien heb(op de pc) is het cker wel een vet spel...beter krijg ik gewoon morge me salaris want ik wil hem ook kunnen spelen op me xbox!!!! en heb geen zin om nog langer te w8en
Mmjah ik krijg deze week ook mijn loon binnen en dan ga ik hem ook maar ff halen denk ik zometeen ff de PU lezen die ik net heb gehaald heb voor mijn broer ...
Ja, zijn de graphics eigelijk mooi? Op TMF spelen ze het op xbox live, maar daar vind ik het niet bepaald....mooi. Dat ken natuurlijk ook liggen omdat ze t daar spelen... Is het mooier dan deel 1?
graphics zijn zeker mooi, kon zijn op TMF dat ze daar op de ps2 speelden? ik heb op de ps2 gespeeld in een winkel en dat is echt gruwelijk lelijk vergeleken met de xbox of pc versie
Is het spel ook leuker dan deel 1?? Ik heb net pro evo 4 gekocht (ook erg goed) maar kan eigelijk niet w88 om ook deze te halen, maar dan moetie wel echt de moeite waard zijn, deel 1 vond ik......te beperkt in mogelijkheden