1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

1. morpheus2003

morpheus2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje... Regent het bij jullie ook zo vaak in races??? Het lijkt wel of het meer regent dan in een regenwoud.. Word er gek van. Tis ook niks.. De druppels blijven nog aan mijn scherm hangen ook...

Voor de rest vind ik um supercool, al zou ik um liever op de xbox hebben dan pc, maar wie weet met de kerst. Alhoewel ik op xbox weer geen live heb.. Snap niet hoe ik dat moet doen met live... Zit met me router die is voorgeconfigureerd.. Maar das voor ander forum :p

Voor de rest een saaaaaa game... En vind het niet echt storend om door de stad te cruisen op weg naar race of shop. Het heeft wel wat. Al zou ik soms hartverzakking krijgen als ik in de auto zit, en met 180 tegen een muur op knal..

Ow wat ik ook wel jammer vind, is dat je bij een race picto, niet daadwerkelijk de streetracers al ziet staan, ben de enige die op de parkeerplaats komt aanrijden.. Is dit online ook zo?

2. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel auto's kun je in je bezit hebben in dit spel??

3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk kun je 5 auto's in je bezit hebben.

4. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, als ik Outrun online doet..Is de halve snelweg(Stad) afgesloten, kan je dat nog unlocken, want anders is dat best wel k*t

5. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dan host je denk ik zelf? Je moet in de arcade even alle routes vrijrijden (=halen binnen de tijd), daarna moet alles 'open' staan.

/edit is dit niet het foutieve draadje voor Outrun :confused:, sorry voor de offtopic :D

6. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is een speelmode in nfsu2 , outrun...(dan moet je 300 m van de tegenstander afrijden) maar ik gebruik het altijd als free-roaming met m`n live vrienden, LOL :)

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ow :confused: ROFL

Nouja, nu we dan toch bezig zijn ;), heb ik wel wat vragen. Zit er systemlink in de game? Hoe zijn de servers van EA? Zelfde als burnout 3? Hoelang ben je ongeveer bezig met de SP?

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er een replay in NFSU 2 zodat je dus je gereden race kan terugzien? In NFSU 1 zat namelijk geen replay wat ik persoonlijk erg miste.

9. player

player fly like a chicken

Leuk Bevonden:
    0

er zit een replay functie in: en een mooie ook!

10. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen die hem al hebben uitgespeeld, ik ben pas bij 25% en toch al zo'n 10 uur gespeeld

11. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik al 2 keer _O_ :9

12. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het altijd k*t om keuzes te maken of ik een auto opvoer of niet, want als je hem inruilt ben je die onderdelen die je daarop gezet heb gewoon kwijt...en meestal is dat zo`n 10000 Cash... zonder de motor tuning...en dan te weten dat je meestal tussen de 250 en de 850 wint :) Geef me tips please :)

13. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    niet te snel van auto wisselen :) maar later ga je wel meer winnen hor ik verdien constant 1200 en voor url's 5000

14. SlimSmokey

SlimSmokey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1X keer op makkelijk 1X op Normaal en nu ben ik bezig op Moeilijk ben op 35% .
    Eigenlijk hoef je geen auto te ruilen als je de Opel Corsa heb daar kan je hem makelijk mee uitspelen dan hoef je alleen nog maar een jeep (TUV) te nemen voor de TUV Races .

15. morpheus2003

morpheus2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nope tis dan gewoon Mph.

16. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    TUV? Sports Utility Vehicle

17. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke auto rijd nu echt goed, want ik heb net een audi TT gekocht, maar dat ding is echt VEEL k*tter te besturen als een Supra bijvoorbeeld...

18. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de impreza heel goed rijden

19. rob wouters

rob wouters !Ferrari!

Leuk Bevonden:
    0
    supra en 3000 gt vind ik persoonlijk het beste rijden, maar dat verschilt natuurlijk, de skyline is ook erg goed.
    *check mijn wagens bij show je nfsu2 auto, wil wel wat reacties*

20. Blacksad

Blacksad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aangezien dit 't vraag maar raak topic lijkt te zijn, hoe zijn jullie aan de widebody's gekomen? (als je d'r al aan bent gekomen) lagen ze gewoon na een tijd in de shop, of winnen door races met gasten op straat...

Deel Deze Pagina